Hakutulokset

  1. feger

    Voiko pellettiä säilyttää jossain vanhassa rehusiilossa?

    Siitä on vuosia, kun olen viimeksi toiminut nuohoojana. Jos en nyt ihan väärin muista, niin puupelletti voi olla kipinäherkkä ja syttyä itsekseen. Eli kannattaa katsoa, ettei lähellä ole mitään, mistä voisi kipinä päästä siiloon, josta se leviäisi ympärille ja polttaisi muuta kun sen siilon.
  2. feger

    Mitä sokealla aasilla voi tehdä?

    Sokea aasi voisi kyllä jäädä omaan tuttuun ympäristöönsä loppuelämäkseen. Oletan, että aasille olisi suuri stressi, mikäli yhtäkkiä vietäisi vieraaseen ympäristöön. Uudet esteet ja rajat yms yms. opeteltavana.
  3. feger

    kehtaako teinipojat laittaa

    Jos joululahjaa mietit, niin kannattaa mieluummin antaa lahjakortti. Nuoret ovat nykyisin niin muotitietoisia, että saavat itse luvan valita mieleisensä vaatteet. En haluaisi antaa lahjaksi vaatetta, joka jää vain kaapin perälle pölyä keräämään.
  4. feger

    Kaksplussan parhaat kirjoittajat

    Voi niitä vanhoja hyviä aikoja. Täällä on yleensä ollut hyvä henki. Mitä nyt joskus joku ankeuttaja änki väkisin länkyttämään jotain negatiivista. Mieleen jäänyt eräs, joka eutanasia-asiasta keskustellessa mainitsi, että näytän siltä, kuin minulle olisi yritetty tehdä eutanasia tjt. Sanatarkkaan...
  5. feger

    keksikääs meijän TYTTÖkoiranpennulle nimi :)

    Vanha ketju, mutta tuli mieleeni erään perheen pohjanpysytkorvanartun nimi. Rihla. Siis jotenkin hienosti keksitty. Ja tätä koiraa käytetään metsästyksessä.
  6. feger

    Mistä kaupoista ostatte päivittäistavarat?

    Meillä S-bonus ja Plussa-kortti. Enimmäkseen ostetaan S-marketista.
  7. feger

    miten ihmeessä jotkut naiset voi käyttää hametta ympäri vuoden?

    Neulehame on yllättävän lämmin. Alla tietysti jotain thermolegginsin tapaista, jos on oikein paukkupakkanen. En ole hameen käyttäjä, mutta yksi tuollainen em. hame on ja joskus tykkään käyttää sitä.
  8. feger

    Oikein kutkuttaa ajatella vuoden 2025 joulua

    Joo, okt kaupungin laitamilla
  9. feger

    Tulen hulluksi, koska naapurit kyttäävät koko ajan!

    Tuo on ihan perus. Ainakin meilläpäin.
  10. feger

    Oikein kutkuttaa ajatella vuoden 2025 joulua

    Lämpimät tilat kellariin talveksi, joku nurkkaus tmv. Piha on suuri ja sielläkin mahdollista siirtää kanat yöksi turvaan koppiin. Tässä naapurustossa on muillakin ollut kanoja, eli ei olisi shokki naapureillekaan. Tosin, tässä kulmila pyörii kettu.
  11. feger

    Oikein kutkuttaa ajatella vuoden 2025 joulua

    Hienoa! Mulla on haaveena kotikanala
  12. feger

    Kummin teet lomallasi

    Minun varsinainen loma sijoittui syys- ja lokakuun aikaan. Mitäpä silloin tein? No tietenkin nakkasin kamat ja koirat autoon ja ajeltiin Lappiin. Hitsi että oli taas hienot säät siellä ja ruska oli upea. Ei me oltu reissun päällä kuin ti - la. Loppu loman ajan tehtiin kotona remonttia, kun...
  13. feger

    Kylmiö on kyllä aivan ehdoton ja suosittelen sitä muillekin

    Tuo on maksumuurin takana, joten kaikki eivät sitä artikkelia pääse lukemaan. Meillä on isot kellaritilat ja siellä säilyy pitkään viileässä säilytettävät elintarvikkeet. Toki mitään maitoja me ei siellä säilytetä, mutta esim. virvoitusjuomat on juomalämpimiä miltei vuoden ympäri. Toissakesänä...
  14. feger

    Anopin hankkiminen, mitä kaikkea pitää ottaa huomioon?

    Ei, anoppi ei ole pakollinen ja välttämätön. Häihimme käyttöä oli enimmäkseen omasta, isästäni, joka talutti minut alttarille. Toki myös isä ja äiti(A.noppi) osallistuivat runsaskätisesti häiden järjestelyistä. Itse maksoimme minun hääpuvun ja voileipäkakun, muusta kustannuksista en muista...
  15. feger

    mistä kaikesta voi johtua väsymys ja kuukautishäiriöt?

    Pyydä tsekkkaamaan ferritiiniarvot kun olet kuitenkin saamassa lähetteen verikokeeseen.
  16. feger

    Ei kai nää ole oireita jostain vakavasta?

    Miten on sinun magnesiumin saanti? Minun piti ottaa jatkuvasti sitä purkista, kun esim. kielessä oli elohiiri. Jos urheilee paljon, sitä pitää ottaa reilusti.
  17. feger

    Mauttomin/iljettävin iskurepliikki

    No aika harvoin tulee suoraa iskemistä, mutta reilu vuosi sitten olin kaverini kanssa baarissa yksillä ja joku random tyyppi tuli kysymään ihan suoraan "Lähdetkö naimaan?"
  18. feger

    uskaltaisitko mennä yöksi tuonne

    Uskaltaisin porukassa mennä. Yksin en, jos olisin koko rakennuksessa ainoa. Minä olen joku ihmeen kummitusmagneetti ja minun ympärillä sattuu ja tapahtuu. Olen ollut mm. Mäntän Klubilla ihan itsekseni keskellä päivää ja silloinkin siellä kummitteli ihan riittävästi minun hermoilleni
  19. feger

    Koirat menee pakkoverolle

    Meillä 3 koiraa ja kissa. Kissakin on rekisteröity. On kyllä jokseenkin hölmöä, että Kennelliiton ulkopuoliselle taholle pitää vielä uudelleenrekata lemmikki. Onhan se x-rekisterikin olemassa. Mutta epäilen, että kaikki Suomen koirat mihinkään rekisteriin koskaan oikeasti päätyy. Ja rotukoirat...
  20. feger

    Polven yli ulottuvat saappaat ovat nyt muotia - kuuluvatko sellaiset sinun kenkäkaapin valikoimaan?

    Mulla on se ongelma, et kaikki valuvat polvien alapuolelle. Miten nuo saisi kiinnitettyä niin, että ne pysyisivät paikallaan.

Yhteistyössä