Hakutulokset

  1. B

    Mitä mieltä tästä (miesystävän käytös)?

    no en kyllä kuuntelisi,käskisin lähteä parempi näköisten akkojensa luo:O
  2. B

    Apua Keskosina syntyneiden äidit kertokaa miten herkästi

    Se on kuule paljon lapsesta kiinni. ja olen tyytyväinen että soitin ja tultiin osastolle katsottavaksi tänne myös jäädään ainakin toviksi. kuume kuitenkin 38 luokkaa jostain syystä selvitellään miksi. ulkona ei olla kuitenkaan liikuskeltu vaan poika ollut kotosalla hoitajan kanssa että mistä...
  3. B

    Apua Keskosina syntyneiden äidit kertokaa miten herkästi

    Juu soitan tässä just ja ilmeisesti käymään hoitaja kysyy vielä lääkäriltä,keuhkoista jotain kuunneltava kaiketi.
  4. B

    Apua Keskosina syntyneiden äidit kertokaa miten herkästi

    11 viikkoa,viikoilla 31 ja nyt painoa 4 kilon pintaan
  5. B

    Apua Keskosina syntyneiden äidit kertokaa miten herkästi

    No ei varmaan ole kova kuume mutta tuo onneton rääpäle on vasta 11 viikkoa tätä maailmaa ja vielä ollaan pienissä painoissa vaikka kotona ollaankin.. taidan soittaa polille ihan oman mielenrauhan vuoksi.
  6. B

    Apua Keskosina syntyneiden äidit kertokaa miten herkästi

    olette vieneet lasta näytille jos on känrttyinen ja lämpö alkanut nousta? nyt pojalla oli 37,7 lämpöä ja mä oon ihan hysteerinen kun on tosi ranttuna :snotty: ollut nyt 3 päivää tosi itkeväinen=/
  7. B

    kyllä sitä tuntee itsensä tyhmäksi tulla alkossa

    mä käyn tyyliin alkossa kerran vuodessa ja silloinkaan en itselleni niin multa AINA kysytään paperit kun tunnin pyörimisen jälkeen päädyn kassalle:D
  8. B

    Tiedän jo valmiiks ettei pitäis avautua tänne, mutta..

    ei ollut tykkää nappulaa mutta puit sanoiksi sen mitä tekstistä kuulsi.
  9. B

    Tiedän jo valmiiks ettei pitäis avautua tänne, mutta..

    Olet hallitseva ainakin.. Sulla taitaa olla se pelko jos sinun tapaasi ei hoideta niin ei toimi mikään?
  10. B

    Eikö kaikkien lapset saa isoja heliumpalloja?

    Mutta sehän siinä onkin että MONI jättää antamatta sitä mielihyvää lapselle MUINAKIN päivinä kuin vain juhlina.. sitä en tajua,sitä voi muistaa pienellä jutulla myös ei synttärinä niin lasta kuin aikuista mutta tahtonut mennä siihen muottiin että vain juhlina hamstrataan jne.. meille noi...
  11. B

    Eikö kaikkien lapset saa isoja heliumpalloja?

    Mutta eikös aikuisen pidä huolehtia lapsen hyvinvoinnista myös ruokailun suhteen? totta kai jokaisen nico petterit huutaa karkkihyllyllä/leluhyllyllä että tahtoo,mitäpä sitten jos äiti on ostanut itselleen lehden mitä haluaa lukea ja vieressä kyylää nenän vartta pitkin toinen äiti kun on...
  12. B

    Eikö kaikkien lapset saa isoja heliumpalloja?

    Isompi ehdotti saako ostaa sillä rahalla muuta sanoin että sopii ja samoiten sitten halusi pienemät aivan muuta kuin sen pallon,ovat itse tajunneet että se leijuu hetken ja sitten läsähtää mitään tekemättömänä huoneen nurkkaan.
  13. B

    Eikö kaikkien lapset saa isoja heliumpalloja?

    no ei meillä ainakaan osteta sillä ne on AIVAN TURHIA. Sen sijaan noi halusi pallojen tilalle aivan muuta. Vappu on ihan turhaa rahastusta jonnin joutavilla vappu hörpökeillä mitkä sotkee joka paikan.
  14. B

    Ex-miehen kanssa kanssa"salasuhde"+muu soppa..

    Aivan typerää kuluttaa itseään loppuun tuollaisella.. iso kenkä perseelle ja uutta matoa koukkuun kun siltä tuntuu..
  15. B

    Serkku äitipuolena??

    No enpä tiiä... elämä on.. jos se on sun puolelta se täti ja sen miehenä sun exsäs niin ei.. toisinpäin se häirittis mua ja lujaa..
  16. B

    Onko mun pomo paska?

    paska jos ei halua edes joustaa kerta on muita työntekijöitä kanssa.. jutteleppa pomosi kanssa ja kerro miksi haluaisit lomasi tuolloin,suunaukaisu voi tehdä ihmeitä..
  17. B

    Kyllä sylettää taas ku rakennetaan täyttä paskaa. Onko olemassakaan enään mitään kunnollista?

    mopo vaihtoon sinne mistä se on jos on uuten ostettu.
  18. B

    Vaikea tilanne (eksälle raskaana)

    kertoisin...todellakin ja vielä molempien läsnä ollessa.
  19. B

    Pesin sohvan painepesurilla, kuivaakohan?

    voi ruveta tuoksuun aika maireelta :D kai se on edes käänetty jotenkin sivuttain että valuisi "kosteutta"

Yhteistyössä