Hakutulokset

  1. A

    auttakaa tytön nimen valinnassa!

    j
  2. A

    Minkä nimiseksi voisit kuvitella mustat palstalaiset? Jos pitäi kuvitella nimi. :)

    En jaksa lukea ketjua läpi mutta fortunate näyttää leenalta :)
  3. A

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Ultrakuulumisia pikaisesti, tänään käytiin ja kaikki oli hyvin :) sikiön arvioitu paino 337g, ja tyttöolo sai vahvistusta tyttölupauksella :heart: Ei nyt 100% varma mutta kuitenkin :) kyllä piti suihkasta ultran jälkeen kauppaan ostaan pari mekkoa :) andante 20+1
  4. A

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Päivittelenpä minäkin pitkästä aikaa :) Täällä kaikki hyvin, hematoomasta ja verenvuodosta näillä näkymin selvitty. Pahoinvointi loppunut myös joten eihän tätä raskautta enää juuri muistakkaan ;) Turvotusta tullut, esikoisen raskaudessa en pystynyt pitämään sormuksia, ei nytkään onnistu...
  5. A

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Huomenta! Täällä jännitetään ultraa, kohta pitäis lähteä..ONnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista, niitä on kyllä mukava lukea :heart: Nimistä , meillähän oli esikoisellekin nimet valmiina, tytön ja pojan koska ei tiedetty sukupuolta..Kas kummaa, kun poika syntyi niin kummallekaan ei...
  6. A

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Heips! Kirjoitanpa minäkin vähän kuulumisia. Täällä vuotoa päivittäin, olo aivan kaamea, oksettaa, pyörryttää, väsyttää.. On esikoinen 1v ollut ihmeissään kun mamma käy myötään oksentamassa. Perjantaina ultra ja siitä sitte selviää että onko hematooma alkanut pienenemään ja että onko kaikki...
  7. A

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Pahoinvoinnista , täällä kyllä oksennellaan, etenkin aamuisin ja iltaisin, joskus jopa yöllä joutuu käymään. Esikoisesta ( eli tuosta 1v poitsusta) ei raskauden aikana ollut pahoinvointia juuri ollenkaan, joten tämä on ihan 'uutta' minulle :) Kahdella siskolla on pelkästään tyttöjä ja heillä on...
  8. A

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Gabrielle :hug: itsellä tuli km rv8 myös, jouluaattona vieläpä alkoi vuoto. Se on kyllä niin kauheaa kun sitä ehtii jo niin iloita vauvasta.. Paljon voimia ja jaksamista!
  9. A

    ~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

    Moikka, mahtuisiko mukaan :) Plussasin tammikuun lopussa, helmikuussa alkoi tulemaan verta ja tulee edelleen, muutamana päivänä oikein hulahtamalla mutta yleensä suht pienesti. Kipuilua ollut myös päivittäin ja koska sain keskenmenon loppuvuodesta rv 8, niin sitä kyllä odottelin ja pelkäsin...
  10. A

    Laittakaa lutusia VAUVAKUVIA!!!!!!!!!

    Aijaa.com - 7375515.jpg Minä itse kun vauvasta en laita :D
  11. A

    paljonko teidän vauvat on painanu 2kk neuvolas?

    7700g ja 65cm :) poika.
  12. A

    Kaks viivaa kai näkyy, mutta onko toinen viiva oikeassa kohti??

    kiits vastauksesta, niin vähän jo ehdin tuumaillakin. tulinpa sitten kysymään että saa unen päästä kiinni.:)
  13. A

    Kaks viivaa kai näkyy, mutta onko toinen viiva oikeassa kohti??

    muovin alle jää, eli taitaapi sitten turha viiva ?
  14. A

    Kaks viivaa kai näkyy, mutta onko toinen viiva oikeassa kohti??

    Aijaa.com - .. - 6711676.jpg siis kun se viiva on tuolla jotenkin eri puolella testiosaa :confused:
  15. A

    Koira G: Kertokaa koiranne nimi ja rotu :)

    Berninpaimenkoira Lenni
  16. A

    Mitä tykkäisitte jos saisitte villasukat lapsille?

    no tykkäisin kyllä. itse asiassa viikonloppuuna sain 7kk ikäiselle pojalleni suloiset villasukat anopilta ja tykkäsin :)
  17. A

    Tammivauvat 2010

    Hei! Olen suht uusi täällä ja nyt vasta huomannut nuo kerhot. Minulla on tammikuussa syntynyt poitsu ja ois mukava päästä mukaan :)
  18. A

    Laittakaas kivoja J:llä alkavia pojan nimiä

    tätä olisin minäkin käyny ehottamassa
  19. A

    ehdottakaa pieniä helppo hoitoisii halpoi koirarotuja..... ;))

    hmm villakoira, tsekkaa löytyiskö sohvan alta

Yhteistyössä