Hakutulokset

  1. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Meille syntyi ihana poika pää täynnä tukkaa 1.11.10 klo 18.43. Mitat 3885g, 51cm. Supistukset alkoivat sunnuntai-aamuna, mutta ne eivät oikein saaneet mitään aikaiseksi. Nukuin synnytyspäivystyksen lepohuoneessa kipupiikin kera, ja maanantaina käväisin osastolla ennen saliin siirtymistä...
  2. M

    Kenellä on käynnistetty synnytys? Mikä rv ja syy?

    Meen maanantaina käynnistykseen rv 41+1. Syynä iso vauva (maanantaina arvion mukaan 4200g). Kahteen kertaan eri paikoissa ultrattu ja molemmat arviot menee samalla +75 käyrällä.
  3. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Ehti sitten synttärit tulla ennen vauvaa, joten mulle vois etusivulle päivittää iäksi 25v. :D En ole jaksanut käydä kauheasti lueskelemassa viime aikoina, mutta kaikille vauvaantuneille oikein paljon onnea :heart::heart: Täällä ei ole mitään oireita vielä, turhauttaa kun haluaisin jo...
  4. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Onnea Tatara :heart: Meillä on lämpöpussi, mutta koska esikoista odotellaan niin käytännön kokemusta ei vielä ole. Saatiin mun siskolta, vaikuttaa ihan näppärältä. Lisäksi muksulla on varmaan 5 toppapukua :laugh: Yksi uutena ostettu 62 kokoinen (tällä varmaan mennään eka talvi jos ei hirveän...
  5. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Onnea Auroora :heart: Onnea Lara :heart: Vika työpäivä, jee jee! :cool:
  6. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Tavaroista: eilen haettiin vaunut kotiin :heart: Ne on niin ihanat. Suklaanruskeat Gesslein Swingit 09. Eli meillä on nyt kotona vaunut ja turvakaukalo ja amme. Hoitoalusta on tulossa postissa, vaavi-sänky on varastossa ja pinnasänky tulee kuun vaihteessa (kaverilta), mutta sillä ei ole niin...
  7. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Voimia Nooralle ja Viljalle, kävin blogianne lukemassa ja kovasti haluan toivottaa kaikkea onnea ja hyvää pikkuiselle! :heart: Mä oon lähdössä syysk. vika viikonloppu vähän alta 500 km päähän viikonlopuksi, viikot silloin 35+5 - 36+0. Ihan hyvin ajattelin jaksaa, kun ei mulla oo ollu...
  8. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Toisella palstalla jolla pyörin, oli esikoisodottaja, jonka vauvan painoarvio oli koko ajan yli 4 kg, ja hänellä laskettu aika tuli ja meni. Meni melkein kaksi viikkoa yli, en muista käynnistettiinkö vai käynnistyikö itsestään, ja vauva painoi 4800g. Mun mielestä ihan mieletöntä ettei ole...
  9. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Etusivu näyttää hyvältä :) Me käytiin torstaina kontrolliultrassa, ja kaikki oli ok. Istukka oli siirtynyt edestä pois ja istukan virtaukset,istukan äänet, sydänäänet ym. oli hyvät. Vauva oli arvion mukaan nyt 2kg 43g ja jos kasvaa käyrän mukaan niin tulee olemaan laskettuna aikana n. 3400g...
  10. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Hyp hyp uuteen pinoon, kiitos Mama-L =) Oikein paljon onnea Heikulle! :heart: Onneksi vauva on ollut jo ihan hyvän kokoinen. Mä oon nyt saikulla kipeän selän vuoksi viikon. Odottelen tässä et soitan töihin kohta, sitten aamuteelle ja keveiden kotiaskareiden kimppuun (lähinnä vauvan kaapin...
  11. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Pitkästä aikaa :wave: Ihan aluksi: Onnea pokermama! :heart: Mua alunperin harmitti se etten heti päässyt sinne fb ryhmään, koska juuri silloin alussa odotteli liikkeitä, odotteli mahan kasvua, jännitti ultria, jännitti neuvoloita ym. ja olisi ollut mukava turista siellä naamakirjankin...
  12. M

    Joskus käy mäihäkin! Mä pääsen "vahingossa" huomenna kattomaan U2:sta :)))))

    Oli tosi hyvä keikka eilen! Olin (Red) Zonella hintaan 0 euroa :D
  13. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Joo mäkään en päässy sinne heti kun tänne aloin kirjoittamaan tähän ketjuun. Mun mielestä tää on ihan p**** käytäntö, sillä fb:ssähän sitä ollaan enemmän aitoina, omilla nimillä, tiedoilla ja kuvilla. Täällä ollaan nimimerkin takana. Itse ainakin käytän fb:tä paljon enemmän kuin notkun...
  14. M

    Rv-pino

    29+1. Kuusi viikkoa vielä äippälomaan... Esikoinen tulossa :heart:
  15. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Pokermaman Irmelille on täällä sormet ja varpaat ristissä! Ja peukut pystyssä. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saat tulla kertomaan iloisia uutisia tänne :heart: Kultasiipi mulla oli pakkauksessa vähän kaikenlaista, laitan kopsuna tähän listan tavaroista (Pakkauksessa oli siis printattu...
  16. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Neuvokuulumiset RV: 28+4 Painonmuutos: +600g/vk :ashamed: RR: 104/62 Pissa: puhdas Hb: 105 :o Obsidania syön jo 2 kert/vk, nyt useammin sitten Sf-mitta: 25 Syke: + Liikkeet: ++ Kohdunsuu kiinni Ei sanonut mitään kohdunkaulasta tai antanut mitään painoarviota. Noh...
  17. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Sähikäinen minä olisin kait jo älähtänyt tuollaisesta :$ :| Mulla on lääkärineuvola torstaina (28+4), saako sieltä painoarviota? Viimeks on painoarvio annettu rakenneultrassa, olisi kiva tietää missä mennään. Omasta painosta ei tarttis saada tietoo, se on varmaan noussu rytinällä :kieh: :/...
  18. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Onnea Pirkksis! :heart: Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin ja poika kasvaa. Mä oon kesälomalla B) Vielä ens viikko lomaa ja sit olis 7 viikkoa töitä ennen mammalomaa. Mulle voi lisätä etusivulle iäksi 24 ja synnäriksi Tays. Tajusin vasta muutama viikko sitten että jos vauski...
  19. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Uusille :wave: Uuh, liian kuuma! Mä paastoilen täällä huomiseen sokerirasitukseen. Eli olen juomatta kans :kieh: Sisälämpötila +32.... Torstain neukkulakäynnin tuloksia: RV: 24+4 Painonmuutos: +426g/vk (yht. painonnousu tähän mennessä 2,5kg) RR: 105/68 Pissa: puhdas Hb: - (ei...
  20. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Moikka uuteen ketjuun :wave: Me otettiin IF:in vauvavakuutus tänään, tai siis täytettiin netistä ja se terveyslomake juttu tulee vielä kotiin. Kuumuus on kamalaa täälläkin. Nilkat on kuin puunrungot :kieh: Asunnossa läpi vuorokauden 27-30 astetta lämmintä. Nyt ostettiin sellainen...

Yhteistyössä