Hakutulokset

  1. Millenia

    \o/

    \o/
  2. Millenia

    Minkä näistä sormuksista valitsisit itsellesi kihlaksi? Entä miehell?

    Joo ja ilmeisesti kihloihin ei saa edes mennä, ellei ole varaa laittaa jotain tonnin rinkulaa ja pitää hirveitä pirskeitä? Siis mitä ihmettä?
  3. Millenia

    Syyllistetään nyt äitejä kivunlievityksestäkin, huoh

    Sama täällä, kivunlievitystä on tarvinnut, että synnytys on alkanut etenemään (ja se onkin sitten toiminut varsin ripeästi ja vaivattomasti). Toisessa ei ehditty epiduraalia laittamaan, kohdunkaulan puudutuksen kun sain niin penska meinasi tulla ulos itsestään. Ja kyllä koen tuollaiset heitot...
  4. Millenia

    Kuinka paljon pelaatte äidit?

    Kuinka ankea ja sisällötön elämä on, että pitää nettipalstoilla kulkea haukkumassa toisten harrastuksia?
  5. Millenia

    Tatua ei huvita tehdä töitä. Eikä opiskella. Tatulle riittää sossun 1100€/kk käteen.

    Toimeentulon asiakas ei saa säästää. Ei mihinkään, ikinä. Toimeentuloa myös leikataan jos ei työt nappaa. Ei käy kateeksi. Nuorelle, terveelle sinkulle ei tosiaan ole olemassa edes mitään kannustinloukkua. Tatu on laiska, mutta mitä siitä? Maksan mielelläni ropoja yhteiskuntarauhasta ja...
  6. Millenia

    Kuinka paljon pelaatte äidit?

    Pelaan vaikka mitä, enimmäkseen Wowia ja seikkailupelejä. Pelaisin joka päivä useamman tunnin jos olisi aikaa. Todellisuudessa ei pysty edes käynnistämään peliä päivittäin kun hädin tuskin pystyy tajuissaan istumaan tässä koneella. Nytkin nukkumaan matkalla.
  7. Millenia

    Petin polttareissa - kerronko ennen vai jälkeen häiden?

    Ei se sekoilu ole mikään perustelu, mutta se voi olla lieventävä asianhaara. Kuten sanoit, jos hakeutuu tilanteisiin, jossa tekee mieli pettää, niin tekee väärin. Jos kyse taas on yksittäistapauksesta, kun polttareissa meni överiksi, niin kyse ei ole siitä, että toinen hummailee ja sitten "vähän...
  8. Millenia

    Miksi on niin hemmetin hienoa olla suvaitsevainen esim. homoja kohtaan, mutta uskovaisia ei tarvitse sietää?

    Eihän se olekaan aina ja siksipä itsekin usein säälin monien uskontokuntien jäseniä. Koitan toki olla näyttämättä tätä kovin selvästi. Itse uskontoa kohtaan uskallan kuitenkin esittää kritiikkiä, myös uskoville itselleen, joskaan en ala sitä itsekseni toitottamaan, vaan asiasta on täydytty joko...
  9. Millenia

    Petin polttareissa - kerronko ennen vai jälkeen häiden?

    En missään kulississa. Itse en taas ymmärrä sitä, että joillekin rakkautta on vain sataprosenttinen rehellisyys. Sori vaan, en ole joka kerta aukaisemassa myöskään suutani siitä jos toisen henki haisee tai hän ärsyttää minua. Enkä silloin, jos tapaan jonkun kutkuttavan ihmisen. Todellakin...
  10. Millenia

    Mikä siinä pariskuntien suuressa ikäerossa teitä joitakin oikein ärsyttää?

    No en kyllä ole kuullut yleensä rutinoita jos suhteessa mies on alle 10 vuotta naista vanhempi. Toisinpäinhän nainen on heti joku "puuma", jos vaikka itseään 5 vuotta nuoremman miehen ottaa. Antaapa ihmisten lätistä jos lätisevät, varmaan samat tyypit kritisoivat kaikkea muutakin. Itse olen...
  11. Millenia

    Ainainen vääntö omasta ajasta...

