Hakutulokset

  1. D

    Täydelliset Naiset!

    Ugh! En ees kehtaa kertoo :ashamed: mutta ei hyvin mee ja on ihan fyysisesti paha olo :ashamed: Tuntuu vaan etten pysty lopettaan sokerin syömistä ennen niitä häitä.. Tiedän, olen tyhmä. No mutta, maanataina aloitan taas. ihan tosissaan, haluan voida hyvin. Aloitan viikon alle 20g...
  2. D

    Täydelliset Naiset!

    HUHHUH!! Ei tuu mitään... Tai no tavallaan tulee ja tavallaan ei... Mullahan oli aikomus pysytellä tässä samassa nyt tovi eikä ressata itseään laihduttamisella MUTTA.. noh.. paino on vähän noussut, tai nousi siellä reissussa enkä oo saanut niitä vielä pois. Ja koko ajan tekee mieli vaikka ja...
  3. D

    Täydelliset Naiset!

    Me tultiin sunnuntaina kotia ja ihan kivasti reissussa tuli takasi :whistle: Eli todellakin mukana olen ja nyt on toinen päivä menossa ketoosin etsinnässä. Jospa sinne kohta pääsisin. Nyt pidän tiukkaa linjaa kolme viikkoa kunnes on ne häät joissa olen kaasona. Sitten alan etsimään semmoista...
  4. D

    Täydelliset Naiset!

    Hei vaan kaikille!! Ihan tuhoton kiire ollu koko ajan ni ei oo ehtiny mitään kirjottaan. Paino on pysyny samassa ja siinä pyrinki nyt pysymään pari kuukautta. Sitten taas rutistetaan muutama kilo. Mutta huomenna tää rouva lähtee reissuun ja aikoo nauttia täysin siemauksin B) joten...
  5. D

    Täydelliset Naiset!

    Mää oon nauttinut näistä helteistä, mulla on jo kunnon rusketuskin, oi että rakastan aurinkoa :heart: B) Pojilla vähän kuuma tuppaa olemaan ja ylimääräistä kitinää täytyy kuunnella mutta ees se ei haittaa.. Illalla kyllä oon ihan poikki ja tänäänki oli herätys 5.10 ni johan se kasin jälkeen...
  6. D

    Täydelliset Naiset!

    Ketoosi tarkoittaa niukasta hiilihydraattien saannista johtuvia muutoksia elimistön aineenvaihdunnassa. Kyseessä on luonnollinen tila, johon elimistö siirtyy myös esimerkiksi paastossa. Ketoosi määritellään tilana, jossa ketoaineiden määrä veressä ylittää tietyn rajan. Laihduttamisen kannalta...
  7. D

    Täydelliset Naiset!

    pikaisesti... Bloodis: Siis todellakin on vähän hiilareita tuo 50g. Ei tietenkään tarvi siihen ketoosin mennä jos se ei sovi sulle, ja eihän sillä 20g hiilarimäärällä voi eikä saa kauaa olla... Antti Heikkilähän (kannattaa tästä sedästä lukea jos ja kun tuo karppaus kiinnostaa, ei oo turha setä...
  8. D

    Täydelliset Naiset!

    sannulii: Mahtavaa!!! Onneksi olkoon uudesta enkkarista!!! ja kohta 20 kg rikki, se on aivan mahdottoman hieno saanutus!! Ole itsestäsi ylpeä! Ja aivan ihana kuulla susta ja vielä noin positiivisella mielellä. Mahtavaa että on taas motivaatio kohillaa. Musta tuntu taas että kohta sorrun...
  9. D

    Kiinteytys ja laihdutus vinkkejä kaivattaisiin kipeästi!!

    niin ja se vielä positiivisena että kun syön vähän hiilareita ja paljon rasvaa niin selluliitit reisissä on kadonneet :D ihan vasta itsekkin huomasin ku niitä olen stressannu että kappas, eihän niitä oo enää juurikaan. Ja maaliskuun alusta olen karppaillut..
  10. D

    Kiinteytys ja laihdutus vinkkejä kaivattaisiin kipeästi!!

