Hakutulokset

  1. lai-ne

    Typeryyden multihuipentuma, naiset töissä

    tännekin palstalle pääsee kaikenlaiset kirjoittelemaan, mutta älä huoli, saat huomiomme.
  2. lai-ne

    Perjantain musaketju

    Reino & The Rhinos - Aurinko (VIDEO) - nyt iTunesissa! - YouTube mun tän kesän <3
  3. lai-ne

    Ovatko hyvät tukiverkot nykyään harvinainen asia?

    häh? pitääkö ystävien olla samaa ikäluokkaa kuin itse on? en tiedä minkä ikäinen anatolia on mutta mitä hittoa sillä on väliäkään? mulla on ainakin eri ikäisiä ystäviä, ikä on ihan sivuseikka kaverisuhteissa. ja mullakin on ystäviä tosi paljon, silti esim juuri nyt ei ole ketään kenen kanssa...
  4. lai-ne

    Ovatko hyvät tukiverkot nykyään harvinainen asia?

    no kiva :) mä taidan lähteä tänään jos saan jostain seuraa.
  5. lai-ne

    Ovatko hyvät tukiverkot nykyään harvinainen asia?

    hyvät tukiverkot löytyy. olen yh. isovanhemmat on mukana monin kappalein, mun omat vanhemmat eniten ja tosi paljon. nytkin mökillä ollaan ja itse saisin vapaaillan heti jos tahtoisin. (lähdetkös anatolia terassille? :D ) myös mun ystäväperheillä, joilla on lapsia on kaikilla hyvät tukiverkot...
  6. lai-ne

    Miksi leikkaatte lapsillenne otsahiukset?

    siksi leikkaan kun lapsi tahtoo. leikkaan itsellenikin, kun itse tahdon. aika yksinkertaista vai eikö? en ollut muuten ennen tajunnut, että jotain ihmistä voi oikeasti häiritä se millaiset hiukset jonkun lapsella on. mun mielestä jokaisella saa olla vaikka oikea pesuvati päässä jos itse siitä...
  7. lai-ne

    avoin kirje sukupuolineutraalin avioliiton vastustajille

    nosto, en kaipaa keskustelua, mutta toivoisin, että nimenomaan tällä palstalla sen moni lukisi. voisi sitten miettiä ihan vaikka vaan itsekseen, toki keskustellakin saa :)
  8. lai-ne

    Miksei homoja tuomita uskonrauhan rikkomisesta?

    no, se on sinun mielipiteesi, monen muun ei. ja juu, tein kirjoituksesta myös avauksen, voinkin nostaa sen sinun mieliksi, lue uudestaan :)
  9. lai-ne

    Miksei homoja tuomita uskonrauhan rikkomisesta?

    voi teitä. lukekaas täältä ja avatkaa niitä aivosolmujanne lukemisenne tahtiin: Avoin kirje sukupuolineutraalin avioliiton vastustajille
  10. lai-ne

    avoin kirje sukupuolineutraalin avioliiton vastustajille

    ei minun kynästäni mutta tässä ois hyvä paketti. (alatyylisiin ilmaisuihin ei tartte tällä kertaa puuttua, kiitos.) https://masinoija.wordpress.com/2011/07/05/avoin-kirje-sukupuolineutraalin-avioliiton-vastustajille/#comments
  11. lai-ne

    Onko ok että viiskymppinen mies keräilee nalleja, halailee niitä ja

    onhan ihmisillä vaikka minkälaisia keräily/harrastuskohteita. tuo vaikuttaa ihan harmittomalta, tosin siihen voi ehkä olla vaikea suhtautua, johtuisiko siitä että nallenhalaaja on mies? näin joskus dokumentin aikuisista naisista jotka hoitivat täysin oikean vauvan näköisiä vauvanukkeja...
  12. lai-ne

    Pystyisitkö tekemään 2,5v lapsellesi näin?

