Hakutulokset

  1. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Hip hei! Mä oon niin punkero... plaah! Jo ennestään iso, nyt ei oo paino noussut raskausaikana kuin 2kg, mihin oon ollut tosi tyytyväinen, mutta huh huh... tuo esikoinen on nyt 10kk tahtois olla sylissä ihmettelemässä kun tehdään ruokaa, laitetaan pyykkejä, imuroidaan ihan mitä vain. ja mä en...
  2. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

    voi että olen ihan kateellinen kunsaatte hankkia tulokkaalle kaikkea kivaa... Meillä kun on ikäeroa tulossa vain se vuosi niin todellakin kaikki jo löytyy... tähän mennessä olen hankkinut yhden bodyn 9e, viisi valkoista peppupyyhettä ikeasta 2.50e, käytetyistä tuplarattaista on kaupat sovittu...
  3. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

    Sf-mitasta: Mä oon lihava odottaja, ja esikoista odottaessa mitta meni yläkäyrällä, ja neuvola täti pisti ultraan koko arvioon kun oli sitä meltä että on niin iso vauva tulossa. Tuntui hänestä kädellekin isolta. Kahdesti arviossa kävin, aina oli arvio ihan normaalissa. viikoilla 40+3 kävin...
  4. K

    Nyt parhaat täytekakun täytteet kehiin!

    kinuskikissa.fi sieltä löytyy ideoita, Baileys täyte aivan ihanaa!
  5. K

    Kertyykö osa-aikaisessa työsuhteessa lomia?

    tutki tessistä, sillä on alakohtaisia eroja.
  6. K

    *Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

    heipppa! Mä en olekaan tänne kirjoitellut, harvakseen käynyt lukemassa kyllä, mutta jos vähän itseään aktivoisi. :) Noista kantovälineistä, ollaan ajatelti liinan hankkimista, varmaan sellaista joustavaa(?). Miten niissä on huomioitu erikokoiset kantajat? Meillä mies on pienehkö, minä...
  7. K

    Ongelma, halveksin teiniäitejä.

    mun mielestä teinivanhemmat juurikin kantavat vastuun teostaan... miten siitä voi halveksia?
  8. K

    Ongelma, halveksin teiniäitejä.

    varmaankin ohhoh tarkoittaa ottavansa itselleen kuvan, joka merkitsee lastaan...
  9. K

    Ongelma, halveksin teiniäitejä.

    mulla on 3 tatuointia ja 5 lävistystä, enkä tupakoi, en ole ikinä tupakoinut, ja olutta en juo, en pidä sen mausta. ja pidän itseäni hyvänä äitinä.
  10. K

    jos lasta ei kasteta vaan pidetään nimiäiset, niin onko silti järkevää ottaa kummeja?

    eikä ihme et ei toiselle riitä kummeja kun esikolle ahnehdittu 6 kummia....
  11. K

    eestlana savanna!!

    sulle on savanna yksäriä
  12. K

    Ulosotto ja suojaosuus

    no kenenkäs luulet vuokran maksavan jollet sinä itse... toki voit jättää senkin maksamatta, kyllä sekin ulosoton kautta hoituu..
  13. K

    Mulla on täällä kaksi maailman onnellisinta lasta (turhis)

    jos olisi tykkää-nappi painaisin.
  14. K

    2-vuotiaalla hampaassa reikä?

    mä kun kävin yksityisellä hammaslääkärillä ilta aikaan oli siellä odotus huoneessa nukkumassa noin 3-4-v poika. siltä oli poistettu nukutuksessa useita hampaita ja paikattu myös kun oli niin huonoksi päässeet.. mietin et olikohan sillä joku sairaus että noin radikaalia jo noin nuorena..
  15. K

    mökin lahjoitus

    no joo ei, aika loppuisi kesken, varsinkin kuin noin tyyris lahja.ovatko lahjoittajat mitään sukua teille?
  16. K

    mökin lahjoitus

    onko mökki suunnilleen minkä arvoinen? 50t vai 250t? Kun lahjaveroahanvoi kiertää kun antaa vain sen verottoman summan verran kerrallaan. eli useamman vuoden projektina pikkuhiljaa.
  17. K

    mökin lahjoitus

    ollaanko mökkiä lahjoitamassa yhdelle vai useammalle?
  18. K

    Perheestämme on tehty ls-ilmoitus. Sosiaalityöntekijät tulevat maanantaina käymään

    niin en tiedä mikä tässä meni sitten pieleen... tästä perheestä on nyt pari vuotta myöhemmin kyllä tullut lastensuojelun asiakas kun tällä iso-veljellä vakavia koulunkäynti ongelmia, on nyt jossain laitoksessa... :|
  19. K

    Perheestämme on tehty ls-ilmoitus. Sosiaalityöntekijät tulevat maanantaina käymään

    eikös noi mannerheiminlastesuojeluliiton lapsenvahditkin ole usein 16-17-v?

Yhteistyössä