Hakutulokset

  1. Murmeli88

    blogi

    En jaksanut metsästää löytyykö aikasempi ketju blogeista, mutta listatkaa blogeja mitä voi lukea ja laitatan samalla omani Perhe äidin tuntoja ja tuskia.
  2. Murmeli88

    Nuorten äitien blogeja

    Perhe äidin tuntoja ja tuskia.
  3. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Stempit viimeisille lokakuisille mahakkaille! Paljon supistustuulia ja voimia tulevaan *puuuh* :) Muistutan vielä teitä, että keskustelu jatkuu kerho puolella nimellä lokakuun onnenmurut 2012! :) Murmeli & Pikkarainen 1kk ja 10pv
  4. Murmeli88

    Vauvatreffit Lahti

    Onko tosiaan kaikki lahtelaisäidit niin ujoja, ettei kukaan lähtisi porukalla vauvatreffeille? Itsestäni olisi ainakin mukavaa saada uusia ystäviä ! :)
  5. Murmeli88

    Vauvatreffit Lahti

    Heippa kaikille lahtelais äideille! Olisiko täällä kiinnostuneita äitejä vauvoineen tulemaan vauvatreffeille? Itse haluan tutustua toisiin äiteihin ja saada toisilta äideiltä vertaistukea! Ja ylipäätänsä, että voi puhua niistä vauvajutuista, ilman, että kaveri säikähtää "vauvan kakkapissa"...
  6. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Jatkokeskustelu löytyy KERHOT osiosta nimellä Lokakuun onnenmurut 2012. Ryhmä on suljettu ja sinne pääsee ylläpitäjän, eli minun kauttani. Lisäys tapahtuu kerhon puolelta painamalla kyseistä ryhmää, jolloin minulle tulee sieltä pyyntö, jonka hyväksyn! :) Lisäys vielä. Kerho löytyy Keskustelu...
  7. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Isot onnittelut vauvautuneille! Hirveästi on tullut vauvoja maailmaan! :) Ja stemppia kärvistelijöille! :) Täällä arki on lähtenyt rullaamaan oikein kivasti eteenpäin. Ainoana harmina on pikkaraisen kovat mahakivut, kun ilmaa on niin paljon mahassa. Meillä syödään relaxia ja disflatylia, kun...
  8. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Sabinafair Päivitätkö minut synnyttäneisiin ;) eli Murmeli88 ~ 26.9. ~ Tyttö ~ 3055g ~ 47,5cm ~ (38+1) Tyttönen on nyt 5vrk vanha ja olen niin lumoutunut tuohon ihanuuteen. Viime yönä tyttö itki ekan kerran ihan kunnolla ja oli vaivan takana löytää syy tälle itkulle. Oli niin isot kakat...
  9. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Meille syntyi 26.9 tyttö, 47,5cm, 3055g Synnytys oli rankka!!! Sunnuntaina 23.9 meni lapsivedet klo 21:00, siitä päksiin ja käyrille. Koska oloni oli hyvä, lähdettiin mieheni kanssa vielä kotiin ja 24.9 maanantaina klo 14:00 palattiin sairaalaan. Supistuksia oli yöllä 02:00 su-ma asti ja...
  10. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Täällä vielä yhdessä koossa. Supistukset loppui kuin seinään ja yöllä tullu nukuttua se kaksi tuntia. Nyt yritön levätä, kun olen ihan naatti yöllisestä jo.. :/ Odotellaan, että kello tulisi kaksi, niin pääsisi sinne antibioottitippaan ja laittavat aika todennäköisesti oksitiinia menemään...
  11. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Stemppiä IMN!! Täällä meni lapsivedet klo: 21 ja sairaalassa oltiin käyrillä. Olin auki kahdelle sormelle ja päätettiin tulla kotiin kitumaan ja huomenna viimestaan klo: 14 takasin :) Hurjan jännittynyt olo.. Murmeli & Pikkarainen 37+5, kohta lapsrakas sylissä! :heart:
  12. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Onnea Nellimo uudesta perheenjäsenestä! :flower: Mun on pakko myöntää, et oon tosi huono raha asioiden kanssa.. Kaikki mitä tulee, niin aivan varmasti myös menee.. Nyt yritän pitää lompakon nyörit visusti kiinni, tai katkasen mun pankkikortin :D Mutkun vauva voi tarvita sitä ja tätä...
  13. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Mä oon maksanut tänä vuonna jo niin reilusti veroja, et sen takia mun piti toimia näin. minimi veroprosentti mitä kela ottaa on tosiaan tuo 20%, mutta kannattaa ottaa selvää, että pärjääkö pienemmällä prosentilla, koska äippärahahan ei ole mikään suuri. Eli mitään ei tarvitse verojen suhteen...
  14. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Paljon onnea lakukissalle pienestä prinsessasta! :flower: Jos jaksat/löytyy kiinnostusta, niin kertoisitko synnytyksen kulusta? Niitä on mukava lukea ja ne jotenkin valmistavat tulevaan! :) Kiitos tuesta ja ymmärtämisestä. Olen aika loppuun palanut näiden asioiden kanssa ja kun patoan kaiken...
  15. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Ihanaa, kun on niin vilkasta keskustelua. Löytyy pientä sisältöä tylsiin päiviin! :) Homeopatiasta minulla ei ole oikeastaan mitään mielipidettä, olen siis puolueeton.. :D Kaverini syö niitä ja itse kokee niiden auttavan stressiin ja ihottumaansa. Apua, en edes kunnolla muista mitä laitoin...
  16. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Kusmalle voimia sinne! Mutta lohduttaudu sillä, että synnytys kuitenkin etenee.. (vaikkakin supistukset loppuivat) Voi olla, että jatkuu pari päivääkin tuollaista, mutta toivon, ettei sun tarvisi kärvistellä, vaan kaveri päättää tulla ulos :) Masennuksen kanssa painiville voimia. Tiedän...
  17. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Paljon onnea Fantteli prinssistä! :flower: Synnytysunia on täälläkin nähty vaikka kuinka monta. Yksikin aamu heräsin ponnistusasennosta, kun unessa ponnistelin lasta maailmaan. Tänään jouduttiin käymään sairaalassa käyrillä, kun lapsi ei liikkunut normaaliin tapaan mahassa. Kaikki on nyt...
  18. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Minäkin kävin tänään Prismassa :laugh: Mukaan tarttui pumpulipuikkoja, vanutuppoja, korvikemaitoa, vaippoja ja nenäFriida.. Niin ja tietysti sairaalakassiin pillimehua, lakuja ja suklaata :rolleyes: Täälläkin kärsitään kuumuudesta! Haluaisin nukkua ikkuna auki, mutta ukko on niin vilukissa...
  19. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Huhhuh kun on tullut tekstiä ! :) Ihmetystä herätti myös täällä niin erilaiset käytännöt.. Rupesin laskemaan ultria mitä on ollut, niin yhteensä tähän mennessä neljä kappaletta.. 1. Sikiön olemassa olon tarkistaminen, 2. np-ultra, 3. rakenneultra ja 4. painoarvio ja kaikki siis kunnallisia...
  20. Murmeli88

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Skonssi ja elisssa Tervetuloa lämpimästi joukkoomme! :) IMN ja Muhvi Rupeaa teillä olemaan aika jännät paikat, hui! :popcorn: Vauvan nukkuminen Asutaan kerrostalo neliössä ja vauva nukkuu joko pinnasängyssä minun vieressä tai sitten myö otetaan meijän väliin köllimään.. Katsotaan sitä...

Yhteistyössä