Hakutulokset

  1. J

    myoma / kohdunpoisto

    Moi, Sain asiasta syksyllä hyvin erilaista tietoa lääkäristä riippuen. Itselläni päätös jäi leikkaavalle lääkärille, joka poisti loppujen lopuksi vain myoman (oli niin hyvässä paikassa ja iso=kohtua isompi ja sen ulkopuolella, että sai sen hyvin poistettua) eli kohtuni on tallella. Tämä kokenut...
  2. J

    5-VUOTIAAT POJAT??

    Meidän poika täyttää ensi viikolla 5v. Välillä itse hyväntuulisuus, avulias ja herkkä mutta sitten toisinaan taas todella uhmakas ja itsepäinen. Usein kuultu kysymys meille vanhemmille: Miksi te aina määräätte? Määräättekö te taas mua? :laugh: Tulee vielä aina niin hyvällä äänenpainolla ja...
  3. J

    Lapsiystävällisin kylpylä?

    Hämeenlinnan Rantasipi Aulagosta löytyy kaikki toivomasi... ;) Ja muitakin lapsiperheitä yleensä... :wave:
  4. J

    Kokemuksia Kyprokselta/Protharas/Finnmatkojen Nausichaa Beach

    Moi, onko kellään kokemuksia Kyprokselta tai Protaraksesta tai peräti Finnmatkojan Nausichaa Beach hotellista? Ollaan menossa sinne toukokuun alussa. Viime syksynä oltiin Kreikassa Rodoksella ja sieltä jäi erittäin hyvät kokemukset kaikin puolin leikki-ikäisten kanssa. Kun vaan uusi lomakin...
  5. J

    Opiskelu

    Allekirjoittanut on ollut reilun vuoden opintovapaalla töistä ja opiskellut koulutusrahastosta saatavalla aikuiskoulutustuella. Mulla on takana 10v työelämässä ja rahan suuruuteen vaikutti tulot. Aikuiskoulutustuesta löytyy lisätietoja osoitteesta koulutusrahasto.fi.
  6. J

    Päiväkodin joulujuhla

    Me on annettu yleensä sitten kun lapset jää joululomalle. Tosin ensi viikolla olisi hyvä tilaisuus antaa päiväkodin joulujuhlassa. Molemmat lapset ovat samassa päiväkodissa ja kaikille tädeille on jotain pientä annettu. Että ainakin kuudelle pitäisi taas jotain keksiä... Joskus on viety kukat...
  7. J

    3v tytön kaverisynttärit

    moi! olettekos pitänyt kaverisynttäreitä jo 3 vuotiaille? Meidän neiti haluaisi kutsua pari päiväkotikaveriansa kotiin leikkimään kun isovelikin (pian 5v) pitää ekaa kertaa kaverisynttärit. Toisaalta voivathan "juhlia" yhdessä päiväkodissakin... Toisaalta jos kaverit tulee 1-1.5 h leikkimään...
  8. J

    Mitä lahjaksi 3-v ?

    Edellä jo tulikin mikä on ainakin meidän pian 3v:n ykkösjuttu eli kaikki prinsessoihin liittyvät jutut niin vaatteet kuin lelutkin. Ja kovasti myös neiti tykkää askartelusta, saksilla leikkaamisesta, maalauksesta ja piirtämisestä.
  9. J

    Kokemuksia myoman/kohdunpoistosta?

    Hei! Onko kenelläkään kokemuksia kohdussa olevan myoman poistosta tai koko kohdun poistosta em. syystä? Millä menetelmällä operaatio tehtiin, miten poisto onnistui, miten toivuitte, oliko toimenpiteellä haittavaikutuksia tai mitä positiivista jne. Vastata voi myös yv:nä. Kiitos ja hyvää syksyä...
  10. J

    Kokemuksia myoman/kohdunpoistosta

    Hei! Onko kenelläkään kokemuksia kohdussa olevan myoman poistosta tai koko kohdun poistosta em. syystä? Millä menetelmällä operaatio tehtiin, miten poisto onnistui, miten toivuitte, oliko toimenpiteellä haittavaikutuksia tai mitä positiivista jne. Vastata voi myös yv:nä. Kiitos ja hyvää syksyä...
  11. J

