Hakutulokset

  1. B

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Heipsan! Olen ihan irtautunut koko kaksplussasta (itse asiassa tämä on ensimmäinen kerta kun olen kirjautunut sisään tuon uudistuksen jälkeen), mutta ajattelin silti tulla jakamaan iloni teidän kanssa! :) Eli meille syntyi täydellinen mutruhuulinen neitonen viime perjantaina 8.10. rv 40+1...
  2. B

    Meneekö huutiksessa nyt mikään kaupaksi?

    Pistin yv:tä! B) -ap
  3. B

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Heipsan kaikille pitkästä aikaa! :wave: Mä olen kirjoitellut tuolla Facebookin puolella, mutta kun meille nyt sattui tällainen rauhallisempi kotijuhannus niin tulin tänne piipahtamaan. :D Tässä on juuri vohvelinpaistot menossa kun miehellä tänään synttärit! Ja siitä tulikin mieleeni! mama-L...
  4. B

    Teettääkö kukaan muu enää paperikuvia digikuvista?

    Mä teetän aina kuviksi tasasin väliajoin. Kyllä noita vanhoja kunnon albumeita on niin kiva selailla! :D
  5. B

    Onko täällä muita?

    :wave: Valitettavasti hereillä jo! Yö mennyt esikoisen oksennustaudin parissa... :snotty:
  6. B

    Help! Possun ulkofileepihvi! Kotikokit auttakaa! :)

    Ööö... On noi aika ohkasia. Ja kiitos marinaadivinkistä! Noin mä teen aina kanankin kanssa! :) Ehkä se on sitten vain opeteltava uusia asioita ja ryhdyttävä huomenna paistohommiin!
  7. B

    käykö taaperonne joka ilta suihkussa/ käyttekö itse?

    Ei talvisaikaan ihan joka päivä kun ei noin pienet vielä silleen hikoile. Nyt ollaan käyty vähintään suihkuttelemassa ne aurinkorasvat pois iltaisin ja kummasti on päänahassakin hiekkaa kun tuolla hiekkalaatikoissa rymyää... :D
  8. B

    JOHANNA TUKIAINEN: HÄÄT ON PERUTTU!

    Mä järkytyin nyt niin että meni varmaan yöunet.... :'(
  9. B

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Heips! Olen tippunut ihan kärryiltä ketjusta, mutta nyt lukaisin ja oli ihan pakko kirjautua ja toivottaa tuhannesti voimia Minttu-Maarialle! :hug: En voi edes kuvitella kuinka raskasta tämä on tässä vaiheessa! Kyllä vetää hiljaiseksi tällaiset uutiset tässä vaiheessa.... :( Ei tähän nyt...
  10. B

    Parvekepuutarhaan kylvetty sitä ja tätä =)

    Mä laitoin just kukat! Mutta olisi tosi kiva pistää ainakin tilliä ja basilikaa, ehkä persiljaa ja sitruunamelissaa... :D Jos tuonne vielä yhden parvekelaatikon mahduttaisi... Voikohan ne kaikki pistää samaan vai pitääkö olla eri ruukut? =)
  11. B

    Vuosi 1987

    Olin 3v. ja pikkusisko oli syntynyt edellisenä talvena. Muistan hämärästi että serkku oli meillä käymässä ja olin hirveän kateellinen kun serkku sai pitää vauvaa sylissä ja mulle ei sitä hommaa uskottu! :snotty: Olinkin saanut synttärilahjaksi tyttönuken jonka vaatimattomasti nimesin...
  12. B

    Mistä johtuu mahan koon vaihtelu raskaana? (sis. mahakuvia!)

    Kyllä voi hyvin jo noilla viikoilla vaikuttaa vauvan asentokin, mutta myös se mihin aikaan vuorokaudesta kuva on otettu. Itsellä menossa 19.viikko ja kyllä tuo maha on aina illalla melkein tuplasti sen kokoinen kuin aamulla. Ja kyllä toisaalta tässä puolen välin tienoolla osa mahan koosta johtuu...
  13. B

    Te joilla 3 lasta pienillä ikäeroilla,kokemuksia!!

    Meillä lapset on 3v.3kk ja 1v.9kk kun kolmonen syntyy syksyllä. Mua ei oikeastaan pelota muu kuin nuo sairastamiset... Ollaan oltu tänä talvena niin ennätyspaljon kipeänä että kyllä olen välillä miettinyt että apua, kuinkas sitten jaksetaan kun tässä on kolmaskin valvottaja! :xmas: Ruuanlaitot...
  14. B

    Minä sit kans! :) Arvaa raskausviikot.

    Ihan mukavaa kun oli edes yksi joka ajatteli ettei ole yli 20viikkoa odotusta takana! :D
  15. B

    Minä sit kans! :) Arvaa raskausviikot.

    Pitääkö kaikki heti paljastaa... :snotty: Nyt on 19.viikko menossa. Kuvassa 16+4. =)
  16. B

    Minä sit kans! :) Arvaa raskausviikot.

    Tässä olisi: Niin ja kolmas tulossa...
  17. B

    Paistoin omat köyhät ritarini aamulla, ukko makaa krapulassa sängyssä

    Voi paljon voimia teille jotka tuollaista koette! Tämä tuskin on vain äitienpäivän ongelma, mutta tietysti tällainen päivä aina vahvistaa tuota pahaa oloa. Toivon teille parempaa päivää ensi vuonna, oli se sitten miehen kanssa tai ilman! :hug:
  18. B

    Esittele äitienpäivälahjasi (sis. kuvia)

    Mä sain jo torstaina lahjani kun ukko osti ja asensi meidän parvekkeelle puulaatat. :D Kyllä siitä tuli hieno! Viime viikonloppuna sain yhden korun vähän niinkuin yhdistetyksi synttäri ja äitienpäivälahjaksi, joten onhan noita tullut. Esikoinen on tehnyt tarhassa kortin jossa oli hänen...
  19. B

    G;mones äitienpäivä?

    Kolmas.
  20. B

    Mihin voin viedä lasten käytettyjä vaatteita HELSINGISSÄ?! En jaksa alkaa myymään..

    Jaa, kyllä meidän likan tarhasta on ihan sanottu, että saa tuoda ylimääräisiä. Ei ne nyt tietenkään niitä varmasti säkkikaupalla tarvitse! Ja kyllä minäkin laittaisin esim. noi ensi -ja turvakodit etusijalle.

Yhteistyössä