Hakutulokset

  1. B

    Epätäydellisen vartalon kesävaatevinkit!

    Pakko oli kirjautua ja kommentoida tähän. Aivan mieletön tyyli sulla on kirjoittaa ja kuvata itseäsi!! :D :) Omaat kirjoittamisen lahjan, jossa on sitä jotakin! Ehkä tahatontakin komiikkaa? Itseironiaa? Joka tapauksessa tsemppiä sulle ja toivottavasti joku osaa vinkata jotain, josta on apua/hyötyä.
  2. B

    Pitäisikö mielestänne lääkäreillä olla velvollisuus suorittaa eutanasia sitä haluavalle? (vrt. abortti)

    Ei velvollisuutta kaikilla lääkäreillä. Eivät kaikki lääkärit tee aborttejakaan, vaan pieni osa. Niillä lääkäreillä (esim.onkologi), joilla sattuu olemaan potilaanaan kuolemansairas, pitäisi olla velvollisuus tehdä eutanasia. Kenenkään ei kuuluisi joutua kärsimään helvetillisistä tuskista...
  3. B

    6v lasten mittoja.

    Tyttö 6v 118.2cm ja 18.5kg.
  4. B

    Tuntuu että elämässä mikään ei mene niin kuin haluisi

    Mustakin on tuntunut viime vuodet, että mikään ei ole mennyt niin kuin olisin halunnut. On ollut kaikkea kurjaa, mille ei vaan oo mitään voinut. Olen kuitenkin tässä mietiskellessäni tajunnut sen, että eihän meille kenellekään ole luvattu yhtään missään, että elämä menisi niin kuin itse...
  5. B

    Saako "kaikki muut lapset" ampua raketteja yms?!

    Eli siis lyhyen otannan perusteella valtaosa vanhemmista toimii niin kuin toivoinkin. Ja sitten on niitä vanhempia, kuten majuri.
  6. B

    Saako "kaikki muut lapset" ampua raketteja yms?!

    Näin väittää meidän 10v. Siis, että kavereille ostetaan omia pommeja, joita ampuvat. Mä en anna edes sytyttää yhtä aikuisen valvonnassa. Miten teillä?
  7. B

    6-vuotias lapsemme sai asperger diagnoosin, milloin kertoa hänelle itselleen vai kertoako ollenkaan?

    Kertoisin. Mutta sitä en osaa sanoa, miten. Ehkä ulkopuolisen ihmisen avulla? Mulle on yksi terapeutti sanonut, että rehellisyys/totuus on lähes aina parempi vaihtoehto kuin salailu. Lapsetkaan kun eivät ole tyhmiä, he aistivat, miettivät ja tietävät, että on "jotain, mistä puhutaan...
  8. B

    Tiesitkö raskautuvasi helposti ennen kuin sinulla oli lapsia?

    En tietenkään etukäteen tiennyt, että tulisin nopeasti raskaaksi. Vaikka mun ei olisi pitänyt tulla raskaaksi helposti, jos ollenkaan. Monirakkulaiset munasarjat todettu muutama kk sitten. Lapset jo 10v ja kohta 6v.
  9. B

    Antaisitko 10v ikäisen lukea Tuntemattoman sotilaan?

    Puuhippa heko heko, oli pakko sitten heittää asiaton kommentti. Poika ei ole vielä saanut lukemista aloittaa ja tuskin saakaan. Meillä on tarkat rajat pojalla. Ei ole mitään sotapelejä tms, mitä taas monissa kaveriperheissä saa lapset pelata.
  10. B

    Antaisitko 10v ikäisen lukea Tuntemattoman sotilaan?

    No ettei se lietso noin nuorta poikaa sota-innokkaaksi. Mä en kannata sotimista missään muotoa.
  11. B

    Antaisitko 10v ikäisen lukea Tuntemattoman sotilaan?

    Meillä on Tuntematon kotonakin, poika ei sitä tiennyt, vaan oli siis lainannut sen. Tähän asti poika on lukenut lähinnä Aku ankkoja ja Risto räppääjiä. Sanoin pojalle, että tuo kirja on sata kertaa niin pitkä ja raskas kuin kokeeseen luku. Eniten hirvittää ajatus siitä, että lapsi lukisi sotakirjaa.
  12. B

    Antaisitko 10v ikäisen lukea Tuntemattoman sotilaan?

    Itse luin kyseisen kirjan lukioikäisenä. Onhan se kirjana hyvä, mutta toki raskas luettava. Mulla on sellainen tunne, että poika ei mitenkään pysty tuota lukemaan. En tiedä, miksi oli saanut edes lainata tuon koulupäivän aikana kirjastoautolta. Tai miksi edes halusi.
  13. B

    Milloin dödöä ???

    Poika 8-9v. Pakko oli aloittaa. Alumiiniton, hajuton dödö.
  14. B

    Gallup: Kuinka moni kävi Kiss FM:n chatissa?

    :wave: Tulipas ihanat muistot mieleen tästä gallupista!
  15. B

    näistä asioista tiedät tulleesi vanhaksi-jatka listaa

    Olen kyllä vasta 28v, mutta vanhaksi olen tuntenut itseni jo pari vuotta sitten, kun ostin ekat saappaani sitten ala-asteen. Nyt mulla on jo kahdet, toiset on keltaiset, pitkävartiset ja nauhalliset ja niin ihanat!! En olisi ikinä uskonut käyttäväni saappaita enää. Ne oli niin juntit. ;)
  16. B

    Papa luokkaa 2 ja ihan hermona :(

    Ja olen vasta 28v. Ikinä ei oo ollut sukupuolitauteja, sama mies ollut yli 10v ajan, eikä mitään ns. syytä muutoksille. Paitsi viimeisessä löytyi hpv papasta, joka siis aiheuttaa juurikin sitä kohdunkaulansyöpää. Luin, että hpv tyypeistä jotkut aiheuttaa just muutoksia, jotka voi johtaa syöpään...
  17. B

    G: Paras juusto?

    Mustareunainen koskenlaskija paketti. Se on niin hyvää! Etenkin, kun siitä nykyään on muru-versio ruuanlaittoon, ai että tulee hyvää, kun sen sulattaa ja kermaa vähän notkistamaan.
  18. B

    Jos lomakkeessa on sellainen kohta kuin "ammatti"

    No mitä sä sitten laitat, jos nyt olis sellainen tilanne, että pitäs laittaa jotain ammatti-kohtaan? Kohta koulutus on sitten asia erikseen. Jos sä siivoat, sä olet siivooja. Olen mäkin myynyt, mut on palkattu nimikkeellä myyjä, vaikka mulla ei siihen koulutusta ole.
  19. B

    Jos lomakkeessa on sellainen kohta kuin "ammatti"

    No eiks se oo juuri se, mitä työtä teet sillä hetkellä?
  20. B

    Harmittaa, ettei tajunnut raskaus- ja vauva-aikana että tämä on tässä

    Niin, jälkiviisaus on niin helppoa, mutta samalla raakaa. Ei sitä siinä hetkessä eläessä useinkaan ajattele, että ah, onpa tää ainutkertaista/ainutlaatuista aikaa ja nyt otan kyllä tästä kaiken irti. Meillä on kaksi lasta, joista nuorempi on 5v. Juuri tänään pengoin kaappien perukoita ja...

Yhteistyössä