Hakutulokset

  1. H

    Airobic bar

    ONKO KELLÄÄN MITÄÄN JUMPPA OHJEITA KYSEISEEN KEPPIIN? kOKEMUSTA SIITÄ?? :hug:
  2. H

    LÄHIHOITAJA OPISKELIJA ÄITEJÄ

    :) LÖYTYISKÖ LÄHIHOITAJAKSI OPISKELEVIA ÄIPPIÄ VAIHTAMAAN AJATUKSIA JA JAKAMAAN KOKEMUKSIA!! TÄÄLLÄ KAAKKOIS-SUOMESSA OLIS YKS 39VUOTIAS KOULULAIS ÄIPPÄ,MULLA ON KAKSI POIKAA JOTKA ON YLÄ-ASTEELLA JA MIESKIN LÖYTYY. LAITA VIESTIÄ TULEMAAN JOS KIINOSTAA VAIHTAA AJATUKSIA oosa-68@hotmail.com
  3. H

    Red xl fitness

    Onko kellään moista kuntolaitetta? toimiiko se? mistä ostitte paljonko maksoi?
  4. H

    RED XL FITNESS

    KYSYISIN ONKO KELLÄÄN TÄTÄ KUNTO LAITETTA JA TOIMIIKO SE TODELLAKIN? MISTÄ OOTTE OSTANNU,KUN TVSHOPISSA 99.90 KYSEINEN LAITE RED XL FITNESS1 ONKO KELLÄÄN AB KING PRO LAITETTA JA TOIMIIKO SE? KERTOKAA IHMEESSÄ!
  5. H

    palsta vl äideille

    :wave: mistä päin kaakkoa olet? nimimerkki kun on kaakko niin ajattelin että olisit kaakkoissuomesta!
  6. H

    Mistä sais edullisen

    Mistä saan sinuu yhteyden??? stepperi asiassa jos olet kiinostunut niin otappa yhteyttä oosa-68@hotmail.com :hug:
  7. H

    Pettäjille, petetyille asiatekstiä. :)

    Mitäs jos mies tahi nainen kertoo vaan puolisolleen siinä pelossa että tämä ns.salasuhde kertoo asiasta puolisolle?näin kävi meillä nimittäin enkä tiedä antaako anteeksi vai ei miehelleni! ei varmasti olis kertonnu jos ei olis ollu niin peloissaan että hoito ilmottaa kumminkin lähipä'ivinä asiasta!
  8. H

    Mistä sais edullisen

    Onko kellään kokemusta tästä uudesta tvshopin LEG MAGIC laitteesta toimiiko se ja mille alueille? Onko tietoo mistä sais edullisemman kuin tvshopista 129 e??? Jos jollain olis tarvetta twist stepperiä kädensijoilla hobby hallista ostettu ja käytetty kerran ,sairastuin veritulppaan joten en...
  9. H

    Pettäjät, kertokaa

    \ Kiva huomata että jollekkin muullekkin on käynyt samalla tavalla,mulla on ollu samanlainen tilanne,nyt vuosia menny siitä mutta yhä ajattelen että me oltiin kyllä luodut toisillemme mut nää elämäntilanteet on mitä on ja jos oltais oltu molemmat perheettömiä ja ennenkaikkea lapsettomia niin...
  10. H

    Onnistumismahikset pettämisen jälkeen

    \ Onks se sit niin että puoiso saa anteeks pettämisensä kun kertoo siit ite vai? kyllä se on niin että se mitä ei tiedä ei myöskään satuta toista!
  11. H

    pettämisestä

    Miks te miehet kerrotte vaimoillenne pettämisestänne,? Tai salaisesta suhteestanne kun ootte peloissanne jäädessään kiinni?
  12. H

    Onko normaalia

    \ Ei minusta ainakaan hyi! Mut onks normaalii et oma isä sanoo tyttärestään (12v) että se on paljon kehittyneempi kun samanikäiset tytöt,,,,siis vieraalle naiselle kertoo ?
  13. H

    Kaksoiselämää

    heipä hei! tuntuu niin tutulta tuo teksti itse olen n,4kk elännyt kaksoiselämää.Minulla on väljehtynyt liitto itselläni ja siksi kai rakastuinki toiseen,eihän kukaan tee tällästä jos oma liitto on ok! lapsieni vuoksi en ole eronnu,tapailemme harvakseen mutta viestittelemme usein.olemme molemmat...
  14. H

    Työpäivän aloitus

    \ VOI ETTÄ KUULOSTI KIVALTA, KERROHAN TUNTUKO JÄLKEENPÄIN NIINKUIN OLISIT TEHNYT VÄÄRIN? MÄ OLEN PERHEELLINEN JA UNEKSINUT MYÖS TYÖKAVERITANI, MÄRKIÄ AJATUKSIA KAIKEN PÄIVÄÄ, JA OON AJATELLU ET MITÄS SITTE KUN SE TAPAHTUU,JA PYSTYNKÖ SIIHEN?? KERRO KOKEMUKSESTASI ?EIHÄN SE MAAILMAA KAADA EIHÄN?

Yhteistyössä