Hakutulokset

  1. Wandii

    toiminkohan oikein lapsen kanssa?

    Lepsu oli rangaistus. Meillä on otettu heti alusta lähtien se linja, että jos kotiinlähdössä vempuillaan, niin seuraavaa kertaa saa sitten odottaa. 8- ja 10-vuotiaat pojat tulee kotiin silloin kun on sovittu tai saman tien kun soitan. Kun lapset eivät vempuloi=> voin luottaa heihin ja myös...
  2. Wandii

    Kenellä oli talo valmiina ennen esikoisen tuloa?

    Ykkösen kanssa ei ollut, kakkosen kanssa oli (tosin vanha), kolmosen kanssa oltiin taas vuokralla (mutta auto saatiin vaihdettua isompaan) ja nelonen syntyy joulukuussa uudenkarheaan omakotitaloon, johon kesän aikana muutetaan. :)
  3. Wandii

    Jossain joskus olin näkevinäni tutkimuksen koirista/esikoisista

    :wave: Joo, tunnustan. AIka täsmälleen vuosi meni... :D Ei se ole mikään testivauva, vaan herää se halu yhteiseen rakkaaseen elävään olentoon. Koiran ottaminen ei ehkä ole niin vaikea/sitova päätös kuin perheen kasvattaminen lapsella. Koira on kuitenkin "vain" lemmikki, vaikka toki rakas...
  4. Wandii

    23 minuuttia helvetistä! Lue loppuun jos pystyt

    Perin viihdyttävää joo. :) Jännä juttu, miten meitä uskonnottomia pelotellaan helvetillä ja pirulla. Siinä ei ole oikein tolkkua. Miksi minä uskoisin helvettiin, kun en usko taivaaseenkaan? Mutta ehkä tämä oli suunnattu syntiä tekeville kristityille...
  5. Wandii

    Marenki ei kovetu!!! APua leipojat!

    Marenki siis ei kovettunut piirakan päälle. Vaan jäi löpöksi. Nyt mietin, että voinko pelastaa tilanteen paistamalla piirasta lisää vaikka 100 asteessa hieman kauemmin, että marenki sitten vähän rapsakoituisi edes päältä. HELP!
  6. Wandii

    =)

    Mun pitänee varmaan perjantain kunniaksi vaihtaa avatar...
  7. Wandii

    Konsolipeleistä tietävät! Antaisitteko 12 vuotiaan pelata tätä?

    Tämä on näemmä semmoinen aihe, että muutamalla mammalla on kova torjunta (lue: omatunto kolkuttaa) siitä jo todetusta ja moneen kertaan tutkitusta asiasta, että väkivaltaiset lahtauspelit vahingoittavat lasten psyyketä, jopa pahemmin kuin vastaavat televisio-ohjelmat, koska niihin osallistutaan...
  8. Wandii

    mitä ihmettä nyt ? aiomme ostaa ok-talon, mutta minulla ja miehellä on ihan eri suosikit!!!

    Ööö, no jospa sopisitte pelisäännöt ja reunaehdot, millä taloa lähdetään hakemaan. Siis oikea määrä makuuhuoneita ja tietty varustetaso ja vaikka se oma tontti ja hinta kriteereinä. Hövelösti olette liikkeellä, jos ei mitään ole etukäteen mietittynä...
  9. Wandii

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat huhti/touko 2012 *

    Terveisiä ekasta ultrasta (vatsan päältä). Siellä se joulutontun syän kiivaasti sykki. Tuli itku silmään, kun itsekin heti sen näin. :heart: :xmas: Terkan mukaan erittäin hyvän (iso) kokoinen kahdeksanviikkoiseksi. :) Natusanille: Viikon jälkeen muka plussaa, ja hitot! Mulla oli plussa tosi...
  10. Wandii

    Käly veti pultit! (lastenhoitoon liittyen)

    No onhan se kivempaa olla kotihoidossa kuin iltoja päiväkodissa. Se on kuitenkin laitos. Kyllä ne lapset, jotka joutuvat jäämään, kun kaikki muut haetaan pois aika surkeena siellä vilkuttavat. Mutta ei tosiaankaan anna oikeutta moiseen. Voihan se anoppi hakea lapset illaksi pois...
  11. Wandii

    Käly veti pultit! (lastenhoitoon liittyen)