    Mää oon karppaillut kans atkinsin dieettiä noudattaen ja välillä mukaillen ;) myös kiloklubiin oon merkkaillut samalla syömisiäni. Voin kyllä vaan toivoa että karppaamiseen innostuis muutkin, sen lisäksi että laihtuu niin olo on energinen, unen laatu on huomattavasti parantunut, ja...
  11. D

    Täydelliset Naiset!

    Millimetri!!!! Ethän nyt oo ihan höpöksi heittänyt hommia??? Hittolainen, et pilaa kyllä jo saavutettuja tuloksia! Sää oot niin mahtavasti saanut jo pudotettua painoa että et kyllä anna tulla sen takasin! joo, voit relata vähän ja pitää painon samassa mutta et kyllä heitä ihan överiksi...
  12. D

    Mitä teen väärin?

    Liian vähän kaloreita. Rupea merkkaileen Kiloklubiin syömisiä ni se ohjelma antaa hyvät ohjeet. Ja mää kyllä tuuletan myös tuon karppaamisen puolesta. Saa syödä paljon, ei ole ikinä nälkä ja paino tippuu huimaa vauhtia =)
  13. D

    Täydelliset Naiset!

    Nyt alkaa jo puntari näyttään hyväksyttäviä lukuja, aamupaino 68,6kg. Motivaatio on kohillaan edelleen mutta hittolainen ku tekee mieli karkkia!! Ihan hulluna, kaikki kaupat ja hyllyt kaikenlaisia uudenlaisia karkkipusseloisia pullollaan jotka huutavat "vie minut kotiin..." En ole antanut...
  14. D

    Täydelliset Naiset!

    Kiitos anouk! Me ollaan lähdössä kreetalle kahdeksi viikoksi, ihana kun saa ostaa uudet pienemmät bikinit =) Mutta saa nähä kuin turvoksissa sieltä tulee takaisin :/ Eilen kävin salilla ihan hyvän treenin vetämässä. Tänään lähen jätkien kans kaupungille joten siitä tulee ihan hyvää...
  15. D

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    uusi ketju tekaistu, Täydelliset Naiset!!
  16. D

    Täydelliset Naiset!

    BloodyEnd: Älä nyt enää ruoski itseäsi, oli ja meni ja nyt touhotettaan eteenpäin uudella innolla :hug:
  17. D

    Täydelliset Naiset!

    Tekaisin nyt uuden ketjun. En enää päivitä mitään tuloksia, ajattelin että ne numerot on toisarvoisia, pääasia että voidaan hyvin =) Minä ite kyllä tykkään luvuista ja haluan ne tänne aina ilmoittaa, se motivoi mua jollain tapaa. Eli tämän aamun kauhutulokset: 70,1kg :o Hiilari...
  18. D

    Täydelliset Naiset!

    Tämä on jatkoa ketjulle Tulevat Täydelliset Naiset.. Mutta olen nyt sitä mieltä että kaikki me tavalla tai toisella ollaan Täydellisiä =) Ollaan sitten lihavia tai laihoja, suuria tai pieniä, löysiä tai tiukkoja, meistä kaikista löytyy se täydellinen puoli josta meidän tulee olla ylpeitä ja...
  19. D

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Miltsi: Vaihda vapaalle vappuna ja katellaan sitten tilannetta uudestaan, jos jaksetaan :hug: Tämä ei niin vakava asia ole että pitäisi stressata =) Ajattelin määki vähän iisimmin tuon vapun ottaa :saint:
  20. D

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Ekassa tavoitteessa, 68,0kg!! Voiko tätä edes uskoa??? :D :o :D Mitä mää nyt teen??? Ei vaiskaan, nyt pyritään sinne 65kg ja sitten pyritään saamaan mahalöysät pois ja pakaramuhkurat pois. Siinä sitä onki urakkaa, varsinki mahassa :o Pakaramuhkurat on yllättäen pienentynyt hienosti, en ois...

Yhteistyössä