Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

    Hei vaan kaikille!! Nyt on mullakin rakenneultra käytynä!! Mä olen niin onnellinen, kaikki oli oikein hyvin, vauva vain on niin kovin aktiivinen että kesti kauan saada kaikki mitat mutta ne kuitenkin saatiin :) Saatiin varovainen tyttölupaus :heart: muhvi ja pätkis 22+2 :heart:
  2. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

    Heippa pitkästä aikaa!! :) Vähän yli viikko pitää viä ootella että pääsen rakenneultraan, tuntuu pitkältä ajalta! Mutta jos ilmat pysyy näin ihanan lämpiminä niin eiköhän tuo aika mene nopeesti kun saa nauttia ulkoilusta koko päivän! Sokerirasituksesta ootte puhunu. Tiedän muutaman äidin...
  3. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

    Mä haluun kans jo rakenneultraan |O Niin ja Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisa saaneille :flower: Siis mun pitää odottaa viä kaks viikkoa ennenku pääsen ultraan, tää on niin epistä!! Pöh ja pah, ei se kait auta ku vaan odotella se kaks viikkoa. Mutta tykkään lukea teiän kuulumisia ja...
  4. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

    Kivaa, uus pino! Sehän tarkottaa sitä että tulee kesä ja sen jälkeen tietenki syksy :D No, tulis nyt ensin kesä ja lämmin!!! h3n3 paljon Onnea uudesta raskaudesta :flower: Onneksi uusi tärppi kävi näinkin nopeesti :) Aika matelee, siis joo vaikka kuukausi vaihtui niin tuntuu että aika...
  5. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Elea85 :hug: Osanotto suureen suruunne ja paljon voimia koko perheelle :( Kyllä tälläinen niin sanattomaksi vetää...eilen jo luin tuon viestin mutta en pystynyt kirjoittamaan mitään, lamaannuin täysin. Oman pienen rakkaan menettäminen on pahinta mitä voi tapahtua ihmiselle :'(
  6. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Apelle paranemista ja voimia kovasti, kuulostaa kyllä hurjalle tuollanen :hug: Keltakukka pelasti mun päivän. "Pitäkööt tunkkinsa" :D Siis tuosta paistaa niin sun fiilis ettei siihen enempää sanoja tarvitakaan :D Liikkeistä sen verran että erittäin vähän niitä tuntuu ja harvakseltaan. Ei...
  7. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Tosiaan ne pienet ihmiset jotka ovat pukeutuneet noidiksi ovat trulleja ja he menevät sitten virpomaan :D
  8. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Hyvää pääsiäistä kaikille! Lasten kanssa trullitettu tänään ja muhkeat saaliit saivat jokainen :) Vähän oon ihmetellyt tätä syyskuisten hiljaisuutta, mutta tykkään tästä palstasta siltikin :) Aion pysyä myös täällä vaikka facenkin puolella olen. Olossa ei mitään ihmeellistä, liikkeitä...
  9. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Tänään on täynnä 16+0 :) Mutta siitä huolimatta aika matelee ja rakenneultraan on ikuisuus. Lohdutonta luettavaa tuo rak.uä listä kun minä olen sielä viimesenä!! Tylsää! Mutta saanpa jännätä teidän muiden ultria, sekin on kivaa :) muhvi & pätkis PoKs 16+0 :heart:
  10. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    No nyt alkoi tympäsemään kun ajattelin että mulla on viiikkoja jo 22+2 kun on rakenneultra. Siis tosi myöhään tuo aika, olis nyt ollu edes viikkoa ennemmin, vaikka toisaalta näkyy tietyt rakenteet esim. sydän paremmin kun on viikkoja enemmän. Mutta on kuulkaas typerää ku ei vaan jaksais odottaa...
  11. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Voi vitsit kun kaikilla on rakenneultrat aikasin!! Siis ainakin muhun verrattuna kun mulla tosiaan se on vasta 27.5 eli siihen on vielä yli kuukausi reippaasti! Noh, tässä välissä ehtii olla lääkärineuvola että ainakin saa käydä sykettä kuuntelemassa :) Kunpa aika vain menisi vauhdilla, en malta...
  12. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Hei! Uus ketju, kivaa! :) Tuo rak. uä kalenteri kuulostaa kivalta, vois varmaan lisätä tähän meidänkin ketjuun :) Mulla rakenneultra 27.5 ja aiotaan kysyä näkyiskö sukupuoli. Vieläkään ei ole mitään oloa että kumpi ois tulossa eikä varsinaista toivettakaan. Molempia odotan yhtä...
  13. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Hellou kaikille :) Onko kaikilla muilla paitsi mulla kuivausrumpu tai -kaappi? Vuosia oon haaveillut kuivausrummusta mutta kummasti meidän rahat aina menee johonki muuhun. Niinku nyt kuukausi sitten meiltä hajos jääkaappi, siis ihan ykskaks kesken päivän loppu toiminta. Ei ottanut virtaa...
  14. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Tänään se olis sitten 13+0, jee!! :D Olotilassa ei kummempaa, närästys jatkuu ja jos menee niinku ennenki niin loppuu sitten kun vauva syntyy. Piakkoin vois ehkä julkistaakin tämän raskauden, mutta eipä asialla kiire ole. Ihmiset huomaa kun huomaa. :) muhvi ja pätkis 13+0 PoKs :heart:
  15. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Hmm..tyttö- vai poikaolo? Noh, täytyy taas sanoa että mulla ei edelleenkään ole kumpaakaan. Tylsää. Mutta mun matemaattinen ajattelu (mitä en todellakaan harrasta yleensä) suuntaa ajatukset poikavauvaan :) Matemaattisesti ajateltuna meillä on 80% mahdollisuus saada poikavauva. Ja ultran jälkeen...
  16. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Heipsan kaikille!! Ja tervetuloa uusille syysmasulaisille :wave: Tänään oli nt ultra ja nt oli 1mm ja riskiluku aivan olematon, huh!! Siinä kun kätilö ultras niin itkuhan multa pääsi, siis kaikki ressi purkautu ja se helpotus että pikkusella kaikki on hyvin oli todella iso! Kätilökin kysyi...
  17. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Jee, sehän onnistui vallan mainiosti :cool:
  18. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Raskauskiekko Hmm...Onnistuukohan tämä näin. No jos onnistui niin ajattelin laittaa tänne tälläsen linkin jonka avulla voitte sitten seurata vauvan kasvua :) Ihan mielenkiintoinen linkki ja pian te toiset ootte jo niin pitkällä että teiltä mitataan neuvolassa jo toi sf-mitta eli kohdunpohjan...
  19. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Onnea kaikille jotka on saanut hyviä kuulumisia ultrasta :flower: Ja uusille pinolaisille tervetuloa mukaan, kiva kun joukko kasvaa :wave: No niin, viimeyönä sitten nähty ensimmäinen painajainen perjantaina olevasta nt ultrasta :/ Kyllä oli ahdistunut olo kun heräs ja se tunne unessa oli...
  20. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    No nyt mä muistin noi suonenvedot ja krampit kun ootte tää niistä puhunu :O Mä en muistanutkaan että niitäkin tulee, voi ei...ja olen varma että jossain vaiheessa suonenvedot tulee kun niitä on ollut muissakin raskauksissa. Nyt ei ole kun toi raivostuttava närästys ja kuvotus ja väsy. Odotan...

Yhteistyössä