    Vinkkejä miten yövaipasta eroon/4.5 v

    Moi! Olisko vinkkejä miten yövaipasta pääsisi eroon eli voisiko jotenkin ruveta harjoittelemaan. Eli poika 4.5 v ja vaippa on edelleen vaan märkä aamuisin. Jonkun kerran kokeiltu ilman, mutta eipä vaan herää yöllä kun pisuhätä yllättää :( Kiitos vinkeistä jo etukäteen! :wave:
  12. J

    Lumiukko

    Kesäisiä ja aurinkoisia terveisiä Rodokselta! Tultiin eilen ja siellä ei ollut lumiukoista tietoakaan ;) vaan kunnon hellelukemia ja ihanan lämmintä merivettä! Kyllä oli järkytys kun naapurin pihassa täällä Hämeessä oli ihka-aitoa lunta pienen pieni kasa. Eivät olleet lapsetkaan uskoa silmiään...
  13. J

    Hyvää huomenta!

    Hyvää kuuluu, kiitos kysymästä ;) Lapsilla tänään kotiäitipäivä ja on ihanaa kun saadaan vaan olla (lue: tehdä yhdessä viikonloppusiivousta). Lapset ovat leikkineet tyytyväisinä rauhassa leikkejään ja auttaneet äitiä kumpikin kykyjensä mukaan. Hyvää viikonloppua sinne pohjoiseen ja muillekin! =)
  14. J

    Lemmikin lopettaminen

    hei! Mulla on ollut kolme koiraa. Viimeisin eli rottweiler oli 13-vuotias kun se oli pakko sairauksien takia lopettaa. Se oli yksi kauheimpia nuoruuden /aikuisuuden kokemuksiani (siitä on nyt jo kohta parikymmentä vuotta aikaa), mutta onneksi meillä oli ihana eläinlääkäri. Kun tieto siitä että...
  15. J

    kohdunpoisto

    Hei! Ajattelin kysyä, että miten menee nyt kun leikkauksesta on jo jonkun aikaa? Toivottavasti hyvin ja kaikki kunnossa!
  16. J

    Joko sandaalit säilöön?

    ehei! lähdetään Rodokselle lokakuussa :) Nytkin pikkuneiti tepsuttelee sisällä uusilla, alekorista ostetuilla sandaaleilla (reissua varten) ja on niihin NIIIIIN ihastunut... :heart:
  17. J

    Dr House

    Se onkin ainoa sarja mitä mun mies seuraa ja vielä yhdessä mun kanssa. Kyllä taas eilen nauratti Housen sanomiset... Sääli sinänsä, että tuli teho-osaston tilalle taas kun se on kans mun suosikki. Montaa sarjaa en edes seuraa...
  18. J

    Vuokraisitko kohtusi tuntemattomille?

    Näin äkkiseltään en kyllä usko, että pystyisin luopumaan lapsesta, vaikka olisi kyseessä joku läheinen ystävä tai sisar. Missään nimessä en ainakaan tuntemattomalle, enkä rahasta.
  19. J

    Ootteko vaaleita ja viileitä vai tummia ja tulisia??

    Tumma ja tulinen, vaan ikä ja lapset ovat tehneet tehtävänsä :laugh: ja luonne on vähän vuosien mittaan tasaantunut. Mies on taas itse rauhallisuus, ehkä sekin on vaikuttanut avioliiton aikana =) tasaannuttavasti. Lapset ilahduttaa ja osittainen kotiäitiys. Olen ollut töistä pois pian viisi...
  20. J

    SunGarden Rodos, kokemuksia?

    Hei ja kiitos! Olenkin pohtinut tuota täysihoitoruokailua, että toimiiko se oikeasti eli tuo ruuan laatu/vaihtelevuus. Me taidetaan ottaa vaan aamiaispaketti. Itse asiassa kone näytti että all incusive on loppuun myyty meidän matkan ajalta! Minkälainen hintataso rodoksella ja tuossa...

Yhteistyössä