Hakutulokset

  1. A

    Suurin osa kotiäideistä

    Mä oon kans ajatellu et sit kun oon lapseni hoitanut kotona niin mulle jää hienosti vielä työelämässä aikaa olla yli 30 vuotta.Oon ollut kotiäitinä nyt yli 10 vuotta,osan ajasta kotihoidon tuella ja neljän vuoden pätkän ilman mitään tukia.En kyllä silti usko että kovin moni kotiäiti on kotona...
  2. A

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Olipas kiva nähdä et moni "vanhoista" oli plussannu.. tsemppiä KS09 ja icefairy:) ja kaikki muutkin! Oon jo aikasemminkin kirjottanu mutta mut voi siis poistaa kokonaan listalta,koska meillä tosiaan kuumeilu ja yritys päätty avioeroon.
  3. A

    +++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

    mut voi kyllä poistaa tuolta taustailemasta,käyn kyllä teidän kuulumisia lukemas joka päivä,mut raskautua en enää yritä,meidän suhteen kriisi kun meni siihen että asutaan tilapäisesti eri osoitteissa.. Onnea plussanneille:)
  4. A

    ++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

    KS09 :hug: toivottavasti se plussa teillekin tulee pian! :flower: Onnea kaikille plussaneille :flower: Mä oon tääl käyny sillon tällön lueskelemas teiän kuulumisia. Meillä laitettiin vauvakuume jäihin nyt kokonaan. Katsellaan sit joskus myöhemmin. Se on jännä miten kroppa alko...
  5. A

    +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

    KS09 oimia sulle :hug: Mä jättäydyn nyt hetkeksi taustalle,voi olla etten malta kauaa pysyä pois,mutta nyt tuntuu että haluan pienen tauon koko vauvakuumeesta ja yrityksestä,johan niitä kiertoja on kertynytkin :) mutta palaan ennemmin tai myöhemmin,ja käyn kurkkimassa kuitenkin silloin...
  6. A

    g: paras tv-sarja tällä hetkellä?

    mentalist ja harpers island
  7. A

    +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

    täällä oli ainakin enkelinäiti plussannu,onnea :flower: KS09 täällä kanssa jännäillään sun puolesta :) peukut ja varpaat ristissä toivon kunnon plussaa sulle! Mulla taitaapi alkaa uus kierto lähipäivinä,maanantaina ja tänään testasin negan. epäilen ettei se siitä mihinkää enää...
  8. A

    +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

    Jaahas tulin pikaisesti vielä kurkkaamaan teitä,mitenköhän selviän 2 päivää ilman :D plussailkaa nyt ahkerasti viikonlopun aikana!!! itse teen testin sit maanantai aamuna.. sit on kai dpo10-11,negaan oon asennoitunu,mut ainahan se pikku toivepiru yrittää huudella takaraivossa sitä plussaansa...
  9. A

    +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

    KS09 toivottavasti saat pian plussan ihan r-testiinkin :) Jännitän tosi paljon sun puolesta. Ja ihania hetkiä kuivausrummun kanssa :) meil on ollu aina kuivausrumpu ja se on varmaan yks tavaroista mistä en luopuis,pyyhkeistä ja lakanoista tulee taivaallisen pehmosia,sain äitinikin hankkimaan...
  10. A

    Päiväkodin täti suositteli jättämään reimatec haalarit pois

    ja legotechit myös saa kuivata kaapissa/rummussa
  11. A

    siis mä olen tällä hetkellä niin täynnä esikois lapsen käytöstä että huh huh

    mä oon kuullu et toi 6-vuotis "uhma" on pahin niistä vaiheista lapsuusiän aikana. meillä kesti puolisen vuotta pahin aika keskimmäisellä,jouduin välillä pukemaan vaatteet väkisin päälle päällä istuen yms.,vanhimmalla ei ilmentynyt... voimia ap:lle,se on tosi raskasta kun tuntuu ettei mikään...
  12. A

    +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

    Huomenia.. toivotaan että tänäänkin tulis plussa jollekin. itse oon tyytyväinen että huomen pikkujoulureissu edessä..on menny loppukierto ilman testien kulutusta,kun en halua testata nyt,enkä myöskään ajatella että olisin raskaana,koska meinään muutaman kuitenkin ottaa laivalla :) maanantaina...
  13. A

    onkoteilläläheisetvälitanoppiinne?

    mulla on hyvin läheiset välit anoppiin. on yhtä läheinen kun oma äitini. auttaa tarvittaessa,voin soittaa asiassa kun asiassa,kuuntelee,ei arvostele,neuvoo kysyttäessä,ei puutu meidän asioihimme.
  14. A

    Päiväkodista soitettiin: poika kovassa kuumessa ja oksentaa

    Ahas ...yleensä isät ovat töissä ja iltavuorossakin olevat jo ainakin sinne matkalla. tähän oli toi mun kommentti,ap:N työvuoroista,esitin vain vaihtoehtoisia ajatelmia miten isä voi päästä hakemaan lapsen hoidosta.
  15. A

    Päiväkodista soitettiin: poika kovassa kuumessa ja oksentaa

    ja ap:N lapsen isillä ei missään nimessä voi olla tänään vapaa/yövuoro :o
  16. A

    Te jotka ette ota sika rokotetta?

    normaalia elämää täälläkin eletään rokottamatta jättämättä päätöksestä huolimatta.nuorimmaisen olis saanut eilen rokotuksen (alle 3v.) ja vanhemmille lapsille palautettiin kouluun laput,rasti kohdassa:ei rokotusta. perusterveitä kaikki ollaan,eniten huolestuttaa toi nuorimmainen jos...
  17. A

    Kaveri ihmetteli meidän 2-vuotiaan turvaistuinta

    meillä on suosittu jalustallisia istuimia,niissä on ollut eniten tilaa selkämenosuuntaan päin. tyttö kohta 3 vielä mahtuu hyvin penkkiin. eikä ole koskaan kyllä vaihtoehtoja kysellyt miten päin istutaan. keskimmäinen tyttö jouduttiin pienempänä laittamaan taas kasvot eteenpäin,koska oksensi...
  18. A

    Te, joilla atooppinen iho, apuja!

    kopion tän tuolt atooppinen lapsi ketjusta,mitä sinne vastasin.. Mulla on ollu atooppinen kuiva iho koko elämäni laitan tähän muutamia juttuja mitkä mulla on auttaneet.Löysin oikeat hoitokeinot itselleni vasta nyt muutamia vuosia sitten huomasin että mitä enemmän laitan paksua rasvaista...
  19. A

    Mitä hyviä voiteita kuivalle atooppiselle iholle?

    Mulla on ollu atooppinen kuiva iho koko elämäni laitan tähän muutamia juttuja mitkä mulla on auttaneet.Löysin oikeat hoitokeinot itselleni vasta nyt muutamia vuosia sitten:) huomasin että mitä enemmän laitan paksua rasvaista rasvaa,sitä enemmän ihoni tarvitsee sitä,tulee tavallaan...

Yhteistyössä