    oho... aikamoista. hieman kyllä nyt on sellainen olo, että tässä ketjussa ei ole kyse enää edes lastenkasvatuksesta ja erilaisista tavoista vaan ihan vaan siitä kuka on nokkelin tms. moni tulkitsee tahallaan tai tahattomasti viestejä väärin, näkee kirjoitettuna asioita joita ei edes rivien...
  13. lai-ne

    Mikä ihmeen monttu/kolo jalassa, sääressä ulkosyrjällä???

    moi, mulla on ollut tuollainen "lommo". näkyi ihan selvästi, muutkin siitä huomautteli. menin lääkäriin, ultrasivat ja kävi ilmi, että siinä kohdin ei ollut yhtään rasvakudosta. olin aiemmin keväällä alkanut ekaa kertaa liikkua, eli kävin parin kuukauden ajan säännöllisesti kävelyillä...
  14. lai-ne

    Apua kaivataan! Lapsella allerginen reaktio, oireiden hoitoon jelppiä??

    lapsen on täytynyt altistua sille kirsikalle joskus aiemmin, muuten kohtaus ei johdu siitä. kortisonia on turha rasvailla. soita päivystykseen ja kerro sinne miten laajalti rokkoa on, onko nielu turvonnut tai huulet? jos on niin lapsi lääkäriin, et voi odottaa yön yli, sillä ihan oikeasti kurkku...
  15. lai-ne

    Pystyisitkö tekemään 2,5v lapsellesi näin?

    saa odottaa mutta olen samaa mieltä säpäleen yms kanssa, että se on tietynlaista manipulointia, koska lapsi tahtoo tehdä tuollaisessa tilanteessa vanhemmalle mieliksi, muu tapa aiheuttaisi äidissä ehkä pettymystä. testailin tätä tunti sitten. lapseni toimi toiveeni mukaisesti, koska ei...
  16. lai-ne

    Minkä ikäisen antaisit itse päättää ruokavaliostaan? Esim. kasvissyönti tms.

    mun lapset on aina päättäneet itse. kumpikin syö monipuolisesti, mut toinen ei syö mitään nakkia eikä makkaraa (jee!) eikä niitä sen takia meille kotiin edes osteta. aika kasvispainotteista on, lisäksi kanaa ja kalaa.
  17. lai-ne

    Miksi syöt lihaa? Perustele?

    siksi ne siihen kirjoitinkin erikseen kun ne on sellaiset mikä ihmisiä aina ihmetyttää, varsinkin ne big macit. niitä rakastan. tosin välillä lopetan kun vaikka pihvi on 100 % naudan lihaa niin tiedostan kyllä, että ei se ihan kokolihaa ole vaan jauhettua ja välillä siitä tulee :x elämä on...
  18. lai-ne

    Miksi syöt lihaa? Perustele?

    koska olen laiska, en saisi lapsille tarpeeksi ravintorikasta ruokaa laiskoin keinoineni. lapset saa siis maustamatonta kananfilettä (ostaisin luomua jos olisi) sekä ehkä kerran viikossa paistista kaupassa jauhettua lihaa, josta teen perusmakaroonilaatikon, kastikkeen tms mitä toivovat. olin...
  19. lai-ne

    Vieraiden joukossa yksi henkilö noudattaa "elävä ravinto" -ruokavaliota. Mitä tarjoan hänelle?

    kirjauduin. niin ja tuolta se raakasuklaankin ohje löytyy usein eri variaatioin ja kokeiluin, kun joku sen valmistamistapaa mietti :)
  20. lai-ne

    Missä menee yksityisyyden raja?? uusioperhe asiaa.

    no emme koko ajan soittele, soitan esim päivällä kerran pienemmälle lapselle (isompi soittaa itse kun tahtoo) ja illalla hän soittaa hyvää yötä jollen ole itse jo muistanut soittaa. en usko, että häiritsee heidän perherauhaansa mitenkään, ainakaan kukaan ei ole tällaista koskaan sanonut ja...

Yhteistyössä