Hakutulokset

  1. T

    Hirmuinen koirakuume,mies ei innostu...

    Kristus mikä idiootti :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
  2. T

    Lapsi siepattu suomalaisäidiltä - apu tarpeen!

    Yhtälailla isä on lapsen vanhempi. Ei äidillä ole mitään yksinoikeutta lapseen.
  3. T

    Ei oikein mun puutarhahommat onnistu...

    sori mutta :laugh:
  4. T

    Ukkostaaks eteläs, missä?

    http://www.flcenter.net/ukkostutka.html Etelässä näyttäis ryskyttävän kunnolla. Ei meillä vaan. Vaikka en ukkosesta tykkää, niin se ois ihan tervetullut tällä hetkellä, on niin painostava ilma.
  5. T

    voiko masennuksesta parantua yksin?

    Ei voi. Masennus ON sairaus. Hae apua, terapiaa ja lääkkeet. Se ei mene itsestään ohi.
  6. T

    Voi luoja mikä VESISADE

    Lähetä se sade tänne etelä-pohjanmaalle, mä kuoleennun tähän kuumuuteen,
  7. T

    Onko muita valvomassa tässä kuumuudessa?

    Makkarissa +27 astetta, tuuletin puhaltaa täysillä, mutta ei auta. Olkkarissa +28 ja tänne kuolee |O ikkunoita ei oikein voi avata, ettei kissat karkaa. Tai siis sitä ainoota ikkunaa minkä tässä tuvassa saa auki :headwall: ja siitei oo mitää hyötyä, kun ei saa läpivetoa.
  8. T

    Mä oon tänään miettinyt Blumea

    Kääk :o Miten mä oon kuvitellu, että tytsillä on kaks lasta :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
  9. T

    iski hirveä hinku puristella finnejä ja mustapäitä

    Tuutko rääppiin ton mun selän? siellä ois kohteita enemmän kun tarpeeksi |O
  10. T

    G: Monetko crocksit omistat?

    Ai juu, ja ne kullanväriset on talvimallia. Ahistaa, joten revin ne fyllingit pois.
  11. T

    G: Monetko crocksit omistat?

    ei niissä suuria eroja ole. Aidot on ehkä vähän mukavammat, pehmeemmät jalalle. Siks aidot työsä ja feikit kotokenkinä. aidot oli ekat mitkä mä ostin, mutta jos nyt ostasin näillä tiedoilla ekoja, niin feikkeihin päätysin. On aika iso ero ostaa 35? :n kengät verrattuna 5?:n kenkiin.
  12. T

    G: Monetko crocksit omistat?

    Osaako kukaan sanoo, miksi niitä parjataan niin lujaa? Ei ne kauheen nätit oo, mutta mukavat jalassa. NCM: harmi, sillä oli vissiin niille suuri tarve :/
  13. T

    G: Monetko crocksit omistat?

    Ja lasketaan sekä aidot että feikit. Itellä on yhdet aidot mitä käytän töissä, punaset. Hyvät on. Feikkejä löytyy vaaleensiniset, vihreet, harmaat ja kullanväriset. Yhdet on aina autossa varalla, yhet kotona tupakkakenkinä ja parit sitten yleistossuina millä kuljen kylällä ja millon missäkin.
  14. T

    hoitoalalla työskentelevät..millaisia työkenkiä käytätte?

    No, navetalla kumppareita, mutta se ei taida autaa sua. Mut ny kun mä oon vanhainkodilla, niin crokseja (vai miten ne kirjotetaan) samoja töppösiä käytin kouluavustajana ollessani, kun 8h olin jalkojen päällä. Huiput, ei hikoo ja ei turpoo jalat.
  15. T

    pitäisitkö näitä kenkiä ja ikäsi

    Pitäisin jos mukvat jalassa. Vaikka joku junteiksi haukkuikin, mut mä olen juntti. :D Ikää 28
  16. T

    onneks olin kotona

    Meillä oli pitkään vessan ovessa sisäpuolella lappu kavereita muistuttamassa "ovi raolleen, pöntön kansi kiinni" :D hiekkis oli veskissä ja kissa harrasti pentuna noita samaisia pönttöuinteja.
  17. T

    Chihu pojalle nimi?

    Antonio? jos Banderasta tarkoitat? Miten ois Zorro? Miguel?
  18. T

    Meistä ei oo yhtään yhteiskuvaa :(

    Ja sit kun mä vähän salaa haluaisin meistä sellasen henusen suutelukuvan :ashamed: mutta ukko ei pussaa muitten nähden kun aniharvoin. Siskonsa ja sen mies + molempien vanhemmat on poikkeukset. Eikä niistä kukaan päivystä kamera kädessä.
  19. T

    Chihu pojalle nimi?

    Diego, José, Juan tms. joku meksikolaissävytteinen nimi.
  20. T

    Miehen lapsen äiti ei anna tulla viikonlopuksi kylään

    saa, mutta ei pidä yleistää kaikkia isoja koiria tappajiksi. Siinä tapauksessa nuo mun labradoritkin pitäis luokitella tappajakoirakastiin. Ja moniko voi käsi sydämellä väittää pitävänsä labbista tappajana/vaarallisena rotuna?

Yhteistyössä