Hakutulokset

  1. V

    "Vanhat" jotka muistaa...

    tulin vaan kertomaan että lokakuussa meidän perhe kasvoi kolmannella pojalla =)
  2. V

    Miksi "bimbot" saavat aina poikia?

    Mä taidan sit olla Bimbojen Bimbo :D (kaks poikaa ja kolmas tulossa)
  3. V

    Minä en jaksa ENÄÄ!

    Me asutaan puutalossa, mutta pirun kuuma on silti.
  4. V

    Mitä odotatte nyt kovasti?

    Lokakuuta ja meille syntyvää vauvaa :heart:
  5. V

    Wappunaamiaiset

    Voisithan sä koklata :D
  6. V

    Wappunaamiaiset

    Koululaisella on koulussa naamiaiset, merirosvona menee :) Mä ajattelin olla töissä Peppi. Kuopus jää tänä vuonna ilman naamiaisia, voipi pukeutua kotona supermieheksi lihaspuvun kanssa =) Mun täytyy varmaan etsiä mun asusteet kaapista, jotta nään että mahtuuko ne mulle enää.
  7. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Moikka vaan kaikille! Nyt taidan uskaltautua joukkoonne :) LA on 21.10, suunnitellulla sektiolla syntyypi tämä vaavi, koska takana kaksi hätäsektiota. Mulla ennestään kaksi poikaa, 5v ja 8v. Disperin aloitettiin rv 11 ja Klexane piikit rv 24, verenohennuksesta kyse. Ekassa raskaudessa...
  8. V

    Lapsen silmälasien hankinnasta

    Valtava ei korvaa kuin ne määrätyt summat sangoista ja linsseistä. Meillä poika sai ekat lasit 1.5v sitten ja keväällä uudet. Keväällä määrätyt lasit olivat linssien takia kalliit koska olivat kakstehot. Mä ainakin olen ollut tyytyväinen Silmäaseman palveluun, kun ollaan siellä jouduttu...
  9. V

    millasta vatsatautia nyt liikkeellä

    Eiköhän niitä ole jos jonkin sorttista liikenteessä
  10. V

    Jos syntyy viikolla 32?

    Mun esikoinen syntyi rv 31+3, 4 viikkoa vietti keskolassa kasvamassa. Mulle ei keritty antamaan kortisonipiikkiä, poika tarvitsi pientä hengitysapua, joka päästiin purkamaan heti.
  11. V

    Mistä saisin joulumieltä?

    Sepä se kun töissä pitää jaksaa hössätä joulun takia, "joulukalenterin", laulujen merkeissä ja joulujuhlaa odotellessa. Sitten ei kotona huvita...
  12. V

    rv33-34 synnyttäneitä

    Mulla vaan kokemusta rv 31+3 syntyneestä lapsesta, 1540g ja 41.5cm. Poika oli sairaalassa 4 viikkoa. Nyt ekaluokkalainen. On aika yksillöllistä joutuuko olemaan kaapissa, tai kuinka kauan sairaalassa joutuu olemaan. Meillä poika hengitti heti omilla keuhkoillaan, taas joskus suuremmilla...
  13. V

    Mistä saisin joulumieltä?

    Piparkakkuja on tehty pariin otteeseen. Jotenkin vaan tuntuu, että se joulu on vaan niin hakusessa vielä :| Kai se sieltä tulee vielä, siis joulufiilis
  14. V

    Mistä saisin joulumieltä?

    Mä tarviin :) Meillä täällä maalla on niin synkkää ja pimeää ilman lunta.
  15. V

    Mistä saisin joulumieltä?

    Tuntuu jotenkin et joulufiilikset on vielä ihan hakusessa. Tulis ees lunta että tää kamala pimeys lähtis.
  16. V

    Kystan poisto...

    Riippunee työstä. Itse olin silloin hoitovapaalla 2-vuotiaan lapsen kanssa. Mitään en saanut kahteen viikkoon nostaa (mutta koitappa olla nostelematta). Omassa työssäni en voisi olla nostelematta
  17. V

    Unista ja vauvakuumeilusta

    Mahtaakohan olla taas vauvakuume tuloillaan? Viime yön "vietin" synnärillä, ja synnytin alateitse, mikä ei kyllä tulisi kysymykseen jos vielä raskaaksi tulisin :) Mut ne vauvaunet on niin ihania :heart:
  18. V

    voisko olla joku sairaus

    koitappa vaatia ne kilpirauhaskokeet, kyse ei kuitenkaan oo ku verikokeista
  19. V

    Tungin anoppini jätesäkkiin

    Niinpä. Meillä ekaluokkalainen haluaisi sen.
  20. V

    Tungin anoppini jätesäkkiin

    Oisko se Skeleflex, siinä pitää olla sellainen alusta, että liikkuu?

Yhteistyössä