Hakutulokset

  1. R

    Äidit 40+

    Vauvatoive=) just niinkuin meillä, nauratti, vaikkei ookaan naurun asia, kun oikein väsyttää ja jättiläisvauva kitisee sylissä. Laiskanpuoleinen tämäkin tyttö, mutta kerran pari päivässä jo kääntyy ja koittaa laittaa varpaita suuhun, yksilöllistä on! juu, ei tosiaan uskoisi että vain 3200 g...
  2. R

    Äidit 40+

    Kiirettä tosiaan pitää, vaikka on mieskin aika paljon iltaisin kotona. Vauveli on siis tosi topakka ja äidin perään kovasti, eli ei meinaa isän seura iltaisin kelvata, joten ei paljon jää aikaa kirjoitteluun saati siivoamiseen tms. Meidän 5,5 kk tyttö painaa jo noin 10 kg, ja syö lähes...
  3. R

    Äidit 40+

    Hei! Ilmoittelen vaan lyhyesti, että minä ja tyttövauveli 5 kk (synt. 11.9.) voidaan ihan hyvin. On vaan tyttö niin kova syömään (painoa jo noin 9500 g) ja vaativanpuoleinen, ettei paljon nettiin ole kerennyt :) Terveisiä ja onnea kaikille odotuspuolelta jo tutuille sekä myös uusille tuttavuuksille!
  4. R

    Carena Free rattaat

    Meillä ne tulisi lähinnä matkakäyttöön kakkosrattaiksi. Olisikohan Carena easyt siihen tarkoitukseen paremmat, näyttävät vielä heppoisemmilta?
  5. R

    Carena Free rattaat

    Minkälaisia kokemuksia kyseisistä rattaista? Onko helpot käyttää esim. automatkoilla, mahtuuko hyvin auton tavaratilaan jne? Entä kestävyys ja käytettävyys esim. hiekkateillä?
  6. R

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Onnea tete-a-tetelle ja miitalle:flower::flower:! Meidän tyttönen on kasvanut hirmu vauhdilla, enkä paljon ehdikään muuta kuin imettää ja vaihtaa vaippoja. Huvitti, kun vauvatoiveen vauveli painoi vähemmän kuin meidän alle kaksi viikkoinen, joka jo keskiviikkona neuvolassa painoi 3700 g, ja...
  7. R

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Kiitos paljon Pinkkis:hug:! Olemme koko perhe niin onnellisia. Teilläkin näemmä vauvan kanssa arki alkanut sujua hyvin=)!
  8. R

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Hupu, mulla noin kolme viimestä viikkoa paineet korkealla, myös lepopaine siinä 150/100. Toisaalta lopussa paineet yleensä nouseekin. Ultralla voi sitten tutkia miten paine vaikuttaa istukan virtauksiin ym.
  9. R

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Kiitos kaikille onnitteluista:hug:! Pieni tyttönen on kyllä aivan ihastuttava, kaunis kuin nukke. Painoi syntyessään 3400 g, viikot oli 39+2. Mulla siis käynnistettiin, kun verenpaine oli ollut jonkun aikaa korkea ja epäiltiin kasvun hidastuneen. Minusta ei ole mitään syytä pelätä...
  10. R

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Kiitos kaikille onnitteluista:hug:! Pieni tyttönen on kyllä aivan ihastuttava, kaunis kuin nukke. Painoi syntyessään 3400 g, viikot oli 39+2. Mulla siis käynnistettiin, kun verenpaine oli ollut jonkun aikaa korkea ja epäiltiin kasvun hidastuneen. Tete-a-tete, ei ole mitään syytä pelätä...
  11. R

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Meille syntyi 11.9. ihana tyttövauva. Kaikki meni hyvin. Olen toipunut nopeasti ja vauva on täydellinen:heart:! Roosamaria ja nuppunen 3 vrk
  12. R

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Meille syntyi 11.9. ihana tyttövauva. Kaikki meni hyvin. Olen toipunut nopeasti ja vauva on täydellinen:heart:! Roosamaria ja nuppunen 3 vrk
  13. R

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Mulla oli taas kerran vaikea yö, ja meinasin jo lähteä sairaalaan, kun kovat alavatsa-, selkä- ja nivussäryt. Oikea jalka ja kylki olivat niin kipeät, että nukuin vain vasemmalla puolella. Aloin myös palella ja virtsarakkoon sattui, kun menin pissalle. Sitten onneksi monien vällyjen ja tyynyjen...
  14. R

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Mulla oli taas kerran vaikea yö, ja meinasin jo lähteä sairaalaan, kun kovat alavatsa-, selkä- ja nivussäryt. Oikea jalka ja kylki olivat niin kipeät, että nukuin vain vasemmalla puolella. Aloin myös palella ja virtsarakkoon sattui, kun menin pissalle. Sitten onneksi monien vällyjen ja tyynyjen...
  15. R

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnea seawind:flower::heart:! Minulla ollut rauhaiseloa sen limatulpan irtoamisen jälkeen, että se niistä merkeistä, kun kuvittelin että synnytys on lähellä. Toisaalta onhan se lähellä=)! Nyt on tosiaan kuin tyyntä myrskyn edellä, hyvä rauhallinen olo, ei supistele, tekee mieli...
  16. R

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Onnea vauvatoive ja miina:flower::heart:! Kyllä odottavan aika käy lopussa pitkäksi. Kun alkuviikosta jo tuntui, että vauva olisi tulossa, on nyt taas niin seesteinen olo:). Olen nukkunut paljon ja kävelylenkkejä teen sen kun jaksan. Tänään innostuin käymään aikaisin kaupassa ja teen hyvää...
  17. R

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Kiitos mur murille vastauksista:heart: Jääräpää, minä ainakin olen ollut seksuaalisesti halukkaampi raskauden aikana kuin muuten. Ei siihen taida olla mitään esteitä, kunhan kuuntelee itseään. Nyt kyllä mietin, onko tulehdusriskiä, kun se limatulppa tuli??? Roosamari ja nuppunen 36+6
  18. R

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnea Ponille:heart: Minulla vaan kummallista rusehtavaa vuotoa, ehkä se on sitten sitä limatulppaa... ja mahakin sekaisin. Kävely on muuttunut hitaaksi, kun supistaa koko ajan. Lähtöä odotellessa... Roosamaria ja nuppunen 36+6
  19. R

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Kertokaahan onko teillä kokemusta limatulpan irtoamisesta? Minulla tuli tänään sellainen sitkeälimainen verinen löntti :laugh: . En muista aiemmista raskauksista. Tarkoittaako kenties, että synnytys on lähellä? Olisipa niin! Roosamaria ja nuppunen 36+4
  20. R

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Minulla tuli tänään todennäköisesti limatulppa pois. Ei ole aiemmin kokemusta, mutta oli tosi sitkeetä verensekaista limaa, joten tarkoittaako se nyt sitten lähestyvää synnytystä? Kokemuksia? Roosamaria ja nuppunen 36+4

Yhteistyössä