Hakutulokset

  1. N

    G: tämänhetkinen lempisuklaapatukkasi?

    No ei oo kyllä suklaapatukka mut patukka kuitenkin, eli nougatpatukka :p Se on jotain niiiiiiin hyväää:) Suklaapatukoista parhaimpia tulee mieleen ekaks dacapo, pätkis, fazerina, geisha.. ööh taidan olla aikamoinen syöppö:)
  2. N

    ja mitäköhän noissa aksu ketjuissa tehdään väärin kun kaikki lukitaan? pohditaan asiaa, onko se sääntöjen vastaista???????

    No huoh.. Eikö ois helpompaa jos ois se yks ketju mihin kirjotettais surut ja murheet eikä lukittais niitä samantien??
  3. N

    G: mitä deodoranttia käytät?

    No en mä rahojani tollasiin tuhlaile :p Laivalta sain tuliaisiks:) On kyllä niin hyvä että kun tuo loppuu niin pakko kai se on uuteen sellaseen satsata:) Muoks.. no eipä tuo mikään kallis olekkaan kun googletin.. 16?.. no on se mulle tietty kun yleensä ostan muutaman euron hajuja:)
  4. N

    Kerron teille järkyttävän huijaustarinan kunhan tulen.....

    Ois kiva tietää kuka on tää salaperäinen harmaa joka on tinny aksun salaisuuden jo pidempään:) vai oisko tässäkin tapauksessa aksu itse :laugh:
  5. N

    Kuinka moni musta nikki mesetellyt Aksun kanssa?

    Hehehe!! Sama! Tossa vappuna valitteli kun ei edes palloa oo varaa lapselle ostaa:) Mä tosin en sanonu juuta enkä jaata.. tai sanoin oikeestaan et jaa meillä on palloja hankittu jo kaks.. hyi mua :laugh:
  6. N

    G: mitä deodoranttia käytät?

    Mun nivea haisee hyttysmyrkylle.. adidas ei kauaa tuoksu.. lacostea käytän ja ihan ykkönen tähän astisista!
  7. N

    Kuinka moni musta nikki mesetellyt Aksun kanssa?

    Niin mikä nimi? kun mä ainakin löysin?:O
  8. N

    Kuinka moni musta nikki mesetellyt Aksun kanssa?

    Hmm.. mä lisäsin aksun fb kamuks eilen.. uteliaisuuttani taas, mut eihän sillä ees ollu kun 4-5 kaveria siellä.. tänään selasin profiilin läpi ja poistin sen jälkeen kavereista..
  9. N

    Kuinka moni musta nikki mesetellyt Aksun kanssa?

    No mikäs musta tekee "pönden".. Ihan uteliaisuuttani lisäsin mesessä koska halusin tietää minkälaisen äijän takia muijat täällä palstalla vauhkoo!
  10. N

    Kuvailluusio

    Hiiiieeno:)
  11. N

    Kuolematesti (leikkimielellä)

    Hmm.. kuolen 2057 mut silti lukee et elät vielä 50v..
  12. N

    Voi hitto kun pistää vihaksi!! (Baby P)

    Uusimassa seiskassa kun oli juttua Baby P:tä pahoipidelleen kolmikosta ja heidän tuomioistaan niin voi että mä hypin seinillä!! "Kolmikon jäsenet ovat pyytäneet uutta identiteettiä ja jatkuvaa suojelua vapautumistaan seuraavalle ajalle. Suojelun makasaisivat englantilaiset veronmaksajat."...
  13. N

    Radio auki nyt heti Radio Ykköseltä...

    ÄÄÄÄääh! Ei pysty ku iskelmästä alkaa just koht rakkauslaulu spesiaali :)
  14. N

    Jos teillä on n.300g suppilovahveroita,niin mitä tekisitte niistä?

    Lämpimiä voileipiä..päälle siis suppilovahvero-kerma seos..
  15. N

    G: Millaiset vaatteet lapsillasi on päällä juuri nyt?

    Kohta 4v tyttö: Niskalenkki toppi, marjapuuron punainen esprit collegetakki, ruskea collegehame, marjapuuron punaiset sukkikset :)
  16. N

    Eikö ihmistä saa millään pakkohoitoon??

    No kyllähän tk:sta lähetteen voi saada hoitoon, mutta sitten potilas on ensin tarkkailussa 3pv ja tämän aikana pätetään tarvitseeko hoitoa jatkaa vai ei.

Yhteistyössä