    Mietityttää kyllä myös koko mies. Arki-iltoina luulisi olevan omaa aikaa. Eihän se tietysti ole sama asia kuin olla kotona tai jonkun tietyn kaverin kanssa harrastuksissa, mutta ihanko tosissaan mies haluaa joka viikonlopun huidella sitten niiden harrastusten parissa perheen kanssa olemisen...
  12. Millenia

    Petin polttareissa - kerronko ennen vai jälkeen häiden?

    On kyllä olleet kurjat kaveritkin kun eivät ole perään katsoneet, kyllä juhlakalu yleensä saatetaan nukkumaan sänkyyn turvallisesti ja yksin. Mutta päävastuu on tietenkin sählijällä itsellään. En välttämättä haluaisi tietää jostain kähminnästä, kamalaa olisi jos ukko pilaisi häät pelkästään...
  13. Millenia

    Miksi on niin hemmetin hienoa olla suvaitsevainen esim. homoja kohtaan, mutta uskovaisia ei tarvitse sietää?

    Minusta suomalainen enemmistö on tapakristittyjä, ei uskovaisia. Oikeissa uskovaisissa se tuputtaminen (hyvällä tai pahalla) on paljon yleisempää. Mutta ei se mielestäni ole silti uskontojen isoin ongelma, vaan juuri se kaikenmaailman syrjintä ja uskon nimessä perseily. Uskontovastaisuudesta...
  14. Millenia

    mieheni kokee että hän ei tee mitään oikein minun mielestä

    Aika hurjat yleistykset ja oletukset sinulla kyllä käynnissä. Ilmeisesti on vakio, että naiset "osaavat" siivota ja laittaa ruokaa ja miehet eivät. Ja että miehet jotenkin kaipaisivat hirveästi kannustusta tässä asiassa, kun taas naiset osaa ne jotenkin automaattisesti - tullut ilmeisesti siinä...
  15. Millenia

    Kummin päin tämä nimi?

    Annabeth Elisabel(le)? ;)
  16. Millenia

    miten kävisi/toimisit? kumpi antais periksi, sinä vai puoliso?

    Kyllä minä yksinkertaisesti jyräisin miehen mielipiteen, mikäli nykyinen kämppä olisi todella liian pieni tai muuten ahdistava. Ei sen kohteen tietenkään pitäisi välttämättä olla juuri se yksi oma unelmakämppä johon muutetaan, mutta jos pitää muuttaa kuitenkin, niin saa ukko sitten ehdottaa...
  17. Millenia

    Suurin osa kaupungilla vastaantulevista nuorista naisista on 10-15 kg ylipainoisia!

    No se 10-15 liikakiloa tuntui olevan tulkinnanvaraista. BMI:n mukaan puhuttiin kuitenkin siitä 1-5 kilosta (pitemmillä ehkä vähän enemmästäkin), koska BMI 25-28 oli niin yöks ja oksettavaa. Jos keksii omasta päästään jotain ihannerajoja (ilmeisesti BMI 18 tjtn) niin ei ole kovin järkevää puhua...
  18. Millenia

    Minkä ikäisenä olette saaneet ensimmäiset harmaat hiukset? Mulla jo nyt.

    Nyt kun 30 tuli mittariin niin olen muutamia harmaita hiuksia bongannut jakauksesta.
  19. Millenia

    IHAN REHELLISESTI: kuinka montaa kertaa viikossa harrastatte seksiä?

    0-5. Keskimäärin varmaan se 2-3 kertaa. Jos on lomaa tai muuten enemmän vapaata niin sitten yleensä lähemmäs sen 5. Yhdessä kohta 10 vuotta ja välillä ollaan oltu kuukausiakin kokonaan ilman, johtuen raskaus- ja synnytyksen jälkeisistä oireista.
  20. Millenia

    Miksi kaikki terveellinen on kallista?

    Yksilö ei ole tilasto. Eiköhän esim. ne tupakoivat ole juuri se osa, joka vähemmän välittää siitä ruuankaan terveydellisyydestä. Kyllä terveelliset elintavat kulkevat aika lailla käsi kädessä, uskoisinpa jopa että kovemmalla todennäköisyydellä kuin vähävaraisen tupakointi/ryyppääminen...

Yhteistyössä