Hakutulokset

  1. J

    mikä auttaa oksennustautiin?????

    Pidä ikkunaa auki. Muistan kun viimeks olin oksennustaudissa, niin pidin ikkunaa auki, kun olen huomannu, että jostakin jos joutuu oksennustaudissa kävelee kotiin, niin ulkona ei oksennus niin paljoo lennä, kuin sisällä lämpösessä. Eli keltasta jaffaa ja ikkuna auki. Noi on mun...
  2. J

    mitä tekis,laatuaikaa 6v kanssa ku mies lähtee baariin?

    Hmm... Tosta ei kyl ota selkoo :confused:.
  3. J

    Suomalainen mies ja kiinalainen nainen.

    Ei herätä mitään ajatuksia, miks pitäis? Mun paras ystävä on kiinalainen ja seurustelee suomalaisen miehen kanssa. Ovat onnellisia ja toisiinsa rakastuneita. Mä en jaksa pohtia muitten tekemisiä, koska mulla on omakin elämä jossa tapahtuu mun omasta toimesta hyvinkin paljon asioita ;-D. Ei tarvi...
  4. J

    Jos nyt olisit menossa naimisiin....

    Me mennään naimisiin elokuun 1 päivä ja kakkua en ole juurikaan miettiny. Häät meillä tulee muutenkin poikkeemaan noista perus häistä, että hyvin omannäköset häät tulee. Mä oon gootti ja mies rokkari, niin teema on ollu hyvin pitkälti selvä meillä, että mitä linjaa kuljetaan häitten...
  5. J

    Hankala nainen

    Mitä helvettiä! Ei toisen ihmisen hyväkskäyttö ole rakastamista. Toi pikku pillu käyttää sua lompakkonaan, jolta saa munaa kun ei parempaa ole aina saatavilla.sä maksat kaiken mukisematta ja olet helposti ton muijan käytettävissä. Hommaa selkäranka ja pistä pellolle tollanen muija. Turhaan...
  6. J

    Pannaanko teillä lihaa piiloon tänään?

    Mä sainkin tossa reilu puolituntia takaperin ;-). Haluan huomennakin, mä oon kyltymätön :-0
  7. J

    Minä työtön, mies töissä= minun pitää tehdä kaikki kotityöt ja ruoat

    Meillä ei ole miehen tarvinnu kotitöitä tehä, mä hoidan sen puolen. Käyn töissä ja yleensä siivoon isosti viikonloppuna, joten arkisin on vaan jotain pikku hommia. Mä herään kolmelta aamusin ja puoliviideltä saa olla jo menossa työpaikkaa kohti ja työ on fyysisesti raskasta, joten en kovin...
  8. J

    Hermot menee kun 11v ja 14v pojat jatkuvasti riehuvat tai tappelevat

    Haha, kuulostaa samalta kuin mun, pikkuveljen ja pikkusiskon kärhämöinti joskus aikoinaan :-D. Äiti sai olla erotuomarina joka päivä. Sit meillä kolmella oli mitä ihmeellisempiä päähänpistoja/älynväläyksiä joista äiti sai harmaita hiuksia :-D. Oi luoja, että oltiin hirveitä kauhukakaroita. En...
  9. J

    G: kuinka usein itket?

    Aika harvoin. Yleisin syy mun itkuun on, että oon liikuttunu jostakin elokuvasta/sarjasta jossa ollu joku koskettava asia. Tai itku, ei välttämättä nyt itku, itku mut sillai, että kun liikutun niin kyyneleitä tulee ja siinä se. Mut muuten normaalissa elämässä harvoin itken. En oikein ole itkijä...
  10. J

    Pienet rinnat ei ole sama kuon terhakat rinnat

    No mun rinnat ei enää kauan roiku. 10.6 on rintojen suurennus edessä ja ootan sitä innolla ja pääsen samalla eroon näistä roikkuvista lapasista.
  11. J

    Katsotteko toisten lapsia ikinä "toivottavasti mun lapsesta ei tule tommonen" -tyylillä?

    En kyl pahemmin kattele muitten lapsia, ainakaan arvostelu mielessä. En jaksa ylipäätään kattoo muita ihmisiä ollenkaan. Istun yleensä kuulokkeet korvilla ja kuuntelen musiikkia ja leijailen omissa maailmoissa :-D. Lapsista nyt ylipäätään en pahaa sano enkä ajattele, en omastani enkä muittenkaan.
  12. J

    Miten jaksaa vielä jaksaa?

    Samaa miettiny itekki. Mulla fyysisesti raskas työ, herään joka aamu kolmen- puoli neljän aikaan ja teen kahdeksan tunnin työpäivän. Tuun kotiin, niin laitan ruuan ja lysähän sohvalle. Juon kahvia ja samalla tappelen nukahtamista vastaan, eli nuokun kuppi kädessä ja lopulta annan periks ja...
  13. J

    valeraskaanako...

    Ettei olis vaan kuitenkin mielikuvitus, joka laukkaa vähän liikaa?
  14. J

    Hyväksyisittekö tällaisen käytöksen ystävältä liittyen hänen lapsettomuuteensa?

    Ei ole varmaan kommentoinu lastesi kuvia mitenkään, koska on varmasti tosi vaikee asia ja tekee kipeetä. Miksi muuten olet lähettäny ystävällesi lapsistasi kuvia ja odotat hänen kommenttia lapsistasi, vaikka varsin hyvin tiedät, että asia tosi vaikea ystävällesi? ! Ei mun mielestä kukaan ole...
  15. J

    neuvoa

    Sanot suoraan, mitä tunnet.
  16. J

    "lapsettomuus"

    Meillä oli 6kk miehen kanssa. Siinä välissä sain yhden keskenmenon ja siinä kohtaa sanoin miehelle, että lopetetaan yritys ja keskitytään meihin kahteen ja ystäviin. Pelkäsin lähinnä sitä, että touhuaminen menis mekaaniseksi suoritukseksi ja alettais syytellä toisiamme. No, mies ihmeissään ja...
  17. J

    Mitä tää on?

    Mä olin tossa pitemmän pätkän kuumeessa ja en meinannu kuumetta saada laskemaan millään. Siitä toivuin, onneks. Eilen illalla sitten alko vatsakipu, tunsin oikeen miten vtsaa väänsi ja tuntu, että oksennus tulee, mutta en kuitenkaan oksentanu. Tänään ollu vaan huonovointisuutta, mutta...
  18. J

    Mulla on ihan paras anoppi!

    Ihana anoppi myös mulla :-). Ei ole kyllä pahaa sanottavaa ja on tarvittaessa auttanut meitä monessakin asiassa. On lämmin, herttanen ja hyvä sydäminen ihminen.
  19. J

    ihastutteko herkästi

    En ihastu helposti. Juttelen toki ja vitsailen, mutta en juurikaan ole ihastuvaa tyyppiä, siihen tarvitaan sit jo vähän enemmän, että kolahtaa. Äh, että oon sit huono oikeen puhuu tämmösistä :-D. Lyhyesti, eli en ihastu helposti kehenkään.
  20. J

    Onko muilla nyt ollut viivettä postin lähetyksen seurannassa?

    Mulle ei tullu tilaus perjantaina. Luotan nyt siihen, että huomenna tahi tiistaina sais jotain infoo. Korpee toi postin touhu. Olivat kerran lähettäny mun paketin Savoon johki ihan ihme paikkakunnalle ja sieltä oli menny Kuopioon. Jumalauta, mikä selvittely tos oli. Lopulta kumminkin sen sain...

Yhteistyössä