Hakutulokset

  1. P

    Pojalla 37.69 ("kuumetta"?)Laittaisitteko eskariin?

    Meillä eskarilaisella samanlaiset lämmöt, ja pysyy kyllä huomisenkin kotona, vaikka kuume tänään laskisikin.. Ihan turha mennä toisia sairastuttamaan! Mutta osa väestä suhtautuu kuumeeseen kyllä mun mielestä suht kummasti..Se ei oo tieten tauti eikä mikään, jos ei räkä valu, tai yskitä.. Mulla...
  2. P

    Minkä ikäiset teillä EI enää käytä pyöräilykypärää?

    Meillä käyttää kaiken (2x3v, 6v, 30v ja 34v) ikäiset, samoin mun sisarusten ja miehen veljen perheessä. Mun vanhemmat (54v ja55v) eivät käytä, eikä anoppi (59v). Miehen siskon perheessä ei käytä kukaan, minkään ikäisenä (0v, 8v, 31v ja kälyn miehen ikää en tiedäkään). Itse en koululaisena...
  3. P

    Miten laihdutat?

    Cambridge Ohjelma - Suomi :: HOME Käytännössä kaikki ravinto korvataan pirtelöillä, joissa on siis kaikki tarvittavat hivenaineet ja vitamiinit.. Erittäin vähäkalorinen dieetti. On noita kuukausia muuten jo melkein kolme, anteeksi, tarkistin vasta :)
  4. P

    Miten laihdutat?

    Cambridge. Nyt reilut 2kk takana, -16kg. Vielä saman verran lisää pois, niin saattaisin malttaa lopettaa :)
  5. P

    Ylivieskan asunmaa?

    Mä oon joskus menneinä vuosina ostanu sieltä epilaattorin.. :) Ihan ok palvelu siellä on, lastentarvikkeita tosiaan ja kodinkoneita siellä on tarjolla.
  6. P

    G:SIteet vai tampooni

    Kuppi mullakin nykyään, sitä ennen tamponi aina kun mahdollista.. Siteitä inhoan yli kaiken ymmärryksen, enkä voi runsaine vuotoineni niihin luottaa. Jälkivuodoissa ym tilanteissa, joissa on ollut pakko, oon käyttäny.
  7. P

    Mieheni on lihava se ällöttää minua

    Me oltiin lihottu molemmat.. Ja paljon!! Tuttu on personal trainer, hän innosti meidät käymään edes kehoanalyysissä, joka sitten oli se asia, joka miehen havahdutti. Vaikka mä olin meistä kahdesta pyöreämpi, miehen sisäelinrasva% oli huomattavasti korkeampi kuin mulla ja hän lähti laihduttamaan...
  8. P

    Tuplagallup: lounaanne ja päivän asunne?

    Lounaaksi Cambridge-pirtelö (mansikka) ja päällä on miehen verkkarit ja musta toppi, vietän sairaslomapäivää esikoisen kanssa.
  9. P

    Jäätelökoneapua!!

    Kiitos kiitos vastauksista.. eiköhän kokeilemalla opi.. :) Mä ny pesin kaikki liikkuvat osat ja laitoin kulhon pakkaseen, jospa huomenna tuoreilla silmillä ja levänneillä aivoilla sais jotain aikaiseksi :)
  10. P

    Jäätelökoneapua!!

    Yks tollo, jonka mä tunnen, onnistui valitsemaan kaupan hyllystä just sen jäätelökoneen, jonka paketissa EI ollut käyttöohjetta.. :P Auttakaa tyhymää, mitä mä tuon kanssa teen? Koneessa ei ole kuin on/off-nappi, että sen mä ehkä hanskaan, mutta.. Mitä sille pitää tehdä sitä ennen / sen...
  11. P

    Lapsiluvultaan suurin perhe, jonka tunnet? Montako lasta heillä on?

    Mun luokalla silloin joskus oli poika perheestä, jossa oli syntynyt yhteensä 21 lasta, tosin käsittääkseni kaksi heistä on kuollut.. Muutama vuosi sitten samasta perheestä oli lehdessä juttu, jossa kertoivat sadannen lapsenlapsen juuri syntyneen. Näin meillä pohjanmaalla.. ;) Tosin samalla...
  12. P

    Onko kukaan ostanut sänkyä Ikeasta?

    Meillä sama, siis koukeroinen musta, jota ei enää myynnissä.Tosi hyvä ollut, pysyy kuosissaan vaikka on kahdesti jo purettu ja kasattu uudestaan muuttojen takia.. Ja se on meillä kyllä joutunut kokemaan rasitusta :D :D:D
  13. P

    Nuo Poliisit on kyllä aika hotteja, huh huh...

    Mä oon kiinnittäny samaan huomiota, se on jotensakin hilpeä :D
  14. P

    Nuo Poliisit on kyllä aika hotteja, huh huh...

    Mä NIIIIIN komppaan sua!! :p Mulla on viikonlopun ja tän viikon jaksot boxilla tallessa, nyt on hyvää aikaa pitää Poliisit-maratonia, kun oma ukko on iltavuorossa, pois häiritsemästä.. ;)
  15. P

    Pähkinöitä, olkaa hyvät ja ratkaiskaa ne!

    Mies oli niin lyhyt, ettei ylettänyt kuudetta nappulaa korkeammalle.. Sateisena päivänä hänellä oli sateenvarjo, jolla pystyi painamaan ylintä nappia.
  16. P

    Pähkinöitä, olkaa hyvät ja ratkaiskaa ne!

    Jos mä nyt ehtisin.. Valkoinen!
  17. P

    Uusimmassa Koti ja Keittiö -lehdessä koti, jossa jollain on mennyt tuo maalaisromanttinen tekstihömpötys ihan yli!

    Mä tykkään siitä vaaleudesta, se on (olisi) yleensä kaunista ja avaraa. Tosin moni pilaa senkin hyvän piirteen tunkemalla pienet huoneet täyteen jenkkityylisiä, suuria huonekaluja ja jokaiselle tasolle tungetaan kamaa, jossa on kerrottu, mitä se on. Siitä jää jotenkin tunkkainen olo tosi usein...
  18. P

    Onko kaikki perhekodissa / lastenkodissa asuneet ihan toivottomia tapauksia?

    Eivät ole toivottomia!! Tosi moni perhekotinuori on paremmin kiinni elämässä (ja heillä on monipuolisemmat kodinhoidon taidot ym.) kuin itselläni saman ikäisenä.. :) Ja jotenkin kadehdin heiltä sitä suhtautumista elämään, jota itse en osaa vieläkään. Siis sellaista, että otetaan asiat asioina...

Yhteistyössä