Hakutulokset

  1. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    :heart::heart::heart: vaan kaikille! Just pääsin vasta kotiin, joten nopeasti ilmottelen sen mahdottoman onnellisen uutisen: Putti-poika syntyi sunnuntaina 16.1. klo 14.25 vaiherikkaan mutta erittäin hyvän synnytyksen ja imukuppihaasteen kera ja palaan takuulla kertomaan synnytyksen vaiheet...
  2. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Piti tulla ihan anteeksi pyytämään, että ruikutan tämmösestä ylimenoasiasta, kun esim. Peppioliinalla on tuon tyyppisiä murheita ja mutkia matkassa. Toivon siis tsemppiä ja jaksamista tilanteeseen ja vielä kerran anteeksi omanapaisuus aiemmin :ashamed: BM ja kohtuun liikaa tykästynyt Putti 41+2
  3. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Ja höpölöpö, edelleen kotona :( Koko eilisillan tuli kipeitä suppareita, sit ysin jälkeen tyssäs täysin. Menin nukkumaan ja heräsin viideltä, nyt sitten kudon lapasia miehelle ja ihmettelen, miten vaikeeta voi olla yhen vauvan syntyä. Ja mulle vielä sanottiin, että eivät ees ala käynnisteleen...
  4. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Kyllä se taitaa olla menoa mulle tänään! koko yön kellotin suppareita, jotka tuntu kissanviiksien hipasuilta verrattuna näihin, mitä nyt tulee. Näitä oon kellottanu puol kolmesta ja välit on parhaimmillaan 6 minuuttia.. Aamulla oltiin neuvolassa. Sinne en kyllä enää mee, himpula vieköön :)...
  5. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Täällä ei tapahdu mittään :( Pari iltaa sitten tuli n. 12 supistusta vaihdellen vartin ja puolen tunnin välein, eilen sain aikaan ehkä kaksi vaivaista koko päivän aikana. Piikkimatolla makailua ainakin suotta kehotetaan välttämään, eilen makasin tunnin eikä mitään tapahtunut. Miehellä loppui...
  6. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    vappupommin ajattelu osoittaa jo melkosta positiivista asennetta, itse en meinaa oikein noin hyvin venyä :) Ihan mielenkiinnosta kysyn: meillä on sama LA mutta sulla on näköjään pyöriny viikot aina päivän eellä mua? Jottako sillä mitään merkitystä on, muuta kun tietty jos yliaikaiskontrolliin...
  7. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Taffolle joudun edelleen ilmottaan eioota, ja muillekin siis. Eilen tömpsähti LA vaan kun ei niin ei. Pari päivää sitten särki alaosastoa niin, etten ois itekseni selvinny hakemaan poikaa tarhasta, onneksi ystävä lähti mukaan. Sekin vaiva sitten helpotti, poikakin on mummolassa ny hoidossa mutta...
  8. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Taffo: En o :p Olisinkin! Sulla sen sijaan on meininki sen tyyppinen, että saatat kuule lähteä oman nyytin hakuun ennen mua :) Neuvolassa tänään: Putti on valunut edelleen alaspäin ja pääkään ei enää kuulemma liiku niin paljoa, eli asemiin ollaan menossa. Väsyttää, kun ulkona on niin kylmä ja...
  9. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Tervetuloa syyslaulu ja sasumalle onnittelut! Huomasin juur ja juur päivityspyynnöt tekstien keskeltä, joten muistuttaisin edelleen, että varmimmin päivitykset saadaan ajan tasalle, kun laitatte ne yksityisviestinä. Kukaan ei ole myöskään ilmoittautunut listan päivittäjäksi jälkeeni :( Eipä se...
  10. B

    tuulimunan kohdanneet.

