Hakutulokset

  1. M

    Mies paljon töissä

    Tähän ei kyllä osaa vastata kuin että jaksamista ja voimia! Itse en tuommoiseen pystyisi, kaipaisin liian paljon aikuisen seuraa ym..
  2. M

    Vakituisen rakastajattareen löytäminen ?

    Itse olen ajatellut samaa että etsin rakatajan/rakastajattaren :) Seksi kun on mitä on kotosalla :/
  3. M

    Aitoa ystävyyttä Helsinki + lähialueet

    kelpaisiko tämmöinen 2 lapsen opiskelija mamma helsingistä?? Ujo olen, mutta kun tutustun niin silloin jututkin saattavat olla sen mukaiset :D
  4. M

    Uusia ystäviä

    :wave:
  5. M

    Miehet sikoja?

    Yhdyn kyllä edelliseen puhujaan =) Kyllä miehet ovat sikoja....sille päälle kun sattuvat...
  6. M

    Olen kuudennella kuulla raskaana ja mies häipyi...

    Tuttavallani kävi kans niin että raskauden aikana mies alkoi touhuileen kaikkea muuta kuin että olisi ollu se ihana aviomies joka huolehtii raskaana olevasta vaimostaan :/ kurjaa tuommoinen... Meillä meni hyvin siihen asti kun vauva syntyi....(tai minun tietooni ei ole tullu muuta) mutta sitten...
  7. M

    Olen niin valmis hyppämään avioliiton ulkopuoliseen suhteeseen.

    Tiedän tunteen...ja en ala neuvoon mitä kannattaa tehä ja mitä ei...Teet niinkuin parhaaksi näet ja mikä tuntuu sinusta hyvältä :hug:
  8. M

    Toimeentulotukihakemuksen käsittelyaika?

    No ainahan voi laittaa valitusta menemään...koska ketäänhän ei saa jättää toimeentulottomaksi...Mutta joo siellä on 2-3kk käsittelyaika ku alkaa valittaan...ainakin täällä pääkaupunki seudulla...Ykshän tietenkin on et ap voisi vaikka soittaa sinne omaan sossuun ja kysellä et kauan on...
  9. M

    Toimeentulotukihakemuksen käsittelyaika?

    kappas...enpä muuten huomioinnut ollenkaan et heilläkin saattaa tietenkin olla kesäloma :laugh: Sorry, väärää infoo annoin...mut ei sitä koskaan tiiä jos siellä joku ahkera liisa töissä
  10. M

    Toimeentulotukihakemuksen käsittelyaika?

    se on sen 7 arkipäivää se käsittelyaika...mutta joskus tähän aikaan kuukaudesta varsinki saattavat käsitellä nopeamminkin...Ku heinäkuun rahat ovat olleet jo maksussa ja näin ollen ei kauheasti pitäisi olla toimeentulotukihakemuksia. Ja saattavat tehdä niin että perivät takautuvat rahat pois...
  11. M

    Auttakaa vähän! Mitä ihmettä tämä oikein on?

    Mulla joskus aikoinaan teki saman...mutta silloin olin urheillut aika paljon ja painoa tippunut reilusti...Toisen kerran kun teki tuon ni sanoi lääkäri "että on vaan ollut hiukan rajua seksiä" :ashamed: Mutta kannattaa toki vaikka soittaa lekuriin tai jos äityy kipu pahaksi ni mennä ihan vaan...
  12. M

    Onko edes "laillista" 8 kk ikäinen hoitoon :-0

    Aina, ei vaan ole vaihtoehtoja...jostain se leipäkin siihen pöytään on saatava
  13. M

    Onko täällä ketään, joka Ei mene lasten kanssa mihkään kesälomareissulle?

    Tänä kesänä ei kyl pysty tekeen reissuja lasten kanssa.....mutta onneksi vanhempi lapsi pääsee noin muuten reissuun
  14. M

    G: Kuinka moni on joutunut kokemaan seksuaalista väkivaltaa tai hyväksikäyttöä

    Joo hyväksikäyttö löytyy lapsuudesta ja vaikean masennuksen kautta psyk polilla saanu/pystynyt hiukan siitä puhumaan. Ikinä en asiaa ole kokonaan läpi käynny... ja hyväksikäyttäjä oli tuttu :( Minulla sama ett turvallisessa seksissä tykkään rajummista otteista ym
  15. M

    V*ttu mikä juhannus tästä tulee!! Äijä oli kyllä nyt kuspäiden kuningas... :(

    pakko kokeilla tätä itekki ku äijä joskus palaa ryyppyreissultaan =)
  16. M

    Miksi niin moni nainen valitsee yksinhuoltajuuden?

    kunpa se oisikin vain yh:sta kiinni se yh:na oleminen
  17. M

    Tiedättekö nyt riitti.

    Tsemppiä!!!!
  18. M

    Mitä tekisitte, -mies häippäs salaa mökiltä...

    Mulla melkein samanlainen tilanne....tai no ei ehkä kuitenkaan ihan samanlainen mutta ukko eilen meni töihin ja lähti dokaan...vei auton ja mä jäin lasten kanssa. Noh onneksi sain kyydin ja pääsin hakemaan autoni, mutta ukko jatkaa dokaamista ja välillä laittelee viestiä että anteeksi....Itse...

Yhteistyössä