Hakutulokset

  1. W

    40+ so what wol.12

    Menipä meilläkin Murmur melkein 3vuotta, ennenkuin tärppäs oikeasti. Nytpä kun katselin, että sulla on valtavasti tietoa kaikesta ja että mistä löytyy mitäkin, niin muistatko mistä löytyy sellainen videopätkä kohdusta missä äidin vetäessä tupakasta henkoset, sikiö kiemurtelee vatsassa? Oon...
  2. W

    40+ so what wol.12

    Syystervehdykset Murmurille. Muita en tunnistanutkaan tuolta listasta. Tulin katsomaan pitkästä aikaa, että mitä täällä tapahtuu, ja hyvä meininki on edelleen! Ja listasta luin, että minun kirjoittelunaikaisista ainakin Oivikki, nillanilla ja Rominas olis saaneet vauvat. Tulipas hyvä mieli...
  3. W

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hei kaikille pitkästä aikaa. En ole käynyt täällä aikoihin, sillä meillä loppui vauvakuumeilut jo pitkän aikaa sitten. Jopa niin, ettei kiertopäivistä tai ovulaatioiden ajankohdista ole ollut minkäänlaista tajua. Saatikka sitten, milloin kuukautiset pitäisi alkaa. Tai jonkinlainen ajatus...
  4. W

    40+ So what!! (vol.10)

    Eiks joissain adoptiossa ollut kuitenkin 45v se ikäero... Tai jonkun maan... Anyway... Mukavaa lauantai-iltaa kaikille. Lähden tästä kylvettämään sitä maailman hankalinta lasta, eli miestäni =)
  5. W

    40+ So what!! (vol.10)

    Kuin INIA? Onko siinä jokin yläikäraja?
  6. W

    40+ So what!! (vol.10)

    INIA, sulle unohdin lähettää extrahalin =) En lopeta kurkkimista näillä sivuilta ennekuin sulla on se viiva siinä tikussa! Ja vaikka päättäisitkin luovuttaa ja siirtyä adoptiohommiin, niin jotenkin mulla on sellainen tunne että tulet vielä itse raskaaksi... Terveisin yks ennustajaeukko =)
  7. W

    40+ So what!! (vol.10)

    Piti munkin vielä kommentoida OTTIKSELLE... Mulla on myös itsellä melkoisen haastava parisuhde, mutta koska itselläni ei vielä lapsia ole, eikä tässä ole aikaa iän vuoksi arpoa kestääkö parisuhde vai ei, niin en sillä kuitenkaan päätäni kauheasti vaivaa koska lapsia haluan. Että kuumeile vaan...
  8. W

    40+ So what!! (vol.10)

    Hei wautsiwau! OIVIKKI! Olipas miellyttäviä uutisia, kun pitkästä aikaa tulin kurkkimaan tänne! Onneksi olkoon! Ja onneksi olkoon kaikille muillekin raskautuneille. Lueskelin vähän taaksepäin teidän juttujanne ja olen samaa mieltä, että OIVIKKI hae lisää vaan saikkua jos saat. Mulla lähti oma...
  9. W

    40+ so what!!! (vol. 8)

    Voi ja juuri kun olin sinua SOLAKKASILAKKA tulossa onnittelemaan. Olin niin toivonut juuri sinun, INIAN, OIVIKIN JA NILLANILLAN plussauutisia. Voi olen niin pahoillani SS!!!!!!! Mutta kun pahimmasta surusta pääset ohi, niin osaat varmaan ajatella niinpäin, että tulit kuitenkin raskaaksi niin...
  10. W

    40+ so what!!! (vol. 8)

    Voi MURMUR!!! :hug: Mulla on jäänyt kyllä välistä tuollainen tieto! Mutta jos se yhtään lohduttaa, niin olet kuitenkin tullut raskaaksi ja varmasti tulet uudestaankin. Älä luovuta! Ihanaa kevättä sinulle!!! Ja onnea vielä kerran TIRLITTAN! Eli kaikkein tärkein oli siis se oikea ajoitus...
  11. W

    40+ so what!!! (vol. 8)

    Käyn täällä välillä kurkkimassa, jos minun kanssa samaan aikaan täällä palstailleet olisivat plussanneet ja TIRLITTANhan se on plussannut :) Hienoa!!! Sinun toivoinkin plussaavan "tilanteesi" vuoksi. Onko siemenluovuttaja yhtä innoissaan? Ja mukavan aurinkoista palstailua teille tänne muut...
  12. W

    40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

    Heti kun reissusta toivuin, ryntäsin koneelle lukemaan mitä MURMURILLE kuuluu ja ilmeisesti ei kovin hyvää tällä hetkellä :'( :hug: Täällä sulla on kuitenkin keskenmenon kokenutta vertaistukea, jos se yhtään helpottaa!!! PINKILLÄ ja ROOSAMARIALLA tullut plussaa sillä aikaa ja se on hieno...
  13. W

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Onnea MARI!!!!!!!! Pahoittelut tädin riivaamille!!! Mulle voi päivittää KP 1 tänään. SEURAAVAT KAKSI SUNNUNTAITA JÄÄVÄT MINULTA PÄIVITTÄMÄTTÄ. PALAAN SITTEN ASIAAN TAMMIKUUN PUOLESSA VÄLISSÄ. Nyt lähdemme etelän lämpöön. Se on heippa :wave:
  14. W

    40+ so what!!! (vol 5.)

    [/url] Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa Ämy (40).....................kp3/25-28...........yk5.........4. nillanilla (42)..............kp4/28-33........yk7.........1. vauvatoive10 (42).....kp5/28-31..........yk2.........3./1. yht. Rinja...
  15. W

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Se oli MURTSI se sun DR Reckeweg =)
  16. W

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Voi MURMUR!!!!!!!!! Miten mielettömän ihana uutinen!!!! Kannatti tulla pikaisesti kurkkaamaan kuulumiset!!! Lempeän lämpöiset onnittelut sinulle! Oli sun ennustajaeukkos oikeassa sittenkin ;)
  17. W

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Rauhaisaa joulua kaikille teille naisille ihanaisille!!!
  18. W

    40+ so what!!! (vol 5.)

    TERRY, mikä sivunro se sun kuva on? Käyn vähän katsastamassa, mitä voi odottaa digiltä negana...
  19. W

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Hei vaan RINJA ja tervetuloa. Sama ikä ja yrityskertakin. Onko jo entuudestaan lapsia? INIA, elä sie sure etukäteen sitä passia tai muuta. Meitä on täällä aika monta likkaa lähettämässä sulle hyvän onnen säteitä, että jos ei niillä tule raskaaksi, niin milläs sitten =) Hyvä LUMETON...
  20. W

    40+ so what!!! (vol 5.)

    MURMUR, mites se täti jo nyt tuhruttaa? Eikös sen DR Reckewegin pitänyt auttaa siihin? Ja on OTTIS kaikki maailman raskausoireet, aina-iänkaikkisesti-amen. Ja jos ei ole oireita, niin sekin on on tuttu juttu. Että vois se täti alkaa keksimään uusia, kun nää vanhat on nähty ja koettu jo...

Yhteistyössä