Hakutulokset

  1. B

    Raiskaus

    Sisko toivottavasti lepää turvallisesti miehensä kainalossa sängyssä. Josko huomenna saataisiin tyttö soittamaan poliisille...
  2. B

    Raiskaus

    Siskoni oli ainakin vielä niin järkyttynyt ja shokissa, ettei suostunut poliisille soittamaan. Itse yritin asiasta soittaa, mutta poliisi sanoi, ettei mitään tehdä, jos ei siskoni itse soita... Luojan kiitos siskoni osasi taistella vastaan...
  3. B

    Raiskaus

    Voisi kuvitella, että kiinnostaa. Juuri tulin siskoani kotiin saattamasta. Tyttö ihan palasina, polvi verillä ja rystyset mustana. Onneksi on meidän perheen likka ja tietää miten tapella vastaan...Seuraava ei ehkä ole niin onnekas...
  4. B

    Raiskaus

    HUOM!!!! Tampereen tesomalla liikkuu kaljupäinen/sänkitukkainen mies, jolla kasvojen sivussa ja/tai kaulalla tatuointi. Leuasta kaulaan menee haava, jonka rohkea siskoni siihen iski. Kyseinen mies yritti perjantai-lauantai välisenä yönä raiskata sisareni tämän hakiessa vaihtokenkiä minun...
  5. B

    Listaa kaikki kasvikset ja hedelmät, joita olet tänään syönyt! Raakana, kypsennettynä ruoassa, yms.

    Aamupalaksi söin omenan. Kohta syön ruoan, jossa pinaattia salaattia tomaattia
  6. B

    mitä tänään syödään?

    Pinaattikeittoa, jonka joukkoon eilen paistetut kanasuikaleiden jämät. :) Lisukkeeksi salaatti.
  7. B

    Saako teille tulla ilmoittamatta kylään?

    Ei saa. Paniikkihäiriöstä kärsivänä tuollaiset yllärivierailut on erittäin ikäviä. Lähipiiri onneksi tämän tietää ja muille ei ovea tarvitse avata. ;)
  8. B

    Eduskunta pani stopin homostelulle.

    Homofobista kuraa!
  9. B

    Pika-apua! Millä kissan pissanhaju pois kaapin pinnasta!?

    Pika-avuksi esim pesuvesi, johon sekoitat sitruunamehua ja etikkaa. Peittää sen hajun, muttei vie kokonaan pois. Jos kissalla on taipumusta pissailla muuallekin kuin hiekkalaatikkoon niin Pissi Pois spray - 0,75 l - Musti ja mirri.fi tällä aineella lähtee hajut. Monet pesulat käyttävät...
  10. B

    Omia kokemuksia refluksitaudista?

    Uppia.
  11. B

    Miksi viette kipeän lapsen päiväkotiin?

    Minkä ihmeen takia niitä lapsia pitää viedä kipeänä sinne hoitoon? Oli kyse sitten flunssasta tai mistä tahansa. 1) Näin ne taudit sitten varmasti leviävät. Onko tässä ajatuksena se, että kun meillä ollaan kipeitä, niin muidenkin pitää sairastaa? 2) Miettikääpä kuinka kiva lapsestanne on...
  12. B

    Lapsi oksensi kerran, huomenna hoitoon?

    Minkä ihmeen takia niitä lapsia pitää viedä kipeänä sinne hoitoon? Oli kyse sitten flunssasta tai mistä tahansa. 1) Näin ne taudit sitten varmasti leviävät. Onko tässä ajatuksena se, että kun meillä ollaan kipeitä, niin muidenkin pitää sairastaa? 2) Miettikääpä kuinka kiva lapsestanne on...
  13. B

    Omia kokemuksia refluksitaudista?

    Olen jo pidemmän aikaa epäillyt refluksitaudista kärsiväni... Nyt haluaisinkin tietää muiden omakohtaisia kokemuksia kyseisestä taudista. Oireita, miten olette pärjänneet yms.
  14. B

    Atoopikot ja muut alllergiset iho-oireilijat

    Itse olen atoopikko ja ainut mistä olen oikeasti saanut apua iho-oireisiin on kookosöljy. Sisäisesti ja ulkoisesti käytettynä. Vaihdoin muut paistorasvat luomu neitsyt kookosöljyyn ja hieron öljyä kerran päivässä noille ihoalueille, joilla ongelmia on. Viikossa hävisi ihottumat tyystin.
  15. B

    Mirena!

    Mun siskolla tuli sama kierukan oton jälkeen, naama alkoi kukkia ihan älyttömästi ja lisäksi raskausarpia ilmestyi ympäri kroppaa. Nyt on onneksi rauhoittunut, 6kk oton jälkeen, eikä naama enää pahemmin kuki... Normaalia parempi huolenpito kasvojen puhtaudesta, juuri muuta apua ei liene.
  16. B

    Mika se oli se laihdutussivusto,

    Itse oon tykänny kiloklubista. :)
  17. B

    Kivuliaat kuukautiset, helpotusta?

    Pitkä kuuma suihku auttaa rentouttamaan kroppaa, jolloin kipu voi helpottua ainakin vähän. Kuuma kylpy auttaa itselläni ainakin pienen hetken, joskin pidemmän päälle ainoa apu ovat särkylääkkeet. Jos kuukautisesi vielä jatkossakin ovat noin kivuliaat, voisit jutella terveydenhoitajan kanssa...
  18. B

    Suurin herkkusi ja siihen liittyvä totuus?

    Turkkilainen jugurtti, jäisiä mustaherukoita ja sitruunamehua, sekaisin ja suuhun. NAM
  19. B

    Mistä lounaslistalla tänään

    Kohta pitäisi hippailla kauppaan ja hakea tarpeet jauhelihachiliin. Nams
  20. B

    miten kauan kielilävärin parantuminen vie niin että voi syyä edes...

    itse pystyin seuraavana päivänä jo syömään ihan normisti. Tosin menin suoraan lävistäjältä mäkkäriin hakemaan mukillisen jäitä, joita imeskelin pari kolme tuntia siinä sitten. Kieli ei turvonnut, eikä päässyt kipeytymään. Mutta yleisesti ottaen tuo paranemisaika huitelee parin päivän ja parin...

Yhteistyössä