Hakutulokset

  1. Neytiri

    Koiraihmisiltä "apua"?

    Jaa en saakkaan sitä näkyviin..
  2. Neytiri

    Koiraihmisiltä "apua"?

    En ole huomannut että olisi jäänyt väliin minnekkään. Erikoinen tuo patti on kyllä näyttää siis tältä
  3. Neytiri

    Koiraihmisiltä "apua"?

    Eikö kukaan osais jeesata?
  4. Neytiri

    Koiraihmisiltä "apua"?

    Pitkästä aikaa täällä, mutta vain koska tiedän että olette niiiiiin fiksuja, että osaatte samantien kertoa mikä mättää. Mulla on 9-vuotias lapinkoira (eli siis rotua tuntemattomille, keskikokoinen pitkäkarvainen koira). Perussairautena sillä on atooppinen iho, johon on syönyt viimeiset 5...
  5. Neytiri

    tytöllä usein huono olo iltaisin

    Mieti pääni kohta puhki, missä ihmeessä on vika kun lapseni valittaa nykyään aina että on huono olo. Oisko viisaampia paikalla?
  6. Neytiri

    Kuka maksaa yli 200 euroa lapsen haalarista??

    Minä maksan sillä lapsi käyttää ulkovaatteita päivittäin.
  7. Neytiri

    if- vakuutusyhtiö!

    Öö.. et ole ollut yhteydessä mutta käskivät silti.
  8. Neytiri

    if- vakuutusyhtiö!

    Taloyhtiön edustajaan yhteys. Jos et vi3lä tehnyt sitä soita huoltoyhtiöön. He tietävät mitä tehdä. Kiinteistövakuutukseen menee. Mutta infota pitää esim huoltoa/ isännöitsijää.
  9. Neytiri

    tuleeko eskarissa läksyjä?

    Siinähän tuo pääpiirteittäin. Kun ensimmäinen lähtee eskariin niin ei oo hajuakaan mitä siellä tehdään.
  10. Neytiri

    Mitä kävi sille joka väestötietojärjestelmän tultua julki.. sai tietää ..

    Että oliko se äiti vai isä on ottovanhempi? luin sitä joskus ja sit se meni ja hukku :/
  11. Neytiri

    Tytölle nimi <3

    Janette, Milla, Noora, Alina, Elli... Onko nää yhtään oikean laisia?
  12. Neytiri

    Oletko käynyt Bremenissä?

    Oi mene ihmeessä vanhaan kaupunkiin, sielä on kaikkia käsityöläisputiikkeja,ja ne soittoniekatkin :) ihana paikka :)
  13. Neytiri

    Mitkä rattaat matkalle?

    Jep, meillä on reppukin, mutta se painaa mua ikävästi :/ olen notkoselkäinen enkä reppua voi käyttää, käytin joskus kun oli pienempi, mutten voi enää :/ Liinaa sen sijaan pystyn tunnin verran kantamaan, mutta kun en ole varma riittääkö se.. Noh, ehkä mies kantaa lopun sit :D Kiitos avusta :)
  14. Neytiri

    Mitkä rattaat matkalle?

    Kinttupoluilla ollaan kaksi tai kolme kertaa.. Mutta toisaalta, voin mä tota tyttöä kai kantaa selässäkin... sielä siis, en koko kuukautta ;) No samanlaiset ne meijän varmaan sit on kun sinulla moon kissejen omistaja ;) Ehkä mä vaan ostan niihin sadesuojan.. sieltä paikanpäältä, kun on...
  15. Neytiri

    Paljonko kustantaa isot my llittle pony linnat?

    Ihan uteliaana kyselen kun sain semmoisen ilmaiseksi sukulaiselta :O Mielettömän kokoinen ja ihan priimakunnossakin..
  16. Neytiri

    Mitkä rattaat matkalle?

    Mietin vaan että ollaan menossa semmosiin patikkamestoihin kans, missä periaatteessa pystyy rattailla kulkemaan, mutta noin Babyweltit taitaa olla sielä aika onnettomat.. Että niinkö oikeesti jaksaisin sitten tota 13 kilon punnusta kantaa selässä sen aikaa?
  17. Neytiri

    Mitkä rattaat matkalle?

    Onko teillä se malli missä jalat roikkuu.. eli niitä ei saa vaakatasoon? Meillä on.. siis oisko ne -10 tai -09 mutta niillä erillisillä aisoilla..
  18. Neytiri

    Mitkä rattaat matkalle?

    Okei, onko tietoa että mikä sadesuoja niihin istuu??
  19. Neytiri

    Mitkä rattaat matkalle?

    Jep, mutta näihin ei siis ole jalkapeitettä, eikä sadesuojaa.. Enkä enää tän ikäselle viittis ostaa mitään.. siis meinaan ettei sitä jalkapeitettä enää viittis ostaa, ja mikä ihmeen sadesuojakaan tohon menee?

Yhteistyössä