Hakutulokset

  1. W

    WANHOJENPUKU VIROSTA!!!

    Eikö kukaan osaa neuvoa??? :'( :'(
  2. W

    WANHOJENPUKU VIROSTA!!!

    Osaisko kukaan hjälppiä, saisko Virosta, esim. Narva tms, wanhojenpukua? Onko siellä jossain joku liike mistä vois vaikka teettää? Tallinnassa taitaa olla samat hinnat kuin rakkaassa halpisSuomessa... Vinkkejä voi laittaa mialitse tai tänne! käyn harvakseen, kun on työkiireitä =o) KIIIITOS...
  3. W

    G: Elämäsi pahin henkinen tuska?

    mummon kuolema...
  4. W

    G: Elämäsi kovin fyysinen tuska?

    Mun top 5 kivut 1. synnytys 2. sydänsurut 3. polven punkteeraus 4. hammassärky 5. vatsakatari
  5. W

    ONNEA UUNITUORE ÄITI PLÄÄH =o)

    :hug: uusista söpöliini pennuista. pahoittelut yhden pennun menetyksestä :ashamed: ketju varmasti odottaa kuumeisesti kuvia uusista tulokkaista ;)
  6. W

    Kuka käyttää Calvin Kleinin Eternityä!!!!

    mies käytää... mies tuoksuu raikkaalle, ei pistävälle kuten axen jne halpojen hajujen käyttäjät... paras tuoksu on armani mania... siis miehelle
  7. W

    Voiko elää suhteessa vain lasten takia?

    EXn kans oltiin raukkaudettomassa suhtessa muutaman vuoden, tai minä inhosin... ex sanoi et saan mennä ja tulla miten haluan, kunhan en muuta pois lasten kanssa... ekaks ehkä se miten pärjään kahden lapsen kanssa omilla huonoilla tuloilla ja toinen teko syy lähdöttömyyteen oli saamattomuus...
  8. W

    Onko teidän koirat aamu-unisia?

    meidän koira ei aamusin pyydä ulos... nytkin lähti just ekalle pissille, ku kampes makkarista olkkariin... se kävi yöllä yhen mais pissil... se jos joku on aamu-uninen meidän kodissa...
  9. W

    Jos teillä ei ole 'ei mainoksia' ovessa, niin miksi ei?

    joutuu raahaamaan lehtiroskikseen liian kauas... ja muuten niitä on lähes AINA vaikka kielto
  10. W

    Mitäs teette tänään?

    ei mitään... mies lähti johki kisoihin valvomaan ja ite en jaksais tehä mitään... lapsoset eivät halua ulos, ku siel on ötököitä, joen tun kiva pvä tiedossa :kieh:
  11. W

    Rakastuin Turkissa

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  12. W

    Millainen leffa on JACKIE BROWN?

    jacke brown??? joo sairaan hyvä leffa, yks mun lempi elokuvista
  13. W

    ylin päivähoitomaksu

    tätä tää suomen hyvinvointi valtio meininki sitten on!!!
  14. W

    Sanoin käynnistystä "mäkistartiksi"

    täällä nähtävästi EI saa vitsailla mistään!!!! kuka on nuin julmetun hölömö, et viitsii käynnistystä kutsua mäkistartiksi??? ei hemmatta... minä käynnistyksen uhrina olen nyt loukkaantunut tuosta verisesti... en enää ikinä tule 2+ sivuille :attn: no vitsi vitsi... mulle ainakin on ihan...
  15. W

    voiko uudelleen synnyttäjällä mennä 2 viikkoa yli?

    neljäs meni 2 vko yli, eikä edes silloinkaan ollu tuloillaan, vaan käynnistettiin...
  16. W

    ylin päivähoitomaksu

    ok, en tiennyt noita maksuja, vaan LUULIN et on 0? maksuluokka, mut eipä sitten olekkaan. tosi ihana, kun sitten päivähoidon jälkeenkin olis ostettava sapuskaa jne... mut jos sulla on 2 kouluikäistä, heitähän EI lasketa noihin hoitomaksuihin vaan sä elän vähän niinkö kolmen kans... meneekö...
  17. W

    mitä lasten kanavia teillä näkyy?

    ei mitään eikä tilata edes
  18. W

    Joko katsoitte tämän? Tukiaisen tanssi :/

    ai se oli tukiainen, eikä puupalikka... minäkin tanssitaidottomana tanssin ziljoona kertaa paremmin... luuleekohan tuo et tanssi oli jotenki sexyä??? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  19. W

    ylin päivähoitomaksu

    jösses mitä maksuja... mut ONNEKSI huonotuloisilla (esim. yh) hoitomaksu on edelleen 0?, vai olenko väärässä???

Yhteistyössä