Hakutulokset

  1. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Nonsk negaahan se oli..tai no kiinalaisia testejä.. Jonkin sortin tiputtelua ( edit 10.5 typo), rusehtavaa mitä lie..ei kunnon menkkoja... Mut tää kana on taas vauhdissa. Trexan laitettiin tauolle sivuoireiden vuoksi joten back to business. :geek: Onneksi en laitattanut sitä ehkäsypiikkiä...
  2. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Kinder_Kitty kyllä siinä väriä on mut mitä väriä...ne on eri aikaan tehtyjä. Viivallisessa pidempi pidätys. Aamulla uusiksi ja taas äässiin roikkumaan :D
  3. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    kp:stä ei oo mitään havaintoa :S pitäis melkein vakoilla täältä milloin märehdin siitä vuodosta. Joo no ei se mitään sokeria oo että vähän venäläistä rulettia ois... Joo no aamulla otin kuvan huonoilla silmillä...
  4. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    mun piti olla poissa täältä mut enhän mä malttanut olla lukematta teidän kommentteja. Sen lääkityksen aloittamisen jälkeen oli se km tai joku juttu.. ja sen jälkeen ei oo tullu mitään. etova olo on jatkunut ja aatellu et se johtuu siitä lääkkeestä... (lääkkeestä löytyi ihan eri tietoa mitä...
  5. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @aavalvar Meidän yritys loppui kokonaan :( . Esikoinen jää ainoaksi. Se on toi sytostaatti loppuelämän lääkitys :(
  6. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Joo tein ennenkuin alotin lääkityksen testatakseni etten varmasti oo. Mutta nyt en oo tehny enkä tiedä näkyiskö sekään enää :S Kyllä mä luulen melko varmasti et se on sitä kemiallista..nippailee ihan samaan malliin ku ekal kertaa. Joo ei se mun vika oo mut tuntuu :poop::cry: Varsinkin kun työ...
  7. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Yuna et oo hirvee. Moon ihan samanlainen. Verenpaine nousee.. ai tana...
  8. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Vielä täällä piipahdan.. Tää on niin väärin.. *tana... Mulla alkoi se trexane / sytostaatti lääkitys. Olin sitä ennen tehnyt raskaustestin joka oli negatiivinen ( 2 testiä) ja aloitin sitten ne lääkkeet.. Olin siinä vaiheessa 3 pv myöhässä ehkä.. No :S :( kele tana ... oon sitten ilmeisesti...
  9. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Joo terveysportissa/Duodecim etc kahlasin kanssa kaikki mahdolliset läpi mutta aivot jumitti. En usko et tulee suvantovaihetta..tää on vaan koko ajan mennyt huonompaa suuntaan ja diagnooseja poksahtelee lisää. Nivelet on koko ajan ku ruuvipuristimessa jne. Tiiän oma terveys Ensin, sitä sano...
  10. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @MMiHa @Lumi87 Se on Trexane mitä käytetään kohdunulkoisen hoitoon / poistoon myöskin eli aika riski.. En oo vielä kerenny saittaa mut työtietolähde antaa aika karua luettavaa.. 1. Metotreksaatti 1. Folaatin vastavaikuttaja 2. Keskenmeno, monielinepämuodostumat (keskushermosto, kallon luut...
  11. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos :love: joo oma terveys eka. Ei oo muuta lääkettä. Tai vaihtoehtoisesti pelkkä kipu jos toi ei toimi. Meinasin pe käydä "henkilääkärillä" kyselee tästä lisää. Että saako edes niin että lopettaa heti kun plussaa . Jos ei niin toukokuussa meille tulee sit ainakin karvavauva...
  12. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    :( tulipa sitten käytyä Jorvissa ja ollaan ristiriitaisin tunnelmin... Näinköhän tässä kävi sitten ettei ikinä enää tuu meille toista vauvaa. Kävin tänään reumalääkärillä Jorvissa ..sain reseptin jota olin uumoillut mutta toisaalta en toivonut. Trexan / metotreksaatti..must have resepti sen...
  13. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Moon kuule varmaan vielä ens vuonnakin täällä :cautious: :LOL: Eli et oo yksin
  14. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    o_O:confused: tää sai sit burnoutin...:alien: Ei vaan jaksa..Tuli totaalisen pälliolo töissä..:cry: oikeestaan se lähti jo viime lauantaina ku oli yhet "kinkerit"...siellä oli taas niin ehtoollisen notkeesti pullat uunissa olevia. Sama ku tikarilla ois vedetty...töissä stressiä niin boom..töitä...
  15. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    :cry: dpo 11 vaihtui eilen kp1/28 ...taas... :poop: eli saa päivittää kp2/28 ...
  16. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Saa päivittää kp 2/28 . :( No elämä on. Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.
  17. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Ei vieläkään runsastunut ...pyyhkissä tulee ( ei oo menkka olo yhtään kyllä jos ei K*** otassa oloa lasketa) mutta ei muuta. Ei tiputtelekkaan eikä mitään.. :mad:o_O
  18. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    :(:cry:taitaa vaihtuu kp 1/28 .tää oli tynkä kierto vaan 23 pv...
  19. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Joo en mäkään nähny mut toisaalta dpo:t niin pienet joten "no big deal " :) ehkä huomenna tai viimeistään maanantaina hakee testiä :)
  20. Wolt

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Eilen ... Yöllä.. Dpo:t 7/8 tai 8/9 vähän... Lämmöt edelleen ylhäällä... Toisessa testissä oli valmiina joku hassu painauma

Yhteistyössä