Hakutulokset

  1. K

    Vauva nieli verta rinnasta

    Aika pian pulauttaa mutta ei sen hartaammin kuin normaalisti (jos siis on pulautteleva vauva), meillä oli samaa "ongelmaa" esikoisen kanssa ja ei siitä sen kummempaa seurannu. Sama kuin aikuisella jos verta nielee esim. hammaslääkärillä, sen oksentaa pois kun mahalaukku hylkii.
  2. K

    Taas mietitään ruokalistaa kun ystävä tulee kylään.. ?

    Onko noi wrapit niinku tortilloja? :ashamed: Niitä tehtiin viimeksi (3 kuukautta sitten) ja ajattelin nyt jotain muuta. Tuo juusto-hedelmä-viini hässäkkä houkuttas kans mutta on semmosta nakertelua.. Googlaanpa tuon chiken corman.. Onko muita vinkkejä? :)
  3. K

    Siis mitä erikoista moccamasterissa on, kun siitä saa yli satasen pulittaa?? Ei ole edes irroitettavaa vesisäiliötä ja keittäminen

    On noita olemassa tippalukollisiakin malleja, se tippalukko pitää vissiin vain itse laittaa päälle. Meille ostettiin Moccamaster koska miehen työkaveri kehui että sillä saa aamulla nopsasti keitettyä kahvit ja pysyy termarissa pitkään kuumana kun töissä omat eväät mukana.. Eikä ole kaduttanut...
  4. K

    Saako näillä mitoilla miehen?

    No tottakai voit! Eikä se ole koosta kiinni, ole iloinen, avoin ja aito. Ne miehet joita mallinvartaloilla "saa" voivat olla vain kiinnostuneita siitä nätistä kropasta. Ja makuja on monia, mulla mies joka ei tykkää langanlaihoista (en ole itsekään sellainen koskaan ollut) ja kun kysyin mitä...
  5. K

    Taas mietitään ruokalistaa kun ystävä tulee kylään.. ?

    Näitä pohdintoja on ollu ja menny vaan taas haluaisin aloittaa yhden kyselyn aiheesta. Saadaan siis ystävän kanssa lauantaina "parannella maailmaa" rauhassa koko ilta ja koitan tässä pähkäillä mikä olisi hyvää, vaikka erikoisempaakin ruokaa jota laittaa? Ja jälkkärillekin on aina tilaa! :p...
  6. K

    Millä Moccamasterin vesisäiliö kirkkaaksi?

    Tähän ketjuun minäkin odotan mielenkiinnolla vastausta. Eikös se toinen nappi oo sen lämpölevyn virtanappi? Että voit sammuttaa keittimen, mutta lämpölevy pitää kahvin kuumana? En satavarma oo kun meillä on vain yksinappinen malli. :D
  7. K

    Meneviä lenkkeilykappaleita Mp 3:seen?

    Mä tykkään musasta laidasta laitaan, soittimesta itseasiassa löytyy jo Lauri Tähkää ja Cheekkiä. :p Mutta vaihtelu virkistäisi kun ei aina olisi ne tutut laulut. :)
  8. K

    Meneviä lenkkeilykappaleita Mp 3:seen?

    Joo vois olla kun alkas humpan ensitahdit ni kurvaisin jo takas kotiin.. :/
  9. K

    Ihmisen normaali ruumiinlämpö on välillä 35,8-37,8

    Itellä kun on lämpöä n. 38 ni on ihan kanttuvei ja lihaksia kolottaa ja palelee, mutta lapsilla sitä ei edes huomaa, leikkivät ja touhuavat ihan normaalisti! =)
  10. K

    Meneviä lenkkeilykappaleita Mp 3:seen?

    Mitä suosittelisitte? Yksin kun lenkkeilee niin edes korvanappeja olisi mukava kuunnella. :)
  11. K

    Mä taidan ostaa lapsille yhteisen joululahjan...

    Pelikone olisi koko perheen käyttöön eli pelejäkin pitäisi hommata laidasta laitaan. Lapset ovat 4 ja 8-vuotiaat.
  12. K

    Mä taidan ostaa lapsille yhteisen joululahjan...

    Mä oon miettiny Wii:n ja Pleikkarin välillä kun hintaeroahan niillä aikalailla on. Kumpi ois enemmän rahoille vastinetta?
  13. K

    Paljon teillä menee rahaa kolmen lapsen kenkiin?

    En halua edes ajatella, meillä talvikenkien osto vielä edessä! Viime talviset mahtuu ilman villasukkaa niin ei vielä kamala kiire ostamaan uusia..
  14. K

    meille on tulossa koira. Mitä mun pitäisi kysyä edelliseltä omistajalta?

    Minäki kyllä harkitsisin hartaasti ennen kuin ottaisin aikuisen saksanpaimenkoiran ensimmäiseksi koiraksi tai viidenneksikään.. Aikuisessa koirassa on riskinsä kun ei tiedä mitä se on kokenut ja mihin tottunut. Sukulainen otti ilmaisella sekarotuisen koiran joka parin viikon kuluttua puri lasta...
  15. K

    G: Luontaantyöntävin ulkonäköön liittyvä asia toisissa ihmisissä

    Mitkä on poimusilmät? Sellaset vinot? Ite en tykkää jos jollakulla näkyy yhtä paljon ikeniä kuin hampaita kun hymyilee. :ashamed:
  16. K

    mitä Te tekisitte ?

    Meillä tällanen tilanne on nyt päätyny siihen että 4v ja 8v eivät "huoli" isäänsä tekemään aamutoimia eivätkä monia muitakaan toimia. Heillä menee ihan hommat sekasin jos isä yrittää tehdä heidän kanssaan jotain sellaista joka on minun kanssani muodostunut tietynlaiseksi rutiiniksi. Miehelle...
  17. K

    Mä teen nyt pohjanoteerauksen palstalaisten mielestä...?

    Meillä oli pojalla koulussa ekalla kaksosanen puku ja kotosalla tykkäs pitää haalaria. Minusta lapsen pitää antaa valita mitä haluaa pitää ettei tarvi väkisellä laittaa mitä äiti haluaa jos siitä koulussa sitten ilkutaan. Jos ap:n lapsi haluaa haalarin laittaa niin tottakai haalari sitten...
  18. K

    !!! Kellään KILPPARIA?? Tai onko ollut joskus? !!!

    Haastavinta taitaa olla just tuo puhtaanapito, kilpikonnat saattaa aiheuttaa salmonellaa jos oikein pääsee asuintilat likastumaan...
  19. K

    Onko kenelläkään koiralle sellasta juoksutinta pyörään? Kokemuksia?

    Yhden kerran olen kaatunut pyörällä kun hihnassa koiraa juoksutin ja en uskalla enää kokeillakkaan, mutta kuinkas sellainen juoksutin kun kehutaan että olisi turvallinen? Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä laitteesta? Miten se nykii jos koira hidastelee/pysähtyy tarpeilleen?
  20. K

    Noh. Onko anaaliseksi osa "arkista seksiä"? Kyllä/ei/eos?

    Kokeiltu on muutaman kerran, mutta ei meidän juttu. Ei ole mies tahtonut enkä kyllä välttämättä enää alkaisikaan.

Yhteistyössä