Hakutulokset

  1. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Voi että, hirmuisesti onnea taas kaikille vauvan saaneille! :heart: :heart: Mäkin haluun jo omani tänne!! :D Täällä on voitu ihan hyvin nyt. Oma olo helpotti heti, kun mies jäi kesälomalle eli kotiin mun kanssa, yksin kun oli kaiket päivät (tai no esikoisen kanssa) niin keskittyi ihan...
  2. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Iitu kuulostaa harjoitussupistuksilta. :) Nekin voi olla hyvinkin epämiellyttäviä. Täällä ei tule muita kuin harjoitussupistuksia. Tai niitä on tullut varmaan raskauden puolvälistä saakka, eli mulla ainakin ihan tehottomia ne on. Eilen iski taas epätoivo, kun käsien puutuminen on taas...
  3. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Noin, nyt olen minäkin liittynyt, eli odottelen vain hyväksyntää! :)
  4. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Paljon onnea kaikille vauvansa jo saaneille täältäkin! :heart: Voi kun itsekin jo pääsis tositoimiin.. Tänne ei jälleen kerran kuulu mitään erikoista. Ei niin mitään merkkejä, että alakerrassa tapahtuisi yhtään mitään. Välillä ollut tosi vaikeita hetkiä, jotenkin vaan haluaisin näistä...
  5. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Hui Elselli! Toivottavasti ei lähde syntymään ennen magneettikuvausta! Tutista. Mä olen tosi tuttimyönteinen, esikoiselle laittoivat hoitajat heti tutin suuhun, koska hän joutui keskolan/tehon puolella pariksi päiväksi, niin olin ihan tyytyväinen että saa imeä tuttia eikä joudu huutamaan...
  6. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Moi. Mä en ole moneen päivään taas jaksanut kirjoitella, en täällä enkä facebookissa. Mä olen ollut jotenkin tosi loppu tähän odotukseen ja toivoisinkin, ettei menis ihan laskettuun aikaan asti. Lähinnä nämä kaikki kovat kivut ja mielialavaihtelut aiheuttaa tuskaisen olon. Toisaalta taas...
  7. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Paljon onnea Neminka pienestä pojasta! :heart: Ihanaa lukea näin positiivinen synnytyskokemus. Mä olen käynyt täällä lukemassa päivittäin, mutta en ole jaksanut kirjautua eikä oikein ole mitään kerrottavaakaan ollut. Tänään oli neuvola: Rv 37+4 Verenpaine: 133/76 (mulle tosi korkea)...
  8. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Paljon onnea Nellille tytöstä ja LilliAnn pojasta!! :heart: Ihanaa! Hassua, miten täällä elää ihan mukana muiden supistuksissa ja jännäilee synnytyksiä. :D Kun itsellä ei ihan vähään aikaan vielä varmaan tapahdu mitään. Tinkatar kiitos sinulle kommentoimisesta (jos näet tämän)!! Ja...
  9. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Hööpi googletin tuon rannekanavaoireyhtymän, kuulostaa aika veemäiselle. Mulla ei varmaankaan kyse siitä, mulla pahin kipu on sormissa, ranteessa ja kyynärpäässä, sellainen ihan sietämätön aaltomainen polte. Kivun aikana tekisi mieli huutaa hysteerisesti, että leikatkaa joku tämä käsi irti...
  10. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Täällä tänään 36+0 POKS POKS! Huoh. Kyllä se vaan jotenkin helpottaa oloa lukea muidenkin kärsimyksistä ;) Siis joo, täälläkin on voimat vähissä. Enimmäkseen mulla tuon käsihelvetin takia, nyt sentään joillain teistä on tuota puutumista, mutta kellään ei taida olla sitä samanlaista kamalaa...
  11. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Ja vielä täältäkin Kristikselle oikein suuret onnittelut vauvan syntymän johdosta!! Ihanaa :heart:
  12. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Kakkajutuista :D Mullakin on jonkinlainen pelko kakkaamista kohtaan, kärsin aina ummetuksesta ja pystyn tekemään sen yleensä vain kotona. Mutta Kärhö voin lohduttaa, että ainakaan itse en synnytyksessä muistanut edes murehtia koko asiaa, koska siinä on niin kiinni siinä itse tapahtumassa. Mulla...
  13. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Voi Miijane :O En tiedä mitä sanoa, muuta kuin että paljon voimia tilanteeseen. Minäkin järkytyin lukemastani, vaikka kyllähän sitä nyt tietää että noin voi käydä mutta on se silti vaan niin kauheaa. Miten nyt jakselet? Toivotaan, että miehesi toipuu pian! Koita jaksaa! :hug: Liikunnasta...
  14. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Kiva lukea synnytyskokemuksia! Minulla esikoisen synnytyksen kestoksi merkattiin n. 13 tuntia, josta ponnistusvaihe oli sen alle 10 minuuttia. Itselle henk.koht. se avautumisvaihe oli se helvetillisin vaihe, supparit veti aivan voimattomaksi ja vei jalat alta, tuntui että kuolen supistuksen...
  15. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Naene onkohan sun viikot kuitenkin 35+6? :D
  16. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Naene liikkuuko vauva kuitenkin jonkin verran? Teitkö liikelaskentaa? En mä usko, että kukaan väkisin alkaisi kääntöyrityksessä sinun masuasi runnoa, itsellä tosiaan viime raskaudessa lääkäri kokeili ensin miten se vauva siellä kohdussa on ja koska se oli niin jumissa siinä paikallaan, niin...
  17. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Häpimamalla onkin jo tosi jännät paikat! Tsemppiä! =) LittleOne sullakin on kyllä aika valmiina vauva jo tulemaan tänne puolelle maailmaa. Eikö sua siis ole käsketty yhtään lepäämään ja ottamaan rennosti? Ja mistä sä edes revit tuon kaiken energian? Mä olin aivan rikki ja kipee sen...
  18. Linneat

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Kielistä. Esikoisen pitäisi aloittaa ruotsin kielikylvyssä nyt syksyllä. Mietin kuitenkin koko ajan, onko se liikaa hänelle kun hän on aika herkkä lapsi ja tuntuu jännittävän asiaa hirveästi.. Vinkkinä muuten kaikille, jotka kielikylpyä miettii, se paikka kannattaa varata hyvissä ajoin, niihin...
  19. Linneat

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Tässä on muuten meidän poika =) Pulleat posket! On vissiin keräillyt sitä rasvaa jo ahkerasti :D Noista ylimääräisistä ultrista vielä. Mulla pitäis tulla joskus viikolla 37 ultra, koska mulla on myös raskausdiabeteksen diagnoosi. Vaikka arvot on tosiaan olleet ihan normaalit tässä koko ajan.
  20. Linneat

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Hejsan. Joko näillä viikoilla uskaltaa ruveta juomaan sitä vadelmanlehtiteetä (vk 32)? Mulla on kohdunkaula ihan kova ja kiinni ja 3cm pituuttakin, eli no hätä että olis mitään vielä tapahtunut, vaikka supisteleekin noin 40 kertaa päivässä ja usein melko kipeästikin. Ja siis mistä sitä teetä...

Yhteistyössä