Hakutulokset

  1. PsychoKiller

    Hemppisbiisejä?

    YouTube - Goo Goo Dolls - Iris (Video)
  2. PsychoKiller

    <<< DISKO disko DISKO DISKO >>>

    http://www.youtube.com/watch?v=wa2nLEhUcZ0
  3. PsychoKiller

    10 lasta, 10 naista - tässäkö maailman huonoin isä?

    Varmaan samaan aikaan kuin ehkäisykin.
  4. PsychoKiller

    linkittäkää parhaat NOKIAN peruspuhelimet tähän perusteluiden kera?

    Mulla on Nokian 3310 ja vihdoin, 9 vuoden jälkeen, se alkaa olla hautauskunnossa. Minäkin siis kaipaan peruspuhelinta. Edes kameralla en tee mitään, puhelut, tekstiviestit ja herätys riittää.
  5. PsychoKiller

    Julmuutta ja kidutusta Subilla! NYT!!

    :D Kummassa ihmemaassa tämä tapahtuu, United Statesissa vai Kingdomissa?
  6. PsychoKiller

    10 lasta 10 eri puolison kanssa :D

    Jep. Britanniassa yh:t saa oikeasti huomattavasti enemmän tukia kuin muut. Varsinkin minimipalkalla duunin paiskominen on ihan turhaa, jos on lapsia. Ja kun verovaroin tuettua päivähoitoa ei ole, niin hoitomaksut ovat vähintää puolet national minimun wagesta. Ja kun oma äiti ja siskot ovat...
  7. PsychoKiller

    Näkyykö Liv-kanavan ohjelmia Ruutu.fi:ssa? Miljonääriäitejä tahtoisin katsoa..

    Juu, kävin katsomassa sen ekan jakson. Nyt tulee pieni spoileri: Minua huvitti ihan kamalasti jakson loppuhetkien kohta, jossa tummatukkainen äiti kritisoi suomalaisen vappulounaan meininkiä ja heti seuraavassa otoksessa miljonääriäitikaksikko on ihan perisuomalaisessa naishumalassa. Kovalla...
  8. PsychoKiller

    10 lasta 10 eri puolison kanssa :D

    Council estatessa (=kaupungin vuokratalokolhooseja, joissa asuu ainoastaan sosiaalihuoltotapauksia) asuvia koulunsa kesken jättäneitä, moniongelmaisia nuoria, joiden omat vanhemmat ja isovanhemmat luultavammin ovat niin ikään council estate -asukkeja.
  9. PsychoKiller

    mikä lahja voi yllättä lapsia jouluna?:)

    Totta. Kaiken lisäksi Suomessa syntyneelle pikkulapselle on huomattavasti helpompaa löytää hyvät adoptiovanhemmat kuin koiralle uusi koti.
  10. PsychoKiller

    G: Oletko unelmatyössäsi?

    En ole. Viihdyn ja olen mielestäni hyvä siinä, mitä teen. Mutta en koe lastenhoitajan ammattia unelmakseni.
  11. PsychoKiller

    Luna ja Grace jotain kavereita vai?

    http://www.youtube.com/watch?v=YcdSUP0aYSU
  12. PsychoKiller

    häpesitkö jotain asiaa lapsuudenkodissasi?

    Mäkin häpesin ahtaasti asumista. Meitä oli 11 kakaraa (no, samaan aikaan kotona asui parhaimmillaan "vaan" 9.)ja asuttiin 4h+k. Kun olin 16v, niin muutettiin tuplasti isompaan kämppään. Oli ihanaa saada oma huone.
  13. PsychoKiller

    Kenet seuraavista vainaista näkisit mieluiten kadulla kävelemässä?

    Pyytäisin Jeesusta muuttamaan mun hanaveden viiniksi.
  14. PsychoKiller

    Olet tavoittanut Internetin viimeisen sivun....

    Huh, vihdoinkin pääsen nukkumaan.
  15. PsychoKiller

    Vauva 4 pvän ikäinen ja olen huomenna menossa baariin :P

    No siitä vaan, kun ei kerran parempaakaan tekemistä ole.
  16. PsychoKiller

    Ihka ensimmäinen rööki minkä vetäsitte oli mitä merkkiä?

    Still waiting. Ja tuskin tulee koskaan tapahtumaan. Saan kai jonkun sädekehän?????????????
  17. PsychoKiller

    Meillä on tuttavan lapsi hoidossa (pph tyyliin) ja heti ensimmäisen kuukauden jälkeen ilmeni ongelma

    Jaa-a. Netto 250 euroa kuussa 30 tuntia vastaan. Kannattaako sittenkään.
  18. PsychoKiller

    Kuinka monta alkoholiannosta juot " baari-iltana" yleensä?

    Essien tahti on kyllä sellainen, että vetäisin hirsiä lattialla hyvinkin nopsaa.
  19. PsychoKiller

    siis haloo - ei kesä vielä oo ohi

    Mun mielestä taas syyskuun +15 tuntuu lämpimältä ja heinäkuun +15 kylmältä.

Yhteistyössä