Hakutulokset

  1. P

    Etsitään kadonneita ystäviä

    Yritän minäkin, tosin vähän "laajemmin", elikäs Hattulan y-a vm. 1997-2000. Onko ketään paikalla? =)
  2. P

    G: Mitä näistä kotoasi löytyy?

    5. Marimekkoa 7. Vaatehuone 8. Sauna 9. Villakoiria 10. Tumppikuppi
  3. P

    facebook

    :wave:
  4. P

    Kuinka usein isovanhemmat hoitavat lapsianne?

    Vastailen tähän vaikka onkin vähän "vanha" ketju. Meillä poika on isänsä vanhemmilla 2-3krt/viikko (asuvat lähellä ) Menee tarhan jälkeen tunniks pariks. Lisäks perjantaisin menee yökylään koska menevät lauantaiaamuisin uimaan 8-10 väliseks ajaks. Poika saa mennä kylään melkein koska tahtoo ja...
  5. P

    Mikähän pojalla?

    Isänsä juur laittoi viestiä että poika taas jo ihan normaali.Erosta on jo melkein 4 vuotta aikaa. Ja tapaa isäänsä säännöllisen epäsäännöllisesti. Taitaa oma väsymys ja kova selkä kipu vaan tehdä tällä mammalla kepposia. Väsyneenä sitä välillä tulee panikoitua turhaan. Olen siis tuo ap, nyt vaan...
  6. P

    mitäs sait lahjaksi mieheltäsi?

    Mäkin sain ton. Tosin katottiin se jo eilen illalla =)
  7. P

    Voj pjärkkele =(

    Se on jotain NIIN hirveetä. Onneks poika jo isompi et osaa olla itekseen vessassa jos tarvii. Lattian pystyin kyllä pesemään, mut vieressä en pystyny seisomaan =( Toivottavsti säästytään kunnon taudilta.
  8. P

    Voj pjärkkele =(

    Poika oksens tossa tunti takaperin (onneks vaan kerran) ja valitteli mahaansa. Nyt on mulla pelko persiissä et se on juur sitä mahatautia mistä tänään töissä puhuin. Tai siis toivoin et ei ainakaan meille tulis. Olis niin mun tuuria. Toivottavastii oli vaan syöny huonosti tai jtn. Halus...
  9. P

    23-vuotias tuttuni valitti tänään vanhuuttaan

    Ei nyt kai ihan kaikki sentään? :saint:
  10. P

    Mikä oli viimeinen lause ja kenelle sanoit sen?

    Miehelle juur sanoin "Käyn ihan pikaseen tässä (koneella) ja tuun sit siivoomaan" =)
  11. P

    G: Paljon meni rahaa tänä vuonna

    Tällä hetkellä menny 6,95? =)
  12. P

    Voi *piip* (turhaa)

    Niin mun tuuria taas. Vein aamulla poitsun tarhaan ja kävin kaupassa. Tarkotus oli viedä ostokset sisälle ja lähtee uudelle kämpälle siivoileen. Kappas kun nappasin kotipihassa auton ovet lukkoon ja huomasin että avaimet jäi killumaan virtalukkoon. Nipussa tietysti myös kotiavaimet. Huoltomies...
  13. P

    Firefoxia käyttävät!

    Toimiiko sivu teillä normaalisti? Meitin koneella ei näemmä toimi. Ärsyttää kun sivu on valkonen ja tekstit vaan toisessa reunassa. Muut sivut toimii kyllä normaalisti. |O
  14. P

    olen 23v ja ylpeä siitä

    Kuin myös =) Missä kuussa vanhenit?
  15. P

    Tonttunimesi?

    Simppu Kilikello :xmas:
  16. P

    Paljonko tuhlaat kuussa vaatteisiin?

    Ja vain OMIIN vaatteisiisi? Tuli vain mieleen kun työkaveri tänään kehu ostavansa joka kuukausi väh. satasella itelleen vaatetta. :o Mulla tuo summa menee ehkä vuodessa.
  17. P

    jos oisit sinkku niin ketä panisit bb-talolaisista?

    Jarkko ehdottomasti =)
  18. P

    Testatkaapa kuin vanhaksi elätte?

    76 vuotta ja 6 kuukautta ja Wallu Valpio =)
  19. P

    Kaikki ystäviä haluavat pinoon!

    Minä myös. Forssan suunta =)

Yhteistyössä