Hakutulokset

  1. E

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäisistä Vauvautuneet Maaliskuussa 2010*

    Moi! Pikasesti vain käväsen.. Kiitos Paapelo kun autoit mua hokaamaan, että meän pojalle ei sitte soseita annetakkaan vielä, oli kyllä niin kovat masuvaivat.. Sitte kyselisin Fb-ryhmästä oliko meillä semmoista, vai oliko se pääkaupunkialueen mammoille vain? ;) En jaksanut ettii ketjuista...
  2. E

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäisistä Vauvautuneet Maaliskuussa 2010*

    ei oo mitään rokotetta saatu aikohin, ja pierut on aina oikeestaan haissut pahalle, kun ei oo ikinä ollut kovin innokas kakkaamaan.. pitäsköhän mun pitää soseista taukoa.. onneks ensviikolla neuvola.. :) Kauheeta tää elämä :D no ei vaa.. just alkoi oleen normi mahakivut takana päin ja...
  3. E

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäisistä Vauvautuneet Maaliskuussa 2010*

    huh, pikasesti tuun kysyyn neuvoja.. Mulla niin menee hermot kohta tuon pikkupojan kans, hirvee kitinä jatkunut jo pari-kolme päivää, en ymmärrä mikä sitä vaivaa.... Oon aloittanut soseita hieman antamaan, peruna-porkkanaa viikon antanut.. itkettää pierut, ei kakkaa usein. Kuolaa, työntää...
  4. E

    Ingmannilta tulee kesäksi retro jätskejä!

    pitäs olla semmonen tykkämis juttu, kuin facebookissa ;)
  5. E

    Jänskättää! Kohta pitäis tehdä raskaustesti...

    joko meni 3 minsaa? =)
  6. E

    Mitä useampi maksaa, sitä vähemmän maksettavaa - vai miten se menikään?

    muaki v***ttaa toi, pitäs ollaa toooodella paljo halvempi maksu.. Niin ja kun kuitenki myöhemmin ne taas nostaa niitä hintoja kuitenki!!!!! |O
  7. E

    Parhaiden lihapullien ohje?

    joo, oon miettinyt samaaa, aina maistuu niin omituiselle omilla ohjeilla :D
  8. E

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäisistä Vauvautuneet Maaliskuussa 2010*

    Heipä hei! Öhöm, minäkin olen vain lukenut juttuja ja en oo kirjoitellut piiitkään aikaan.. :ashamed: Mietin aina vain, että moni lukee näitä juttuja, enkä halua kaikkia omia asioitani kertoa.. Noooh.. ehkä se tästä :) Vaipoista oli puhetta ollut, ite en osaa kestoja käyttää, kertiksiä...
  9. E

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    heippa! Pitkästä aikaa kommentoin, seuraan kyllä juttuja samaan tahtiin kuin ennenkin :) Kakkatauoista oli juttua, meilläkin kesti parhaimmillaan 2 viikkoa kakkatauko. Vähensin omasta ruokavaliosta oikeestaan kaikki makeat herkut minimiin, niin toimi vatsa pojallaki paremmin. Onko...
  10. E

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Heip! Vielä tuosta kakkaamistauosta meillä, uskaltauduin antamaan sitten mallasuutetta Juusolle, vaikka olin kuullut just että ei sais mielellään antaa noin pienelle, kun siinä tosiaan on sitä viljaa. Meillä neuvolassa heti sanoi, että sitä antaa. Jollaki tais olla ettei suositellut sitä...
  11. E

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    katotaan saanko kuvaa tähän, kokeilen :) ja ei onnistunut..
  12. E

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Heip! Pikasesi piipahdan kertomaan mittoja. 2kk neuvola Paino 5455 g Pituus 61,8cm Py 40 cm Ja apuja kaipaan kun poju ei kakkaa monteen päivään, viimes kakannu 1.1 :O ei oo ihme jos ei saa nukuttua päivisin.. Oliko jollaki muilla tällasia ongelmia?
  13. E

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Talvicci, Pistä mun kohdalle listaan Juuson nimi ü Juuso on alkanut maiskutteleen ja imeen käsiä, onko muilla ollut tollasta? On omia käsiä jo tuijotellut jonkin aikaa ja viihdyttänyt itseään vahtaamalla niitä ü Niin ja ei sillä nälästä johdu varmaankaan tuo nyrkkien syöminen, kun on...
  14. E

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Hauskaa Joulua kaikille! :) Terkuin Myola ja Juuso :heart:
  15. E

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Heipä hei! Paapelo pidähän nyt rattaista lujasti kiinni, ettei pitkäkyntiset vie niitä :hug: Talvicci: Pojan nimeksi tuli Juuso (päivitystä etusivulle) Oli rennot ristiäiset ja Juusokin oli kiltti koko toimituksen ajan :) Oli niin väsynyt ja ruokaa masu täynnä :) Jälkitarkastus on nyt...

Yhteistyössä