    Aika kohtuutonta vaatia tuommoista. Itse haen siskoni tytön hoidosta niinä päivänä, jolloin siskolla on iltavuoro, jotta ei typsyn tarvi iltaa olla hoidossa. Voisin hoitaa vaikka kokonaankin, mutta se ei olis lapsenkaan parhaaksi, kun kyseessä on kuitenkin jo 5-vuotias seurallinen lapsi ja...
  12. Wandii

    Miksi mä taas ihastuin mieheen joka ei ole valmis seurustelemaan

    Erittäin samaa mieltä. Jos ei ole valmis, ei ole koskaan SINUN kanssasi... Se on tosi raakaa, mutta niin se vaan tuntuu menevän. Älkää naiset roikkuko niitten tyyppien perässä, jotka ei ole valmiita tai haluavat hetken vielä mennä tai keskittyvät opiskeluun/uraan/urheiluun. Kun se oikea tulee...
  13. Wandii

    Kiittämättömät lapset... Onko tämä tavallista/joku ohimenevä vaihe? Vai kasvatus mennyt ihan pieleen?

    On HIEMAN eroa sillä sanotaanko, että HYI YÄK ja loukataan toisia ihmisiä kuin että sanotaan, että en tykkää ruoasta ja nätisti voi myös kertoa syyn siihen.
  14. Wandii

    Kiittämättömät lapset... Onko tämä tavallista/joku ohimenevä vaihe? Vai kasvatus mennyt ihan pieleen?

    Ei se lasten vallankäyttö tarkoita sitä, että jotain sillä kuvittelevat hyötyvänsä tai saavansa. Vaan sitä, että he saavat sinut yleensäkin asiaan reagoimaan. Ja meillä ainakin lentää ruokapöydästä välittömästi tuommoisten mutinoitten jälkeen... Ja kyllä varmaan kiinnittäisin huomiota...
  15. Wandii

    Kiittämättömät lapset... Onko tämä tavallista/joku ohimenevä vaihe? Vai kasvatus mennyt ihan pieleen?

    Ainakin aloitustekstistä silti kuultaa, että lapsia yritetään miellyttää ja nimenomaan siinä tilanteessa heistä sulkeutuu tosi epäkiitollisia... Hieman vinksahtaneelta asetelma joka tapauksessa vaikuttaa. Naperoitten hienovaraista vallankäyttöä tmv. Itse varmaan kieltäisin jo pelkästään...
  16. Wandii

    Kiittämättömät lapset... Onko tämä tavallista/joku ohimenevä vaihe? Vai kasvatus mennyt ihan pieleen?

    Onko asetelma nyt kääntynyt päälaelleen. Te haluatte miellyttää lapsia kovasti ja lapset on tajunneet sen. Ne vaatii koko ajan enemmän ja enemmän. Nälkä vaan kasvaa syödessä ja mikään ei enää riitä. Meillä EI KOSKAAN lapset puhuis aikuisille noin inhottavasti. Jos tulee joskus jotain...
  17. Wandii

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat huhti/touko 2012 *

    Apua, siis anteeksi, minä täällä edelleen pyörin, mutta en siis USKALLA mennä odottajiin, ennenkuin näen sykkeen... :ashamed: Minäkin otan mielelläni vinkkejä vastaan kuukautiskuppeihin liittyen. Haluaisin käyttää ja olen kokeillut yhtä, synnyttäneille (eli sitä isompaa) tehtyä Pink Cuppia...
  18. Wandii

    Kaverin parempi huonossa suhteessa kuin ei suhteessa ollenkaa?

    Hieman ehkä riippuilis, että hakataanko tätä ystävääsi, onko mies alkoholisti vai eikö mies ymmärrä...
  19. Wandii

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat huhti/touko 2012 *

    Joku oli testaillu apteekin testillä haamua. Mun mielestä mur-mur jossain kirjoitti, että jotkut saa sillä aina plussan ja itse voin vahvistaa kuuluvani tähän naisryhmään jo kolmen testin perusteella. Siis joka helvetin tikkuun!!! Se tulee noin 15-20 minuutin kuluessa eli pikkuisen jälkeen...
  20. Wandii

    Vauva 11 kk ei kasva, eikä liiku...

    No mä en olis... Voi herranjumala ihmiset! Jos lapsi on terve, normisti ottaa kontaktia ja seurailee, niin mikä hemmetti siinä on, että sen pitää nousta seisomaan ja konttailla just samaan aikaan kuin naapurin Pertti-Matti?! Meillä on kaikki lapset lähteneet hitaammanpuoleisesti liikkumaan...

Yhteistyössä