Hakutulokset

  1. arkangeli

    Minkä soittimen äänestä pidät eniten?

    Sinkki on suosikki.
  2. arkangeli

    Mihin lasten leluun olet itse ihan hulluna? Mitä ostaisit mieluiten lisää?

    Geomag on ehdoton suosikkini tällä hetkellä. Onneksi lapseni pitävät niistä myös ja kummipoikakin lupasi toivoa niitä joululahjaksi, jotta mä voin leikkiä niillä käydessäni:D
  3. arkangeli

    Mä haluan muuttaa ulkomaille mutta entäpä lapset??

    Muutimme ulkomaille lasten ollessa 2,4 ja 7 vuotiaat. Pienemmät aloittivat leikkikoulun ja isompi meni ekalle. Kukaan lapsista ei osannut sanaakaan hollantia ja jouluna ekaluokkalaisen opettaja vielä sanoi, että on kyllä fiksu poika, mutta ei montaa sanaa puhu. Pääsiäisenä luki todistuksessa...
  4. arkangeli

    Aspergerin syndrooma

    Itse käyn painia siitä, että kannattaisiko tässä johonkin avun piiriin hakeutua, kun tuntuu tämä elämä takkuavan välillä kovastikin. As- testistä pisteitä 127, add:täki vähän epäilen. Eniten itseäni häiritsee se, että jotenkin tuntuu, että koko elämä menee hukkaan ja että minulla on j...
  5. arkangeli

    Harmittaa etten usko jumalaan...

    http://fi.wikipedia.org/wiki/Zarathustralaisuus http://fi.wikipedia.org/wiki/Bah%C3%A1%27%C3%AD Kävisikös jompikumpi näistä ?
  6. arkangeli

    Mitkä värit käy sekä tytölle, että pojalle?

    Pahan pistit :D
  7. arkangeli

    Miltä tuntuu KORVATULEHDUS???

    Munh mielestä korvatulehduskipu pahimmillaan tuntuu siltä kuin joku yrittäis kiskoa sitä välikorvaa ulos sieltä korvasta, oikein ruuvaa ja raastaa |O
  8. arkangeli

    valitusta lapsen kaverista

    Noo...Kero sille kaverille ihmeessä missä teidän imuria säilytetään , niin voi sitten tarttua toimeen kun alkaa häiritä :D Kyllä meilläkin joskus lasten kaverit kauhistelee huoneen sekaisuutta. Sitten vaan itse komppaan siinä ovella, että eikös vaan ookin kauhee sotku !
  9. arkangeli

    mimi ja kuku ärsyttää

    Hmm..En tiedä, mun mielestä niissä on jotain ihan hypnoottista :o Tosin olen nähnyt niitä vasta kerran.
  10. arkangeli

    mitäs sitä vois ostaa serkkupojalle rippilahjaksi..

    Lahjakortti vaikka Anttilaan tmv. jos et halua rahaa antaa.
  11. arkangeli

    Kenkäteline?

    Meillä kenkätelineen virkaa ajaa vanha kirjahylly. Kierrätyskeskuksesta vois löytyä.
  12. arkangeli

    Mulla on niin paha olla :(

    Hei. Saattaahan se olla, että teille on sattunut nyt vähän virkaintoinen terkka ja mitään syytä huoleen ei ole. Mutta, jos lapsesi vaikka tarvitseekin erityistä tukea jossain osa-alueella, niin on kyllä tosi hyvä, että pääsette avun piiriin jo näin varhain. Ei tässä kai nyt sinua kukaan ole...
  13. arkangeli

    Huvittavimpia unohduksia

    Kyllä vaan onnistuu. Riittävästi mielikuvitusta peliin.
  14. arkangeli

    Huvittavimpia unohduksia

    Mutta eihän ne toki mitään epäsanoja ole. Ne on sanoja, joita kukaan muu ( en edes minä) tiennyt vielä olevan olemassakaan.
  15. arkangeli

    Huvittavimpia unohduksia

    Joo...Mä tehtailen useinkin pikaseen jonkun oman sanan sen unohtamani tilalle ja toivon , että tulen jotenkin ymmärretyksi. Harrastan tätä myös ulkomaankielillä. B)
  16. arkangeli

    Mitä tehdä miehelle , joka soittaa ovikelloo lakkaamatta?

    Menet sanomaan sen vanhemmille, että niiden poika häiriköi sua. Otat ovikellon pois päältä.
  17. arkangeli

    Meneekö sulla HERMOT herkemmin kuumalla?

    Ei mene. Olen lauhkea kuin lammas :D
  18. arkangeli

    Imetys loppui, rinta täyttyy, apuja!

    Itse lopetin imetyksen juuri vähän aikaa sitten 1v 7kk imetyksen jälkeen. Olin myös imettänyt viime kuukaudet vain toisesta ja kyllähän tuo täyttyi. Suihkussa lypsin niin, että pehmeni kunnolla. Aluksi 2 krt päivässä n 3 pvää ja sen jälkeen kerran ja lopulta parin päivän tauon jälkeen kerran...
  19. arkangeli

    Ihmiset järkiintyvät: kehitysavun kannatus romahtaa. :)

    :laugh: pisnespä hyvinkin
  20. arkangeli

    Mä en tykkää enää yhtään :(

    Hmm..eikö se ole imartelevaa, että joku on ihastunut sun tyyliin noin kovasti ? ;)

Yhteistyössä