Hakutulokset

  1. M

    Täällä kun on noita koira aloitteita

    No se on vissii jo kuollutkin...
  2. M

    Huutonetistä mitä tämä tarkoittaa???? HUUTAJAN OMALLA VASTUULLA 4EUROA????

    oookkke, mut mitä se posti ottaa niistä? noin niinku yleensä... suurinpiirtein kokonais hinta 12e takille. Oon täs asias niin :xmas:
  3. M

    Huutonetistä mitä tämä tarkoittaa???? HUUTAJAN OMALLA VASTUULLA 4EUROA????

    Mitä tulee hintaa jos tilaan vaikka takin 12e postiennakolla??? ku en oo ikuna tuolt tilannu :ashamed:
  4. M

    Elatusmaksun suuruus

    Entäs mopo mönkkäri????
  5. M

    Jee, vuoden eka ukkonen!

    No nyt rupes satamaan kaatamalla täälläkin, voi kun tulis vielä se ukkonenki
  6. M

    Ihanin jauhelihapiirakka ikinä! Tässä ohje:

    merkkaan :p
  7. M

    Hyviä/sopivia rangaistuksia 5-vuotiaalle??

    Kiva :hug: En kyllä tiedä sopiiko tämä ihan "normaalille" lapselle... on ollut ongelmia kauan ja paljon (matkii isäänsä alkoholisti/sekakäyttäjä Muuten meillä ei lapsiin kosketa (tietenkään) muuta halailut ja sylittelyt tms. :saint: hemmetin hymiö ei tonne kuulunut!
  8. M

    Hyviä/sopivia rangaistuksia 5-vuotiaalle??

    Opettele ero kylmän ja jääkylmän välillä.. meillä ainakaa tule jäätä hanoista. Ja se vesi mitä siitä heti valuttamatta tulee ei ole niiiin kauheen kylmää... |O
  9. M

    Hyviä/sopivia rangaistuksia 5-vuotiaalle??

    Ne vaatteet otetaan tietty heti pois suihkun jälkeen, ollaan keskusteltu asiasta myös lapsen kanssa ja on ymmärtänyt tilanteen, esim. ketään meillä ei raahata minnekkään ja lapsi kun alkaa välillä riehumaan, niin tokaisee itse perään, et ai nii koht joutuu suihkuu ja nauraa päälle, mutta...
  10. M

    Hyviä/sopivia rangaistuksia 5-vuotiaalle??

    Tästä ollaan sossujenkin kanssa yhdessä keskusteltu ja ovat kanssa samaa mieltä, jos kerran toimii. Että se taas siitä... Ja millä tavalla on pahoinpitelyä?
  11. M

    Hyviä/sopivia rangaistuksia 5-vuotiaalle??

    Jos raaskit, niin kylmä suihku vaatteet päällä. Meillä toimi, eikä ottanu suihkun ku 2-3krt. nykyään riittää et rupee laskee 5 ku tietää et 5 on sit suihku. Tää on ainut mikä meillä on toiminu :snotty:
  12. M

    Miten tämäkin on mahdollista (en keksi järkevää otsikkoa)

    Ei ole kyl ikinä ollut tollasia ongelmia.... ja joo, teen ku äitiski. :ashamed:
  13. M

    G: Mitä lasissa?

    Lasit on kaapissa B)
  14. M

    Tuttu vei poikansa työvoimatoimistoon

    Tuli juu mullakin mieleen oisko kehityksessä jotain... :whistle:
  15. M

    Jos poltat tai olet tupakoitsijan vaimo niin...kysymys

    Oon poltellut n. 10v eikä ole tollaista, muistan et papallani oli, mutta siinä oli taustalla paljon vakavampaakin :(
  16. M

    Onko kohtuutonta laittaa lapset nukkumaan klo19?

    Kyllä mä laitan 7v ja 5v tänäänkin 19.00 sänkyyn (nukahtavat varmaa 19.30) mutta huomenna aikainen herätys koulupäivä edessä, niin pakko se on että jaksavat.
  17. M

    Anoppi tuli tänään meille...

    mikä biisi? pyörii kyl päässä... mut ei tuu ulos :D

Yhteistyössä