Hakutulokset

  1. Kahlan

    sunnuntain kunniaksi leipomuksia!

    Tsajut: Piimä-omenakakku Tommosen tein! :) On tosi hyvää!! Ite laitoin luumua vielä joukkoon, mut olis voinu olla laittamattakin :D Jäätelöä kun olis saanu kylkeen ni.... :P
  2. Kahlan

    Joulukuun pikkutontut

    NaamariKirjassa on Poppeliinia informoitu :D Teretulemast joukkoon, kun sinne pääset :D
  3. Kahlan

    Joulukuun pikkutontut

    Terrrsee!! Mäkin tulin morjenstamaan välillä tännekkin :) Olen eläny sellasessa utopiassa, et kaikki äiteet meiän joulukuisista on tuolla NaamariKirjassa :D Ensi lauantaina poika täyttää siis 5kk :) Ja olin taas omaan tyypilliseen tapaani huolissani, kun ukkeloisella ei ollut mitään...
  4. Kahlan

    Vauvalla raju punainen ja verestävä ihottuma!

    Omalla poissulla oli kans ihan pienellä alueella sellaista ihottumaa ja hain apteekista Bepanthenia siihen, joka tehosikin..Toki jos oikein pahaksi äityy suunnistaisin päivystykseen tai ottaisin yhteyttä neuvolaan :)
  5. Kahlan

    Kuka on kuvassa?

    Olsiskos Marilyn Manson :D
  6. Kahlan

    Raskaustestistä

    Olen kans tehny uuuuseita testejä elämäni aikana ja koskaan ei oo mitään haamuja ilmestyny tikkuihin..aina puhtaita negoja ollut...Eikä ole kemiallisiakaan tullut..Mä tekisin uuden testin hiukan myöhemmin :) Mut ei mulle oo apteekin testiin kyllä mitään väriä tullu, jos en oo ollu raskaana!
  7. Kahlan

    Joulukuun pikkutontut

    Kauris 82 Aaa, teilläkin on ollut sellaista ilmassa :) Meillä on tuo ehtoo-itkuisuus hivenen ehkä rauhoittunut..Ollaan pojalle tehty paljon massuhierontaa, pierujumppaa(jalkojen polkemista, pumppaamista...), hytkytelty, sitterissa keikuteltu ja massu vasten massu tosiaan istuttu sohvalla niin on...
  8. Kahlan

    Joulukuun pikkutontut

    asiasta seinään...Missä vaiheessa ei tartte enää röyhtäyttää...Tota yli viiden kilon jötikkää sentään vielä jaksaa nostaa olalle...Parhaimmaks röyhtäytys-keinoks olen nyt todennut sen, et istun soffalla ja otan pojan tohon massu vasten mun massua..Hän siinä hetken aikaa nojailee ja hengittelee...
  9. Kahlan

    Joulukuun pikkutontut

    Joo meiltä tulee tuo Johannes molempien puolten suvuista :)
  10. Kahlan

    Joulukuun pikkutontut

    Poikamme sai tänään kasteessa nimen Artturi Johannes :) Ristiäiset/vihkiäiset meni aivan ihanasti leppoisissa kotitunnelmissa, juuri niin kuin halusimmekin :heart:
  11. Kahlan

    Uusi rääsy haussa, mikä ois parhain?

    Ääh...Noi on kaikki upean näkösiä...Jos olis vähemmän kroppaa, ni toi oli ehottomasti mun staili! :) Olkoot pallot vaikka miten off-seasonia, mut mulle iski toi 2 tai 3 heti mukavasti silmään...Valinnan vaikeutta! :D
  12. Kahlan

    Joulukuun pikkutontut

    ei oo tullu meitsille kaveripyyntöä...ei ainakaan vielä näy mitn..
  13. Kahlan

    Joulukuun pikkutontut

    Mä olen laittanut Poppeliinille viestiä (meni siis oikeaan osoitteeseen..) Hän ei oo varmaan huomannu/kerenny noteeraamaan sitä vielä :)
  14. Kahlan

    Joulukuun pikkutontut

    Höm, höm...Kelle sitä yv:tä piti laittaa, että pääsee sinne naamarikirjan "sisäpiiriin" :D Mä laitoin jollekkin, mutta tais mennä väärälle henkilölle :D Viime yö mentiin ihanilla luxus-unilla ja herättiin vaan pari kertaa välissä syöpöttelemään :) Jesh! Piristää kummasti kun saa nukuttua...
  15. Kahlan

    Joulukuun pikkutontut

    Vesilelu meillä kokeiltiin ensin tuo Nan ja sitten Baby Semp :) Jauheeseen siirryttyä tuntuu poissun vatsavaivat ainakin hiukan rauhoittuneen, ei huuda todellakaan enää niin kovin kipujaan ja paukut ovat alkaneet prutista hienosti näin viikon käytön jälkeen :) Mä teen ton jauheen kanssa niin...
  16. Kahlan

    Joulukuun pikkutontut

    Vaatteista mä pidän pojalla yleensä päällä pitkähihaisen bodyn, sukkahousut/puolipotkarit ja sukat :) Vierahille jos lähdetään laitan vielä jotkut päälihousut :) Pukluja tulee aikast vähäsen..Riippuu miten poika on suostunut syötön jälkeen röyhtäisemään..Yks päivä heitti oikeen sellasen...
  17. Kahlan

    Joulukuun pikkutontut

    Heipsansaa! Meillä vaipanvaihdon suhteen on sama politiikka kuin Mapituksella :) Eli vaipat vaihdetaan vain, jos paaljon pisulia tai kakat..Harvemmin kuitenkin enää kakkaa öisin.. Käytiin tänään neuvolassa, meitsi jälkitarkastuksessa ja pojalle tehtiin lääkärintarkastus. Kaikki oli ok sekä...
  18. Kahlan

    ~SAtUhÄÄt 23.01.2012 TV2 klo21~

    Mulle tuli taas siitä sulhasesta mieleen Pogues-yhtyeen laulaja :D Mut kovin oli samannäköiset ihmiset löytäneet toisensa :) Aika tunteikas vaikutti olevan myös morsiammen veli-poikakin :) vaikutti ihan siltä, kuin se pappikin olis meinannu revetä nauramaan, kun se morsiammen veli luki sitä runoa :D
  19. Kahlan

    Tulipahan tehtyä iltapalaksi leipäressua

    Kuulostaa hiukan leipävanukkaalta (vai miten se nyt suomeksi vääntyy...) Bread pudding on originelli nimi :)
  20. Kahlan

    Joulukuun pikkutontut

    Rota-rokotetteen otattamista/ottamatta jättämistä olen pohtinut...Kaverini pojalle tuli kovat oireet kyseisestä rokotteesta..Kuumetta, ripulia, mahakipuja, puklailua ja toisen kerran jälkeen samat oireet paitsi ripuli vaihtui ummetukseksi..pieni ollut viikon kuumeessa toisen piikin jälkeen.. :(...

Yhteistyössä