Hakutulokset

  1. Hännän Heilutus

    Missäs teillä on sähköpostiosoite ??

    kiitoksia neuvoista... jospa mä sitä gmailia kokeilisin :D
  2. Hännän Heilutus

    Missäs teillä on sähköpostiosoite ??

    Itselläni on wippiessä, jippii ja luukkukin on koettu. Onkos mitään muuta hyvää ja mielellään suomalaista.. Kertokaas kokemuksia omasta sähköpostistanne !!!
  3. Hännän Heilutus

    Onko teillä kännykässä ICE merkintää läheisten kohdalla?

    on ja vielä merkittynä että mies on ice 1, äitini ice 2 ja isäni ice 3 :D
  4. Hännän Heilutus

    Mitä kaikkea te keräilette?

    kaikkee krääsää jota saa puolen- viuoden jälkeen heittää roskiin :D
  5. Hännän Heilutus

    Millainen on teidän HELPPO vauva? :)

    Ensimmäinen oli meillä ns. vaativa...mun mittapuun mukaan.. melkein 3v asti heräsi pari kolme kertaa yössä ja vaati pullon..tutin hän lopetti 3kk iässä, ei vaan kelvannut.. nuorin taas heräili kerran pari yössä 1,5v asti maitopulloa vaatien, tutti oli hänellä vähän yli 2v asti. nuorin oli...
  6. Hännän Heilutus

    Puhelin vertailuja !!!

    Olen miettinyt että vaihdan puhelimeni. Onhan nykyinen jo muutaman vuoden vanha, 1 osa uupuu mutta toimii hyvin. Kamera nyt ei toimi mutta onkohan sekään niin vakavaa.. Voi soittaa ja laittaa viestejä. No kumminkin oon miettinyt näitä puhelimia Samsung Galaxy Gio Samsung Galaxy Ace...
  7. Hännän Heilutus

    kumman ottaisit: vauvan vai miljoona euroa?

    Miljuuna tännekkin päin ! Meillä on 2 ihanaa lasta ja se riittää :D
  8. Hännän Heilutus

    Missä mennään ????

    Kiitos hyvästä vastauksesta. Päivä kerrallaan me tässä eteenpäin mennään, kumpainenkin enemmän tai vähemmän rikki. Lopulta sain mieheni puhumaan, aikani jankkasin.. Tällä hetkellä hän on sairaslomalla..stressi vei voimat..
  9. Hännän Heilutus

    Mitäs nyt ???

    Siis on se mulla.. ja se on viikon ollunna tuolla oulun logistiikkakeskuksessa... johan mä kirjoitin sen tuonne.. mutta ku ne ei löydä sitä sieltä ??? oliko se nyt tässä vai miten tästä eteenpäin ????
  10. Hännän Heilutus

    Miten hoidetaan tenniskyynärpäätä?

    Mulla on ollut tuo.. kortisoni, kipulääkkeet, kipugeeli ja tuki lasta...
  11. Hännän Heilutus

    Mitäs nyt ???

    Siis tiesin tuon mutta tuon postin kanssa ???
  12. Hännän Heilutus

    Mitäs nyt ???

    nostelen
  13. Hännän Heilutus

    Hei! Onko jotain haittaa kun koiranpennun rokotuksilla on yli se 4 vko väliä

    Rokotuksethan ei ole olleet voimassa tuolloin... On saattanut tulla tartuntoja jotka löytyvät vasta myöhemmin
  14. Hännän Heilutus

    Missä mennään ????

    Me olemme olleet yhdessä kohta 13vuotta, joista naimisissa 7v. Onhan meillä niitä pikku kinoja ollut aina välillä, mutta nyt on tullut sellainen etten enää tiedä mitä teen. Viime keväänä maaliskuussa sain mutkan kautta tietää että mies on erittäin paljon yhdessä naispuoliseen...
  15. Hännän Heilutus

    Mitäs nyt ???

    Näinhän se kävi sitten.. Ruohonleikkurimme kävi huollossa. Takaisin tullessa on rekisteröity 25pv heinäkuuta oulun logistiikkakeskuksessa... eli sen olis pitänyt olla meidän postissa jo 26pv.. Vaan eipä näy... Täällä päässä posti on ollut jo yhteydessä ouluun viime viikolla.. mutta...
  16. Hännän Heilutus

    Porin sähköyhtiö ?!?!?!?

    auts... :( eipä se sit auta...
  17. Hännän Heilutus

    Porin sähköyhtiö ?!?!?!?

    Hmm...ketään ???
  18. Hännän Heilutus

    Porin sähköyhtiö ?!?!?!?

    Mitäs sähköyhtiötä suosittelette porissa ??? Systeri muuttaa ens kuun alussa sinne ja vielä pitäs sähkösopimus saada aikaan :D Muuten kaikki onkin jo valittuna
  19. Hännän Heilutus

    PORIlaiset HOX !!!!

    kiitos näin alkuun :D

Yhteistyössä