    Samaa mieltä edellisen kanssa, ei sitä oikein ennen ultraa voi tietää, ellei ala itsekseen vuotaa pois. Suosittelen oman mielenrauhan vuoksi menemään varhaisraskauden ultraan, itsellä kun meni viikolle 12 tuulimuna muinoin ja keskenmeno oli aikas raju, kun alkoi. Toki kaikenlaista voi tapahtua...
  11. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Epäiltiinkö täällä, etten ois yhtenä kappaleena enää, no ei huolta siitä :laugh: Tai no, ei paljoo naurata oikeesti, koska meininki on sitä luokkaa, että no kyllä te tiiätte. Närästys on plussalla, samoin liikkeet (ei paljo tarvi liikelaskentaa edelleenkään tehä, enkä siitä kyllä valita), eilen...
  12. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Onnea jakautuneille, vielä kyselen listaa varten Minkyn tytön syntymäpäivää? Kävin neuvolassa eilen ja kukkakeppi th pääsi mussuttamaan mulle, kun painoa oli tullu parissa viikossa jotain melkeen kolme kiloa (muutenhan mulla on noussu tosi maltilla paino). Tosin epäilen kyllä, että nesteitä...
  13. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Moronnääs sanoo uupunut tamperelainen. Ensinnäkin: toi pakkanen on hanurista! Sanotaan, et lasten vuoksi pitää oppii nauttimaan talvesta, mutta tuo on jo liikaa eikä meidän poika ainakaan nauti yhtään :( Kauhee ähellys mulla pukea se ylilämpimästi ja itteni kans ja sit lyllertää päiväkotiin...
  14. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    tervetuloa Tirlittan1968! Lisäsin sinut listalle, aika hurjaa kun tulee jo elokuulle laskettuja aikoja :) Pelko on ymmärrettävää, me jos ketkä se täällä tiedetään! Helppo se on sanoa, mutta silti: koeta olla liikaa pelkäämättä, asiat etenee omalla painollaan ja useimmat kuitenkin saavat...
  15. B

    synnytystapa-arviosta

    Olin juuri eilen synnytystapa-arviossa ja siellä on käytävillä kyltitkin, että lapset eivät pääse mukaan tutkimushuoneisiin, eli eipä se poika sinne varmaan muutenkaan pääsisi, 13-vuotias varmaan kuitenkin luokitellaan vielä lapseksi.
  16. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Voi Repa! Suurista suurimmat osanottoni ja halauksia täältä :hug: Juuri tuollaisia uutisia ei tarvitsisi näissä olosuhteissa saada, olen niin pahoillani sun puolesta! Piti tulla hehkuttamaan synnytystapa-arviokäyntiä ja kaikkea ja nyt meni suurin kärki kyllä Repan uutisen vuoksi. No mutta sen...
  17. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Onnea kolmekymppisistä Kätsy ja tillukas :heart: BM
  18. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    jääräpäälle ja perheelle onnea :heart: Aikamoinen tyttö-putki on nyt ollut, alkuvuodesta on ollut poika-ryntäystä :) Anna oli saanut ultrassa hyviä uutisia, onnea myös sinne :heart: SD on tosiaan sitten seuraava aktiivi uutisten suhteen, huippua! Muutaman odotuslistalla olleen poistelin...
  19. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Heisun vaan kaikki, täällä ollaan taas, nipin napin hengissä :) No ei vaan, ei mulla mitään hätää ole, Putti vaan pistää olon aikas tiukille kovalla menolla. Alkuviikosta oli viimeinen lääkärineuvola, eikä lääkärikään oikein osannut sanoa, kummin päin tuo muksu on.. Mulla on kyllä vahva...
  20. B

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Tuittu ja muutkin pelkääjät: Kyllä ne taitaa jonkinmoiset pelot kuulua asiaan. Itsellä myös kaikenlaista lopunajan ajatusta, tuntuisi tietenkin aika karulta, jos näin pitkälle päästyä jokin meniskin pieleen loppuraskaudessa tai synnytyksessä. Välillä katson tuota esikoistakin ja ajattelen, että...

Yhteistyössä