Hakutulokset

  1. A

    Kastelli valmistalot

    Me rakensimme Kastellin Hoviherra 110-S:n. Muutimme tähän viime kesänä. Ja hartiapankilla tämä tehtiin, tehtaalta talon valmiusasteeksi tilasimme vesikaton päälle. Meillä kaikki muutokset mitä halusimme onnistui loistavasti, ei ongelmia. Eli kyllä tätä ainakin sai muokattua omanlaisekseen. Tuo...
  2. A

    Miesten painonvartijoiden pisterajat???

    Kiitos =) . Mulla oli tuo vanha kilojen mukaan menevä taulukko eli pistelasku on siitään muuttunut myös naisten osalta. :flower:
  3. A

    Miesten painonvartijoiden pisterajat???

    Itse laihduttelen painonvartijoiden pisteillä ja nyt mieskin on innostunut. Tietääkö kukaan paljon on 80 kiloisen miehen pisteraja? Olisin tiedosta tosi iloinen =)
  4. A

    Teki mies sitten ihan kaveritempun!!!!!

    bumbah, ymmärrän kyllä pointtisi. nyt menen muksuille lukemaan iltasatua, hyvää yötä ja jaksuja :) .
  5. A

    Teki mies sitten ihan kaveritempun!!!!!

    aikamoinen ketju... meillä mies tekee kolmivuorotyötä ja olen huomannut miten se on paljon rankempaa kun ns. normaali päivävuoro. Itse teen osa-aikaista päivätyötä ja sitten suurempi osa kotitöistä jää minulle. Kotityöt jaetaan toki parhaamme mukaan, tyyliin mies tekee usein ruuan, minä hoidan...
  6. A

    Tiiliuunin puhtaanapito

    Huomasin ihan saman tänään, mäntysuovan tilalla mulla oli vaan fairya =) . Ehkä hiukan jäi tummentumaa mutta kyllä aika tyytyväinen olen lopputulokseen.
  7. A

    Lattiamateriaaleista:lapsiperheelle hyvä parketti, laattalattia keittiöön?

    Heippa! Meillä valmistui talo kesäkuussa ja lattiamateriaalit ovat seuraavat: makuuhuoneet laminaattia, olohuone parkettia ja muut tilat laattaa. Olohuoneessa on päärynäparketti ja kyllä siinä on jo naarmuja. En ole törmännyt sellaiseen parkettiin mihin ei oikeasti naarmuja tulisi. Merbaussa...
  8. A

    Tiiliuunin puhtaanapito

    Kas siinähän se päivän polttava aihe jo tulikin otsikossa esille... eli onko kokemuksia miten noen saa pois tiilen pinnasta? Tiedän, se on hankalaa mutta jotakin hyväksi koettuja vinkkejä nyt kaipailisin.
  9. A

    tämän päivän ruoka?

    Lasagnea + salaattia
  10. A

    Ketä täällä vielä käy?

    No nyt virittelen uutta tulemista taas tänne 2+-palstalle. Yhdessä välissä alkoi niin "mitä nyt"- palstan jutut maistua puulta että jättäydyin pois koko palstalta. Nyt tulin taas kurkkaamaan että mitä tänne kuuluu :)
  11. A

    Oli sitten 3v yksin pihalla.

    Kotilehmä, täysi peesi! Haluaisin vain sanoa tuosta kauppa-asiastakin sen verran että aina se kauppakäytös ei ole vain kasvatuksesta kiinni. Jos 2-3-vee käyttäytyy "huonosti" kaupassa niin syynä voi olla myös väsymys tms eikä aina se vanhempien huonous kasvattajana. Vai onko nyt joku niin...
  12. A

    Vinkkejä rakennuspölyn siivoamiseen

    Ihanpa itse pesin jäljestä kun mieheni laatoitti joten itseäni saan sitten syyttää.. mutta ei se kyllä taida siitä johtua. Keittiön laatta oli tämä "ongelma"laatta, muut laatoitetut tilat eivät olleet niin hankalia puhdistaa johtuen ihan laatan pinnasta. Nyt on keittiökin puhdas ja käsitelty...
  13. A

    Eikös kukaan tarvitse pinnasänkyä Lahden seudulla...

    ...nyt saisi hakupalkalla peruspinniksen. Sänky on siistikuntoinen, valkoinen. Olis kiire saada se pois muuton alta kun jäppinen saa jo isojen miesten sängyn :D
  14. A

    Vinkkejä rakennuspölyn siivoamiseen

    Ihan olen valmistajan ohjeen mukaan yrittänyt pestä, tehokkaita myrkkyjä kun ei tuon laatan pesuun suositella. Ihan miedolla pesuaineella olen pessyt. Irtoaahan tuo kun vain jaksaa konttailla :D
  15. A

    Vinkkejä rakennuspölyn siivoamiseen

    No sitähän sitä on jo tullut tehtyä. Keittiön laatat olen pessyt jo ainakin viidesti mutta ei vain katoa pöly. Laatta on karkea niin jopa on tiukasti pöly kiinni :/ . Laminaatti puhdistui helpommin ja parketti. No huomenna taas jynssäämään :D
  16. A

    Vinkkejä rakennuspölyn siivoamiseen

    Olisi tuo siivouksen aika käsillä, siis sen loppusiivouksen, ja pöly on lattioissa tiukassa, varsinkin laatassa. Vinkkejä kiitos kokeneemmat :D
  17. A

    Miksi rakennetaan perusrumia taloja?

    Enkä vetäisi ihan noin yksioikoista päätelmää että iso talo on aina se kalliimpi, myös ns. normaalikokoisiin talohin saa uppoaman rahaa jos niin haluaa. Toki isommat talot maksavat normaalirakentamisessa (tarkoitan neliöitä ajatellen) enemmän mutta olen nähnyt 100 neliön upeita, upeita taloja...
  18. A

    Miksi rakennetaan perusrumia taloja?

    No onpa ap lähtenyt linjalle "meidän talo paras, pienet talot tylsiä". En arvostele ap:n taloa, voin vain todeta että aika suppea aloitus oli kyllä eikä edes näin kovan keskustelun arvoinen :/ . Jokainen tyylillään ja tarpeidensa ja varojensa mukaan, pois turha haukkuminen ja oman hattunsa...
  19. A

    vinkkejä erkkeri-ikkunan verhoihin

    Juu siis keittiössä on tuo erkkeri :D . Neljä eri ikkunaa on , siinäpä miettimistä miten saisi nätisti verhot. Kapat on yksi vaihtoehto mutta täytyy vielä miettiä :)
  20. A

    vinkkejä erkkeri-ikkunan verhoihin

    Heippa! Talo on valmistumassa ja mahdoton verhojen metsästys käynnissä :). Olisikos kellään ideoita erkkeri-ikkunan verhoihin? Miten olette toteuttaneet omanne? Meillä on erkkeri keittiössä ja ei nyt oikeen leikkaa hyvää ideaa :)

Yhteistyössä