Hakutulokset

  1. LUPINI

    Mitä tuo punainen kuori tarkoittaa ?

    Ok ,oho,onpa niitä sitten monta. Entä sitten nuo siniset kuoret ?
  2. LUPINI

    Jonsered... huhuilee kainosti...

    Jos ymmärsin sinut oikein. En tunne että oisin ollut maanpäälle ennen kuin nyt. Nämä unet kuopukseni kuolemasta oli jo esillä exän aikaan ,ei nyt uudessa liitossa.
  3. LUPINI

    Mitä tuo punainen kuori tarkoittaa ?

    Tuossa aloitussivulla. Entä tuo sininen ?
  4. LUPINI

    Jonsered... huhuilee kainosti...

    No ei ole. Ja en tosiaakaan tiedä oommeko olleet täällä ennen. Tuskin sillä merkitystä uniini
  5. LUPINI

    Jonsered... huhuilee kainosti...

    10v oon pelännyt menettäväni kuopukseni veden ääreen,unieni takia,ja kun ne kohdistunut häneen. Hän kohta 14v. Nämä hukkumiskuolemat kuopusta kohtaan ollut jo yli 10v
  6. LUPINI

    Jonsered... huhuilee kainosti...

    Eli unet kuopuksestani nämä useat vuodet eivät välttämättä siis tarkoita että hän kuolisi hukkumalla ?
  7. LUPINI

    Jonsered... huhuilee kainosti...

    Kun näen unta kuolemasta (useinkin), se on ollut aina hukkuminen (eritavoin) ,ja siinä ollut lapseni kuopukseni. En ymmärrä miksi,näin ollut jo vuosia. Viimeksi viime yönä. En ymmärrä mitä tämä voisi tarkoittaa ?
  8. LUPINI

    Jonsered... huhuilee kainosti...

    Mun näyt unessa on aina kuolemaa ja siihen liittyvää hukkuminen
  9. LUPINI

    Jonsered... huhuilee kainosti...

    Alintajuntani osaa ratkaista arvoituksen ? Nyt en tainnutkaan ymmärtää vastaustasi. Kertoisitko paremmin? Onko ikävää tiedossa ? Jos on ,niin ois kiva jos sanoisit , En ole herkkä joten kerro vaan
  10. LUPINI

    Eskaria takana pari viikkoa ja lasta jo kiusataan :(

    Nämä jotka kiusaavat lastasi. Ovat itse alkavia koulunkiusaajia !! He osavaat jo pienestä lähtien hakea kohdetta,kuten sinun arka lapsesi. On vaattet sitten kalliit ym..sillä merkitystä. Kiusaaja osaa hakea kohteensa muulla tavoin,kuten arka,ei ystävia sun muuta.. Ja tämä kiusaaja joka nyt...
  11. LUPINI

    Jonsered... huhuilee kainosti...

    Ei onneksi. Harmi ettei enempää tietoa heru
  12. LUPINI

    Ihana tunnelma

    No voi :headwall:
  13. LUPINI

    Jonsered... huhuilee kainosti...

    Majakka ? Mielenkiintoista. Olen meri-ihmisiä. Käyn merellä. Onko jotain lisää tietoa ?
  14. LUPINI

    Jonsered... huhuilee kainosti...

    Samoin mulle :)
  15. LUPINI

    Mihin kuoli Veijo Pasanen?

    höpö höpö :) Sydänkohtaukseen kuoli 17.2.1988
  16. LUPINI

    Ihana tunnelma

    Olkkarissa palaa muutama tuikku ,ihana tunnelma :heart:. Mukavaa poltella tuikkuja pitkästä aikaa
  17. LUPINI

    Apua, yksin asuva 6-kymppinen isäni on alkanut dementoitua!!

    On ikävää että noin nuorena ilmenee Alzheimerin tauti. Mutta ei mitenkään tavanomaista. Tiedän alle 50v hlön jolla tuo sama sairaus. Kyllä kuulostaa siltä että isälläsi on tuo kyseinen sairaus. Ois hyvä selvittää onko muualla suvussa ollut/on tuo sairaus. Yhteys lääkäriin ,lähetteen saa...
  18. LUPINI

    Otin kuulolaitteeni pois

    Siitä varmaan että oonko aito
  19. LUPINI

    miksi naimisissa olevat miehet tulee aina iskemään baarissa ja ehdottaa suoraan seksiä? Aina baarissa 3-8 miestä/illassa tulee.

    Pysykää maaseudun miehet ihan oikeesti kotona .Viljat pysyy näin kotona paremimmin. OHO MÄ TAISIN NUKKUU TÄÄ YÖ HUONOMMINN
  20. LUPINI

    nyt 02.00

    Läällä ihan lämmintä 22 plussaa etelässä ,hyvin tarkenee kortinpelussa parvekkeella,meil valot päällä

Yhteistyössä