Hakutulokset

  1. L

    Ketju jälleenmyyjille!

    Lisätienestiä ilman aloitusmaksuja! Oriflamen avulla sinäkin voit tienata lisätuloja tai jopa saada itsellesi uuden ammatin! Haen ryhmääni ympäri Suomea kaiken ikäisiä ihmisiä myymään Oriflamen kosmetiikkaa. Oletko sinä yksi heistä? Oriflame on kosmetiikkayritys, jonka myyntikanava on...
  2. L

    Ketju jälleenmyyjille!

    Miksi Oriflame? Oriflame voi muuttaa elämäsi kolmella tavalla: Näytät hyvältä Oriflame-tuotteissa yhdistyy luonnon viisaus ja alan huipputiede. Korkealuokkaisia tuotteita käyttämällä näytät hyvältä. Ansaitset Oriflame sopii jokaiselle, joka haluaa tienata jo tänään ja...
  3. L

    kylpylä

    :attn:
  4. L

    turvaistuin

    olsiko kellään myydä 13 kiloiselle lapselle sopivaa turvaistuinta. mieluummin Rovaniemellä .Kiire
  5. L

    kolmekymppiset kuumeilijat

    vauvastaolen haaveillut muutaman kuukauden muttanyt olisi tarkoitus alkaa yrittämään tosissaan, tiedä vaikka ensi joulua vietettäsiin jo kolmestaan
  6. L

    kilot pois

    onko kukaan käyttänyt kilostop- tuotetta auttaako sen
  7. L

    kolmekymppiset kuumeilijat

    aloitetaan uuden vuoden kunniaksi uusi ketju. Minä 32 ja mies 34 kuumeillaan kovasti ensimmäisestä lapsesta. Minulle voi laittaa myös y-viestiä
  8. L

    PakkasG

    Rovaniemi -14
  9. L

    Rovaniemi ja lumitilanne?

    vettä sataa ja liukasta ja lumesta ei tietoakaan. :kieh:
  10. L

    auttakaa

    loukkasin eilen töissä jalan ja loppuviikkosairaslomaa. ukko koko viikon töissä myös huomenna ja minä yksin kotona mihinkään en pääse. ja ketään kavereita ei asu samassa kaupungissa. keksikää jotain tekemistä. :headwall:
  11. L

    mitä miehelle

    joululahjaksi? :xmas:
  12. L

    G: Minä vuonna olit 15v ??

    1990 :kieh:
  13. L

    G. Matto keittiössä

    minkälaisia mattoja teillä on mitä materiaalia?
  14. L

    G. Matto keittiössä

    voin itse vastata, että otin sen juuri pois ja mietin ,että käyttävätkö muuta mattoa keittiössä
  15. L

    G. Matto keittiössä

    eli onko teillä matto keittiössä? :wave:
  16. L

    partylite

    :attn: Laittakaa vaikka y-vietiä ja kertokaa PartyLite työstä. omakohtaisia kokemuksia
  17. L

    PartyLite juhlat

    :attn:
  18. L

    PARTYLITE

    miksi et suosittele ?
  19. L

    PARTYLITE

    :attn:

Yhteistyössä