Hakutulokset

  1. R

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Pikainen päivitys minultakin, en ole aikaisemmin jaksanut tulla koneelle päivittämään. Olen kyllä ajatellut teitä ja jännännyt kuinka moni on synnyttänyt kun vain "kupeksin" vaavin kanssa sängyssä :p <3 Meille syntyi 22.5. klo 10.44 toinen poika, mitoilla 49,5 cm ja 3360 grammaa. Py 33,5 cm...
  2. R

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Eilen en jaksanut muuta kuin lukea uudet viestit läpi. Menin eilen vasta neljältä aamulla takaisin nukkumaan, kun selkää ja mahaa särki noin klo 23: sta asti, mut jossakin vaiheessa virkistyin vain liikaa ja aloin syömään vielä puoli kolmen jälkeen yöllä :E Aamulla noin kolmen tunnin unien...
  3. R

    Oma syntymäpainosi ja vauvasi paino?

    Minä 41+0, 4080 g ja 51 cm Esikoinen 42+0, 2970 g ja 45 cm Toinen vasta tuloillaan 38+1
  4. R

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Ajatuksia Helmille ja paljon tsemppiä pelon kanssa painiville! :) Omaa napaa hieman. Meillä eilen juhlittu esikoisen 3-vuotissynttärit ja illalla olin niin poikki, etten ollut pitkään aikaan sellaista väsymystä tuntenut. Olin jo kerinnyt herkutella ajatuksella, että saan levätä tämän päivän...
  5. R

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Pikaisesti vain poksumaan. Rapunen ja Pt. 2, 38+0
  6. R

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Ihanaa, vihdoin tulee toukokuu! :heart: Vastahan tässä laskin viikkoja rakenneultraan ja nyt voi alkaa tapahtua päivänä minä hyvänsä! :P Nyt jään onnelliseen leijailevaan tilaan loppuillaksi, niin kiva on fiilistellä meidän kuukautta! :) Rapunen ja Pt. 2, 37+5
  7. R

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Mulla kesti melkein 4 päivää lukea 3 sivua palstaa :D Mut nyt on viimeinen tentti tehty ja sit vaan onkin jäljellä odotusta. Esikoinen syntyi vapun jälkeen 2. päivä toukokuuta ja se päivä olis kätevästi kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa. Ajattelin et se vois olla hyvä päivä toisellekin...
  8. R

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Mulla esikoisen kohdalla painoarvioksi ekassa yliaikakontrollissa neuvolakorttiin kirjoitettiin, et n. 2900 - 3000 g, poika painoikin 2970 g :P Laitanpa minäkin eilisiä neuvolakuulumisia tänne: :) Oma paino 2,8 kg/ 2vk (Kotona painoin kuitenkin melkein 2 kg vähemmän, lieneekö kuntosalilla...
  9. R

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Kaksi viikkoa sitten edellisen neuvolan jälkeen olin suunnilleen puulla päähän lyöty, kun terkka sanoi, että kuukauden päästä se vauva vois olla jo valmis syntymään. Tuli sellainen olo, et eihän nyt vielä, mut tottahan se on ku laskeskelin viikkoja :D Olin monta päivää neuvolan jälkeen sen...
  10. R

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Mullakin ollut "kovettumisia" ainakin puolivälistä asti ja välillä ne tuntuu epämukavilta ja välillä en vaan välitä niistä jos ei satu. Välillä vaavii liikkuessaan muksii nivusiin päin niin hyvin että pitää kyyristyä ja varsinkin seisoessa tai kävellessä saattaa tuntua, että koko alapää halkeaa...
  11. R

    kaikki naiset joiden vaatekoko on yli 36 ovat läskejä miehen mielestä

    Mies vaihtoon tai ainakin ulkoruokintaan.. Monet lihaksikkaat naiset joutuu pakostakin ostaa normivaatteista isompia kokoja vaik ne ei läskiä oo nähnykään. Etkä sinäkään mikään pullero ole!
  12. R

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Paljon onnea pikkuisista! :) Pitkään aikaan ei ole tullut mitään kirjoiteltua, mutta täällä ollaan. Alkanut melkein hirvittää se, miten nopeasti aika on mennyt. Esikoisen kohdalla vaatteet ja sänky & sairaalakassi oli laitettu kaks kuukautta ennen laskettua aikaa. Kohta laskettuun aikaa...
  13. R

    Toukokuun toukat 2013 *Helmikuussa*

    Heipat pitkästä aikaa :) Täällä poksutaan jo viikkoa 26! :P Rapunen ja Pt. 2, 25+0
  14. R

    Toukokuun toukat 2013 *JOULUKUU*

    Täytyy kirjoittaa ettei ihan hukuta tuonne keskusteluihin :P Pitkästä aikaa vois kirjotella kunnolla. Vihdoin sain myönnettyä itselleni ja neuvolan terkalle, et oon liian väsynyt ja stressaantunut hoitamaan koulua ja perhettä yhtä aikaa. Koulusta on tullut niin paljon tehtävää, että syksyn...
  15. R

    Äitiyspäivärahasta

    ei se varmaan haitaksikaan ole. KELAlta kannattaa kysäistä/ käyttää jotain laskuria. Tuskin ketään lisäraha haittaa :P
  16. R

    Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

    Poks 16+0 :P Koulussa on niin paljon hommia et jos haluisin kaiken saada ajoissa tehtyä ni nukkuisin kaks tuntia yössä... ja kun ei haluais palauttaa joka toista tehtävää myöhässä ja jättää kokeisiin lukemista viime tippaan... :( Hommia pitää tehä lomallakin etten pilaa stressaamalla koko...
  17. R

    Merkonomiksi oppisopimuksella?

    Lahdessa (Salpaus) kannattaa ottaa yhteyttä koulutustarkastajaan ja työpaikkaan eli etsiä ko. koulutuksesta kiinnostunut työnantaja. Koulutustarkastaja sitten auttaa kaikenlaisissa oppisopimukseen liittyvissä asioissa jne. Samalla lailla toimi varmaan muuallakin suunnilleen..
  18. R

    laidunko näin?

    Se et vetää kalorit tollee överiks on typerää. Ku syö liian vähän laihtuminen tyssää jossai vaiheessa... Aamuks tarvis kans proteiinia, ei hullukaan syö pelkkää puuroa aamupalaks...
  19. R

    Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

    Tulen vain poksumaan :P Rapunen ja Pt. 2, 15+0 :heart:
  20. R

    kihomatoja - voiko viedä lapsen hoitoon

    lääkkeen antaminen huomenna ois vähä sama ku pesis hiukset täishampoolla vasta huomisen hoitopäivän jälkeen... Vaik vahinko siel hoitopaikassa on jo luultavasti tapahtunu...

Yhteistyössä