Hakutulokset

  1. millanen

    mistähän yh-äiti löytää miehen..

    Kovasti tuo sama kysymys ollut omassa mielessä. Ollaan erottu lasten isän kanssa syksyllä -11 ja nuorimmainen syntyi helmikuussa -12. Eli käytännössä olin yksin koko odotus ajan. Nyt nuorimmainen 5kk ja esikoinen 2v ja olen todella yksinäinen. Exällä on jo uusi nainen kuvioissa ja se ei omaa...
  2. millanen

    yksinodottajat

    Voisin itse liittyä mielelläni myös tuonne fb ryhmään,mutta mua ei löydä etsimällä joten mulle pitäis laittaa oma nimi että voin itse laittaa kaveripyynnön...
  3. millanen

    G: Viimeisin sf-mitta ja vauvan koko?

    Esikoisesta oli rv.39+6 sf 34,5 tyttö syntyi 40+0 ja oli 50cm 3160g Toisesta oli rv 38+5 sf 35 poika syntyi 38+6 ja oli 49cm ja 3150g Hyvin saman kokoiset lapset vaikka poika olikin hieman ajoissa.
  4. millanen

    Liftasitko nuorena? Pelottavin liftimatkasi?

    Liftannu usein alaikäsenä mutta pelottavin kokemus on ollut kun tyhmänä hyppäsin bussipysäkiltä vanhan miehen kyytiin joka tarjos kyytiä ja autossa rupes ehdottelemaan että mitä jos mentäis sittenkin jonnekkin muualle ja yritti laittaa kättä reidelle. Loppui se matka hyvin nopeaan ja sen jälkeen...
  5. millanen

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Juu mielellään tehdöään us ketju tuonne syntyneiden puolelle:)
  6. millanen

    Tyttö 10v. haluaa nenäkorun ja lupasin hänelle synttärilahjaksi

    Tatuointi/lävistys liikkeissä on ikäraja 18.v MIKÄLI liike itse haluaa on mahdollista tiputtaa ikärajaa 16.v mutta vain huoltajan suostumuksella = allekirjoitus / ja itse mukana . Kummallista että jossain on laitettu noinkin nuorelle.... :o Syytteen kun voi nostaa kosmeettisenvamman...
  7. millanen

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Hiljasta on tosiaan ollu täällä, eilen kun kävin kattomassa illalla ni oli 2. sivulla jo menossa alas päin....:D Mekin ollaan sovittu jo ristiäis päivä ja varattu pappi. Ristiäiset on 24.3 kun muuten ei pääse mummit paikalle ja toinen tulee 650km päästä. Piti siis sopia jo hyvissä ajoin...
  8. millanen

    Alapään epilointi, miten ihmeessä joku pystyy?!?

    Joka paikassa tuntuu erilaiselle,kainaloissa,jaloissa ja kellarissa. Muistathan venyttää ihoa tarpeeks ettei vaan nahkan venyminen satu lisää? En tiedä muista mut en mä ainakaan huulia epiloi, tahi vahaa kotona. Ainoastaan bikinirajat ja häpykummun päältä kestää vahalla/epilaattorilla vedellä...
  9. millanen

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Niin siis piti vaan tulla lisäämään että poika syntyi rv 38+5. Ja kosolti onnea kaikille jo vauvan saaneille ja paljon jaksamist viimemetrien odotteluun lopuille viellä jakaantumattomille..;) neuvola th kävi tänään ja poika oli keränny hyvin painoa! Painoi nyt jo enemmän kuin syntyessään..;)
  10. millanen

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Torstaina klo 00.23 syntyi pikku Oiva poika hyvin 9 / 10 pistein , pojun varpaat hieman sinersi mutta muuten oli hyvässä kunnossa:) pituutta löytyy 49cm ja painoa oli syntyessä 3150g päänympärys 35cm. Synnytys oli melko nopea ja helppo. Lapsivedet meni kotona klo 20.00 illalla ja säännölliset...
  11. millanen

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Hui Undinen synnytyskertomus on melko hurja, kun tuota ponnistusvaihetta lukee..:o Mutta lapsi on terve ja äiti hengissä niin ehkä se riittänee..;) Onnittelut viellä kerran lapsosesta..:) :flower: Neuvolassa käyty ja neidin 1,5v lääkäri hoitui samalla reissulla...:) Kovin reippaaksi ja...
  12. millanen

    millä tatuointiväri lakanoista pois?

