Hakutulokset

  1. O

    Yh ja kesäloma...neuvoja kaivataan.

    Vieras, ei minulla ole ketään keltä pyytää hoitoapua :( ikävä kyllä. Ihan omillani olen ja ex:n pillin mukaan hypin tässä asiassa. Äidin oikeuksia loma asioissa...hmmm...ehkä typerästi valittu sanamuoto, mutta 20 vuotta lasten kanssa lomailleena ilman mitään omia vapaita koen ehkä nyt kun...
  2. O

    Yh ja kesäloma...neuvoja kaivataan.

    Kiitoksia kaikille vastauksista, ja keittiönoita, olet oikeassa, olen ite sallinut heille sen päättämättömyyden tilan, ihan sen vuoks kun aikasemmin niillä ottamisilla ei ollut mitään väliä, mutta nyt on asia eri kun olen suhteessa... :) vaikka nykyiseni onkin sitä mieltä että jollei ex ota niin...
  3. O

    Yh ja kesäloma...neuvoja kaivataan.

    "vieras" kyllä se niin menee että mun on pakko lapset antaa, mutta ex:n ei ole pakko heitä ottaa....tässäkin isällä, jos haluaa olla paskamainen, on hyvä mahdollisuus olla :( isejä kun on moneen junaan ja joillakin ei vaan aivokapasiteetti riitä ajattelemaan että lapset kärsii aina eniten :(
  4. O

    Yh ja kesäloma...neuvoja kaivataan.

    Heillä on molemmilla 2.5 kk lomaa, joten jos heillä suunnitelmia on niin luulis jo tietävän ne omat ajankohtansa ja milloin olis ne viikot kun voi lapset ottaa...jotenkin vaan heille tuntuu olevan vaikeaa ne viikot mulle kertoo etukäteen. Sitä en ymmärrä. Koko kevään ollu puhetta että kesäloman...
  5. O

    Yh ja kesäloma...neuvoja kaivataan.

    Olen suhteessa, joten olisi ollut kiva pitää edes yksi viikko hänen kanssaan yhteistä lomaa, mutta asioiden ollessa ex:lle niin vaikeita tokkopa tuokaan onnistuu....tulevaisuutta vain ajattelen, mites ens kesänä jos haluankin lähtee vaikka etelään nykyiseni kanssa ja varataan se loma ja ex ei...
  6. O

    Yh ja kesäloma...neuvoja kaivataan.

    Olen tietoinen tästä juridisesta puolesta, isän ei ole pakko ottaa vaikka paperilla lukis mitä...en vaan voi ymmärtää sellasen ihmisen moraalia joka periaatteessa "hylkää" omat lapsensa ihan vain minun kiusaksi ja jotta minä en pääsisi lomailemaan omillani, nykyisen miesystäväni kanssa. Erossa...
  7. O

    Yh ja kesäloma...neuvoja kaivataan.

    Kyse on vain kahdesta lapsesta, kaks isointa on jo täysikäsiä :) pienimmät ovat 3 vuotias ja 10 vuotias. Elarien lisäksi hän itse halusi silloin erossa osallistua vaate ja harraste kustannuksiin, tietäen että mun tulot on työmarkkinatuki, elarit ja lapsilisät...hänellä taas kovat tulot, lisäksi...
  8. O

    Yh ja kesäloma...neuvoja kaivataan.

    fjsi...minulle lapset eivät ainakaan ole rasite, mutta mielestäni on myös isän velvollisuus olla lasten kanssa kesälomallaan....ja antaa minullekin hieman hengähdys taukoa. Nuorimmainen poika on vasta 3 vuotias ja todella vilkas, henkisesti ja fyysisesti olen aivan uuvuksissa.
  9. O

    Yh ja kesäloma...neuvoja kaivataan.

    Yritin jo viimekesänä ehdottaa menoa lastenvalvojalle, mutta hän aloitti "kiristyksen"...tekee työnsä puolesta yhteistyötä lasten valvojan ja muitten sossu ihmisten kanssa ja pelkää vissiin "häpäisyä" tai jotakin...kiristyskeinona käyttää mm. sitä että elareitten lisäks ei sitten lapsille mitään...
  10. O

    Mirena kierukka

    Onko kellään kokemusta Mirena merkkisestä kierukasta? Mulle laitettiin se tänään koska kuukautiset anemian takia niin runsaat...olen 42 vuotias ja ekaa kertaa kierukkaa käytän. Kuullu vaan juttuja että joillakin menkat tullu jopa 2 viikon välein ja joillakin jatkuvaa tiputtelua:( Lekuri tosin...
  11. O

    Esittäjä ja biisi hukassa....

    Kiitos kiitos !!!!!! :d
  12. O

    Esittäjä ja biisi hukassa....

    Kerto säe menee jotenkin että " Niinkun me puhjettiin kukkaan ensi hetkillä, eikä me kuihduttu koskaan pimeyden keskellä sulje sun silmäs ja anna mun kantaa sut pois" Tietääkö joku??:)
  13. O

    tuetut lomat

    perhelomilla alkaa haku kesän lomiin vasta maaliskuussa, täytyy muistaa silloin käydä hakemus laittaa.
  14. O

    tuetut lomat

    Aivan!! Eipäs tullu mieleen :D Kiitos kovasti!
  15. O

    tuetut lomat

    Kiva, kiitti, täytyy käydä vilkasee. :flower:
  16. O

    tuetut lomat

    Onko tietoo muista järjestöistä kun tuo Solaris josta työtön yksinhuoltaja vois hakea tuettua lomaa?? Kellään kokemuksia tuetuista lomista?
  17. O

    Virtsatietulehduksesta....

    Hiivakin käväs mielessä, niitä sairastanu monet kerrat ja tää vuoto on hieman erilaista, ei "kokkareista" ja hajukin erilainen. Tietty saattaa silti ollakin hiivaa, antibiootti tehny siitä erilaisen kun normaalisti on ollu. Blää....
  18. O

    Virtsatietulehduksesta....

    Onko kellään tietoo virtsatietulehdukseen liittyen. Muuttuuko valkovuodon koostumus jollainlailla silloin? Haju? Vai johtuuko kaikki vaan antibioottikuurista? Ekaa kertaa eläissäni sairastan ko. tautia, toinen antibioottikuuri menossa :(:O
  19. O

    eroperheet kysymys koskien joululahjoja

    Juuri näin meilläkin. Musta on vaan hyvä että isä ostellu sinne omaankin kotiinsa lapsille mukit, pyyhkeet, hammasharjat ym ja tietty leluja. Pääsenpähän vähemmällä pakkaamisella jokatoinen viikonloppu, ei tartte kun vaatteet katsoa mukaan ja menoksi. Isän ostamista lahjoista vielä sen verran...
  20. O

    eroperheet kysymys koskien joululahjoja

    Meillä eka joulu nyt "eroperheenä". Tänään isä toi lapsille ostamiaan lahjoja tänne kotiin ja osan jätti sinne omaan kotiinsa joulun jälkeen avattavaksi. Yleensäkin jos on jotain lapsille ostanu antaa tuoda tänne mun luo, eteenkin jos lahja on ollu todella mieluinen...lapset kuitenkin vain...

Yhteistyössä