Hakutulokset

  1. J

    Helmikuiset 2023

    Vielä on tilaa! 😊 Laita mulle yv!
  2. J

    Helmikuiset 2023

    Ryhmässä ollaan puhuttu, että jossain vaiheessa laitetaan ovet kiinni uusilta, mutta vielä ei oo se ajankohta 😊 nyt ollaan kuitenkin vasta ns. helmikuun puolessa välissä uusien plussausten kanssa eli täytyy antaa loppukuullekin vielä aikaa 🙈 voisin kuvitella, että joskus heinäkuun alussa alkais...
  3. J

    Helmikuiset 2023

    Kymmenen tällä hetkellä 😊 sekaan vaan!
  4. J

    Helmikuiset 2023

    Ihana kuulla, että vuoto meni ohi 😍 Mä oon kans nähnyt outoja unia! Yks oli just se aamu kun piti herätä testiä tekemään. Näin nimittäin unta että olin tehnyt negatestin ja menikin sit hetki sisäistää, että testi on vielä tekemättä! Ja vastauskin oli sit päinvastainen 🙈
  5. J

    Helmikuiset 2023

    Laitoin sulle yv 😊
  6. J

    Helmikuiset 2023

    Suht hiljaista on vielä, senkin puoleen olis kiva saada vielä vähän lisää porukkaa kasaan 😊 siellä on kuitenkin helpompi jutella kuin täällä palstalla..
  7. J

    Helmikuiset 2023

    Mä oon kans miettinyt tota faceryhmää just tolla kannalta et sit joku tuttu saattaa tietää. Mut toisaalta siellä ollaan kaikki samassa tilanteessa ja varmaan yhtä lailla hyshys siitä omasta tilanteesta. Ja ympäri Suomea tällä hetkellä 7 jäsentä eli aika pienet todennäköisyydet kuitenkin 😊 Ja...
  8. J

    Helmikuiset 2023

    Onnea uusille plussanneille! 🥰 Mulle voi laittaa yv:tä jos fb-ryhmä kiinnostaa! Täällä aika laaja skaala oireita joka päivä. Mitään isoja tuntemuksia ei ole, mutta tuntuu, että olis silti vähän kaikkea 🙈 koitan päästä selvyyteen siitä mikä on totta ja mikä pääkopan tekemiä kuvitelmia... mut...
  9. J

    Helmikuiset 2023

    Minä menin nyt sitten luomaan ryhmän meille, eli laittakaa yv:tä jos haluatte mukaan 😊
  10. J

    Helmikuiset 2023

    Ehdottomasti liityt faceen, että pääset ryhmään mukaan! Mä epäilen, että koska ei oo ollu paha olo kuten esikoisestakaan, niin tämäkin voisi olla tyttö 🤔
  11. J

    Helmikuiset 2023

    Samaa mieltä ehdottomasti! Pieni ja tiivis porukka, isompia ryhmiä facesta löytyy sit muutenkin niitä tarvitseville.
  12. J

    Helmikuiset 2023

    Hei pitäisköhän meidän alkaa jo miettiä jotain Helmikuisten listaa tänne? En suotta innoissaan ole, mut myös perinteiset salaiset faceryhmätkin on pop!
  13. J

    Helmikuiset 2023

    Mä oon kans hämmentynyt siitä, että viikot merkitään eri paikoissa eri tavalla. Olis niin paljon helpompaa, että kaikkialla olis sama kaava. Mulla on varhaisultra varattuna viikoille 7+2, eli tasan kolme viikkoa pitäisi malttaa 😍
  14. J

    Helmikuiset 2023

    Ei oo kyllä ollut juuri mitään. Tai no, oviksen jälkeen oli esim yhtenä päivänä pientä kuumetta ja palelua, nyt plussan jälkeen tuntunut pari kertaa neulottelua ja välillä etoo, mut sekin voi olla ihan samaa kuin on ollut ennen raskauttakin. Ja kolmen päivän migreeni (onneksi aika lievä) oli...
  15. J

    Helmikuiset 2023

    Mie taidan hypätä tänne kans mukaan höpöttelemään, vaikka la on omien laskujen mukaan 31.1. Neuvola laskee sen kuitenkin eri tavalla ja sieltä tulee 1.2 😆 Nyt alkaa siis tosiaan olemaan ekat plussapäivät helmikuisille 😍
  16. J

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Nii ja fb -ryhmä kiinnostais myös!
  17. J

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Heips! Vieläkö tänne kerkeää mukaan? 😊 tänään testattu ja la olis 31.1 😍
  18. J

    Haaveena vauva 2023

    Minut saa siirtää plussanneisiin 😍 Sain klinikalta ohjeeksi testata kp29, mutta CB:n nettisivujen mukaan voi testata jo tänään (kp 26), eli päätin jo heti inssin jälkeen että tämä on se testipäivä ja that's it. Sen verran päätin, että jos sattuisi tulemaan nega tänään, tekisin uuden testin...
  19. J

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos varmistuksesta! Näin mä sen itse oon laskenut ja ajatellut, mut pakko varmistaa kun ei omaan pöähän voi luottaa 🙈raskausaivot, eiks nii? Terkuin DPO 0 😆
  20. J

    Haaveena vauva 2023

    Minut voisi nyt siirrellä sinne piinailijoihin 😍 Miten te muut laskette DPO:t? Kun mä mietin, että eilen ovisplussa, tänään ovis, onko huomenna sit DPO1? Vai lasketteko siitä ovisplussasta eteenpäin? Ei sillä, sinänsähän menee vähän hiusten halkomiseksi, mut kyllä tässä jännityksessä jokaisella...

Yhteistyössä