    Minulla ainaki lähteny normaalisti lakanat puhtaiks ku pessy 60asteessa.
  13. millanen

    Mä olen NIIN väsynyt tohon äijään :(

    Hyvin tuttua, tuon lisäksi mies meni koko kesän melkeinpä joka vkoloppu pe-su omilla menoillaan ja minä olin raskaana ( alku raskauden väsymys painoi HYVIN päälle ) kotona 1vuotiaan tytön kanssa ja heräilin viikot kuin vkolopu työtn yöllisiin kitinöihin ja hoidin yksin pyykit,ruuat ja siivoilut...
  14. millanen

    Lumien auraus rivitalon pihasta! ??

    Me asutaan kunnanvuokra asunnossa ja talo on luhtitalo voi siis verrata rivariin.. Parkkipaikat ja kulkuväylät auraa auki meillä huoltomies, tosin sillä on ilmeisesti kovin monessa muussa yhtiössä mus vastaava pesti koska täällä saa kanssa aika kauan odotella että lumet on siirtyneet. Itellä...
  15. millanen

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Viime yönä muutamia kipeitä supistuksia painoi unen läpi. jo 6. päivä kun limatulppaa irtoaa ja valuu limaamaan joka paikkaa... :x Eilen illalla totaali romahteluja, itkua ja huutoa, hiusten repimistä ja vaikerointia miksi kaikki on näin hankalaa. Esikoinen ei usko mitään mitä sille sanoo/...
  16. millanen

    Muistutatko velasta?

    Kyllä mä aianaki laittaisin viestiä åerään tai soittaisin ja kyselisin kuulumisia muuten vaan ja mainitsisin samalla että btw ootko muuten laittanu sen rahan jo takas minkä lainasin tjs...
  17. millanen

    Arpiset äidit

    Vasen käsi on tatuoitu niin täyteen että sieltä ei arvet läpi näy mutta oikeassa kädessä näkyy, jos joku muu kysyy oon välillä saattanu sanoa että oon polttanu uunissa...:whistle: Mutta yleensä oon kyl sanonu suoraa että mistä tullut. Sitten kun tuo oma jälkikasvu on sen ikäistä että alkaa...
  18. millanen

    Uskotko,että "kaikelle on takoituksensa" ?

    Kyllä tällä hetkellä taas joutuu miettimään itkun keskeltä että miksi? On se vi*tu kumma että yhdessä elo ei onnistu ja nyt kun ollaan asuttu erillään syksystä asti ni kehta alkaa turpaansa rääpimään miten "käyn töissä, yritän saada putkia sulamaan että kulkis vesi talossa että saa nähdä miten...
  19. millanen

    Helmikuun hippuset 2012 **MEIDÄN KUU** 4 vauvaa syntynyt

    Nicola81 onnittelut tytöstä ( jos en viellä ole onnitellut..:D ) ja kiva kun kävit jakamassa tuon synnytyksen meidän kanssa..:) Innolla odottelen muidenkin synnytyksistä kertomuksia. ( . ) Onkohan tänään jo 5. päivä kun limatulppaa irtoaa, vessassa käynnit siis hyvin limaista hommaa.......:D...
  20. millanen

    Miksi ruotsalaisuus ja homous on yhdistetty toisiinsa?

    Uskoisin että osittain tämä "uskomus" johtuu siitä että tuolla Ruotsin puolella ollaan hieman avoimempia asioiden suhteen.

Yhteistyössä