Hakutulokset

  1. E

    Maaliskuiset 2018

    Täällä yksi joka olis kiinnostunut pääsemään ryhmään
  2. E

    Maaliskuiset 2018

    Heippa, täällä kanssa ollaan raskaana ja laskettu aika olisi 18.3.2018. Oireet ollut tosi vähäisiä. Sydänäänet kuulunut kotidopplerilla nyt 8+3 asti. Syke 160-183. Viikkoja nyt 9+4 ultran mukaan. Mitenkä facebook ryhmään pääsee mukaan?
  3. E

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    tyttö lupaus saatiin :heart: kaikki oli hyvin ja saatiin 4d-kuvaa kasvoista ja kotiin jopa 5 kuvaa :heart: ihanaa... =) toinen tyttö tulossa siis leikkikaveriksi tuolle mein pian 1 v tytsylle :heart:
  4. E

    mitä teidän miehet tekee kun tulevat töistä??

    syö,on lapsen ja minun kanssa,kattoo postit läpi,käy koneella,katotaan telkkua perheen kesken lattialla siinä samalla tytön kanssa leikkien :) joskus ottaa tirsat.. :heart:
  5. E

    Mitä viiltelyn tilalle???

    anna lapset jollekin muulle kun et itse taida olla kykenevä heistä huolehtimaan jos itseäsi viiltelet,hae apua lapsillesi ja itsellesi ennen kuin käy huonosti!"!!! :o
  6. E

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    jee jee,meil on 15 päivä ultra,eli 2 viikkoo tarvis jaksaa viel... :heart: esikon synttärit on nyt 21 päivä ja täyttää siis vuoden :heart: potkut tuntuu ja näkyy masun päältä,ja supistuksia on paljon,tosin kivuttomia mutta ei nämäkään kivoilta tunnu,esikosta oli vaikea raskaus. maha...
  7. E

    .

    nakkikeitto :D
  8. E

    Mä en tule koskaan saamaan vanhemmiltani perintöä

    mä en odota vanhemmiltani perintöä,miksi odottaisin,tosin itse aion lapsilleni jättää perinnön :heart:
  9. E

    mistä saan h&m alekuponkeja kun oon vahingossa omani heittänyt pois??? :/

    nyt ois tarkotus mamma vaatetta tilata ja oon menny vahingossa heittää omani alekupongit pois...vitsi että vatuttaa ja ketuttaa ym... :kieh:
  10. E

    Keskeytynyt keskenmeno rv 13+3

    osanottoni suureen suruunne :hug: :flower:
  11. E

    Monellako täällä olevista ei oo mitään ammattikoulutusta?

    mulla ei oo ko on rahallisesti niin hyvä tilanne että tehtiin lapset ensin ,tän toisen jälkeen oon puoltoista vuotta vielä kotona ja sitten meen kouluttautuun :) meillä näin parempi ... =) ja niin nuori olen että hyvin ehtisin vaikka kuinka monta ammattii hankkii itelleni vielä :)
  12. E

    "En ehtinyt saada kivunlievitystä synnytyksessä." Miksi? Kerro oma syysi?

    mä ehdin saada epiduraalin mutta sen laittaminen epäonnistui ja tunsin koko toisella puolella kaikki kivut,onneks repesin puuduttuneelta puolta :) ihana tyttö tuli maailmaan,ja uusinta on heinäkuussa taas :) tosin jos sais nyt kunnon lievitykset :laugh: :heart:
  13. E

    raskaana 17+4, kannattaako aloittaa tavis jumppa???

    ajattelin että onko siel liian raskasta raskaana olevalle kun en ennen oo tavis jumpassa ollut,siksi kysyn...mikään kysymys ei ole tyhmä jos ei itse vastausta tiiä :p
  14. E

    raskaana 17+4, kannattaako aloittaa tavis jumppa???

    toki tekisin omaa tahtia kaiken ja jättäisin kielletyt liikkeet pois... =) täälä kun ei oo kunnon mammajumppaa tai muutakaan...
  15. E

    Että hyvää viikonloppua sitten

    no tiiätpä nyt ettei se oikeesti ollut ystävä vaan hutsu joka varastaa kaveriensa miehet.... elämä jatkuu kusipää ukkelistas ja kaveristas huolimatta,älä vaan anna niille sitä tyydytyst et jäisit rypeen itsesääliin ,vaan pää pystyyn ja kohti uusii tuulii. äläkä anna kummallekaan anteeks koskaan...
  16. E

    miksei mistään netistä löydy perinteisiä valokuva albumeita????? plaah närkästyttää...

    en löydä mistään netistä valokuva albumeita,niitä taviksia et voi laittaa ite kuvat kiinni ja kirjottaa tekstin niinkun ennenvanhaan...jos joku tietää mistä löytyy niin linkkiä kiitos :)
  17. E

    kumpaa veikkaatte tän ultrakuvan perusteella? :D

    jos sun mielestä niin kamala ni oisit yhtä hyvin voinut jättää kommentoimatta... |O
  18. E

    kumpaa veikkaatte tän ultrakuvan perusteella? :D

    tämä tuli kuin omasta suustani =) kiitos kun joku ymmärsi :flower:
  19. E

    kumpaa veikkaatte tän ultrakuvan perusteella? :D

    no niin kanssa keskustelijat jätetääs asia sikseen kun menee näköjään kaikilla yli hilseen koko homma...
  20. E

    kumpaa veikkaatte tän ultrakuvan perusteella? :D

    on otettu zoomilla,toinen lapsi tosin oli toisessa kainalossa niin voi olla kamera heilahtanut niin enpä sitä ala uudestaan nyt kuvaamaan... :D ja kamera kun hajos joulun alla niin eipä lainakameralla saa tosta parempaa kuvaa kun ei mikään kauheen hyvä ole =)

Yhteistyössä