Hakutulokset

  1. S

    Ongelmia makuuhuoneen puolella

    Kaippa tämä kirjoitus tähän osioon sopii. Aluksi kerrottaneen, että elän avoliitossa, joka ei alun alkaenkaan ole ollut helppo, mutta sitäkin palkitsevampi ja kovan työn ansiosta ollaan lopulta saatu melkein kaikki osa-alueet toimimaan. Ainut asia joka ei toimi, on seksi ja se johtuu yksin...
  2. S

    Ampiaispesän tuhoaminen

    Mistähän siihen vois pyytää apua? Me asutaan omakotitalossa ja nää "uudet naapurit" päätti pesiytyä ihan etuoven tuntumaan. Isäntähän nyt tunnetusti ei kuuleviin korviinsa ota ja minä en mene lähellekkään sitä pesää.
  3. S

    Cipralex ja lopettamisen jälkeiset oireet, kellään kokemuksia?

    Sain pari viikkoa sitte purettua tuon lääkkeen pois, nyt ei enää tunnu fyysisiä oireita. Nykyään mie olen vaan kauheen alakulonen, äkänen ja koko ajan itkettää. Ei tarvi olla kyse ku väsystä, niin pillirän ku pien lapsi. Pitäsköhän minun alottaa se vaan uudestaan vai meneekö tää itkuvaihe pois?
  4. S

    On ihmsiä, jotka ei lue käyttöohjeita.

    Ja sitte ne miehet vaatii naisiin käyttöohjeita|O Mitä ihmettä ne niillä ohjeilla tekee, kun eivät kuitenkaa lue niitä :D
  5. S

    Meille on yritetty jo kahtena yönä tunkeutua sisälle. Onko ilmoituksesta poliislle hyötyä?

    kotirauhan rikkomisen piikkiin tuo käsittääkseni menee, että ilmottamaan vaan. Ja ainahan sen mielenrauhaa parantaa kun on ilmotuksen tehnyt. Ja jos sille tuntuu, niin asennuta rikosilmotinjärjestelmä. Jos siihen ei oo varaa, eikä tunne tarvetta, niin monesti liikeilmaisimella olevat valot jo...
  6. S

    Mitäs sanotte keesistä nelikymppisellä?

    Jos siltä tuntuu ja vieläpä hyvältä, niin anna palaa :)
  7. S

    Hitsi..miehellä ei seisonut ja olen syyttänyt tästä itseäni..plaah..

    Yhtälailla miehillä on ongelmia seksin kanssa kuin naisillakin. Ja ottaa muuten ihan varmasti miehen itsetunnolle. Elä nyt ainakaa kovin radikaalisti mene töksäyttämään, ehkä asiasta voi varovasti ja hienotunteisesti keskustella? Tuskin vika sinussa, ap, on. Eksän kanssa oli sama juttu...
  8. S

    voi äiree -.-

    Viimesen viikon ollu sellanen olo, että ruumiinlämpö on vähän korkea. No jipii, mittari näytti yli kuumelukeman. Alkaa tosissaan olla semmonen tutina, että on käyny vanhanaikaset, kun ottaa huomioon kaiken muun kummallisuuden mitä viimesen viikon on ollu.. :snotty: Noh. kohtapa sen näkee...
  9. S

    Magneettikuvauksesta

    Noh, soittelen huomenna polille ja vähän kyselen asiasta.. muutenkin kysyttävä että mikä neuvoksi ku tuo kuvannus nyt meni myttyyn.
  10. S

    Kehu paikkakuntaa, jolla asut tai olet asunut - mihin kannattaa muuttaa Suomessa?

    Voin kyllä suositella Laukaata. Tämä osa missä me asutaan on hiljanen ja rauhallinen. Tiedän juuri sopivan talonkin pienelle perhelle :xmas: Muutenkin tämä kylä on ihan kiva. Palvelut lähellä ja helposti löydettävissä, koulut liki ja kauniit maisemat.
  11. S

    Magneettikuvauksesta

    Mitä ne sinulta kuvas? On se ollu paljonki vahvempi aikanaan, mutta sillon olin niin zombi ettei normaalista elämästä tullu mitään. Tähän asti pärjänny pienemmällä annoksella, tää tilanne nyt vaan oli ihan poikkeuksellinen. Miksiköhän ne laitto mulle heti alussa kanyylin? En tajunnu kysyä...
  12. S

    Magneettikuvauksesta

    ainaki 45min. Ja nenä oli mullaki kaaressa kiinni. Ehkä multa pitää kolauttaa sitte taju pois että sen saa tehtyä :3
  13. S

    Miksi koira syö kakkaa?

    Mun koira herkuttelee kissan jätöksillä, parasta vaikuttas olevan tuoreeltaan suoraa potasta :x ei vaikutusta vitamiinikuureilla tai millään, kai se sit vaan on hyvää :O
  14. S

    Magneettikuvauksesta

    ei apua niistäkää. eikä estolääkityksestä.
  15. S

    Magneettikuvauksesta

    Mulle lyötiin tulpat korviin ja pehmusteet pään molemmin puolin, ei kuullu yhtikäs mitään. Ei auta tukihenkilöt tai silmien kiinni pitäminen. Saa nähä mitä ne polilla nyt keksii.
  16. S

    Mä toivon salaa olevani raskaana :)

    Ap, et ole ainut jota samankaltaiset ajatukset kutkuttaa. Mun biologinen kello suorastaan huutaa, mutta mies ei ole valmis. Vaikka tekis mieli nakella pillerit pitkin pitäjiä niin ei mulla kyllä olisi sydäntä jättää pillereitä ottamatta ajallaan, liian julma temppu toiselle.
  17. S

    Magneettikuvauksesta

    Mulla piti tänään olla selän kuvaus. Noh, siihen asti meni hyvin kunnes mut kelkottiin sinne putkeen, löi aivan järettömän paniikin ja huusin ku syötävä. Onko ketään kuvattu jalat edellä? mietin, että onnistuiskohan se silleen, koska sitten en panikoisi, koska pää pysyy sen tuubin...
  18. S

    Selkärankareuma

    Itsellä tuota jäykkyyttä kanssa ja mm. olka- ja lonkkanivelet tulehtuneet. Viimeaikoina myös sormet ja varpaat ruvenneet oirehtimaan, ovat jäykät ja kipeet. Ekan kerran kävin reumapolilla tiistaina, nyt pitkällä sairauslomalla. Vähän on semmonen epävarma olo, että mitä tuleman pitää..
  19. S

    Selkärankareuma

    Onkos kellään? Minulla sitä etsitään, magneettikuviin lähetettä oottelen. Osaisko joku kertoa siitä jotain omakohtaista kokemusta? Olen lueskellu jonkun verran aiheesta, nyt kaipaisin niitä sairastavien kokemuksia.
  20. S

    Halipatsuippa, pitkästä aikaa.

    Mmh. kuten arvelinkin. Tulehdusarvot ja kaikki ok, röntgenkuvissakaan ei mitään ihmeitä. Silti sain lähetteen reumalääkärille, koska näin kovasti pitkittynyt oireet. Eka kerta kun näyttäis tuo terveydenhuoltolaitos toimivan.

Yhteistyössä