Hakutulokset

  1. T

    Raskausoireet hiipuneet...taasko keskenmeno..??

    Meilläpäin kyllä pääsee...Mulla alkoi vuoto sunnuntai iltana, ja ajattelin itsekin ettei sitä tutkita sen enempää. Soitin kuitenkin maanantai aamuna neuvolaan ja kysyin, että mistä tiedän, että tää on keskenmeno (vuotoa tuli niukasti). Sain heti ajan lääkäriin, josta sain lähetteen...
  2. T

    9kk vaikeus nukahtaa ja herääminen yöllä

    Yhdet päikkärit on käynny mielessä itelläkin. On kokeiltulaittaa aiemmin ja myöhemmin sänkyyn, ei mitään vaikutusta. Nyt oon jo niin sekasin näistä kokeiluista etten tiedä mitä kokeilis. Tietty nyt tähän tuli vielä pystyyn nousun oppiminen, joten se ei ainakaan helpota tätä nukahtamista ja...
  3. T

    9kk vaikeus nukahtaa ja herääminen yöllä

    Päikkäreitä nukkuu kahdet. Eilen yhdet, ei mitään vaikutusta. No valveilla olo on sen takia mulle ongelma, että vaikka ei itke niin sen verran kovaa älämölöä pitää ettei muutkaan nuku. Ja sitten nukkuu aamulla normaalia pitempään ja on päivän rytmit ihan sekasin...
  4. T

    Ai että kun ottaa päähän!! (lapsen päivähoidosta)

    En ole mitenkään parjannut. Kyse on valinnoista ja siitä mitä pidetään tärkeänä. Auton oston tilalla voi lenkkeillä, tai käyttää julkisia, jos ne kulkevat.
  5. T

    Ai että kun ottaa päähän!! (lapsen päivähoidosta)

    Ei ole, meiltä löytyy kaksi autoa :)
  6. T

    Ai että kun ottaa päähän!! (lapsen päivähoidosta)

    No mulle olis ongelma, että lapsi on hoidossa, vaikka toinen vanhemmista on kotona. Siis jos mun mies pääsis töistä klo 14 ja lapsi haettais vasta klo 17, niin kyllä se mulle olis ongelma.
  7. T

    Ai että kun ottaa päähän!! (lapsen päivähoidosta)

    Eli jos se menee aamuun, ja pääsee joskus ehkä klo 14-15kotiin, niin se tulee sieltä myös kimppakyydillä ja odottelee sua ja mukulaa kotona klo17/18asti?
  8. T

    Ai että kun ottaa päähän!! (lapsen päivähoidosta)

    No millä se sitten menee, jos se menee iltavuoroon? (oletan , että alkaa joskus klo 14...)
  9. T

    Ai että kun ottaa päähän!! (lapsen päivähoidosta)

    No voi anteeksi, saa nukkua sinne klo 14.45 asti, ainii, mut pitää syödä, käydä paskalla, suihkussa, pukea, eli klo 14 asti voi nukkua?
  10. T

    Ai että kun ottaa päähän!! (lapsen päivähoidosta)

    Saahan se niidenkin mielestä nukkua sinne klo 15.30 asti!
  11. T

    Ai että kun ottaa päähän!! (lapsen päivähoidosta)

    Ei ole :D Toi voiskin olla hyvä, et on joku välimuoto... Meillä tosin toimintapäiväsopimus on mahdollista saada jo 5 ja 8 päivällekin, sitten on 10, 12, 14, ja 16pv/kk ja täydet... Tosin nyt oon ollut jo kohta vuoden pois töistä, niin en tiedä onko jotenkin jo muuttunut, jotain muutoksia oli...
  12. T

    Ai että kun ottaa päähän!! (lapsen päivähoidosta)

    Niissä kunnissa joissa olen ollut töissä osapäivähoidoksi on luettu 5h ja alle olevat ajat. Joista on eri maksut, muuten on ihan sama onko 5,5 vai 10tuntia, siis maksujen kannalta...
  13. T

    Ai että kun ottaa päähän!! (lapsen päivähoidosta)

    Juu, onhan se matka ehkä vähän liian pitkä...Mut ne rattaat sä saisit vietyä sinne päikkäriin jo aamusta :D Kulkeeko julkiset miten?
  14. T

    Ai että kun ottaa päähän!! (lapsen päivähoidosta)

    No sitä vaan, etteikö se mies voi hakea sitä lasta ilman autoa?
  15. T

    Ai että kun ottaa päähän!! (lapsen päivähoidosta)

    Kuinka pitkä matka teiltä on päiväkotiin?
  16. T

    Päiväkodin kommenteista ihmeteltävää. Onko muka jotenkin erityisen pitkä hoitopäivä?

    Ap:llä ei ole edes oikeutta osittaiseen hoitovapaaseen, jos on nyt kerran saanut uuden työpaikan.
  17. T

    Lasten isä sitten hylkäsi lapsensa

    No ei sitä kantaa tarvis kysyä vaikka se isyys oliskin vahvistettu, mikäli ei ole yhteishuoltajuutta. Ne on kaksi eri asiaa!
  18. T

    Millä rv.llä viikolla sait esikoisesi? Miten synnytys alkoi?

    (32+2 meinasi tulla omineen) 36+4 syntyi, 36+3 käynnistys aloitettiin raskausmyrkytyksen takia, ekan lääkkeen otin siis 36+3 klo 6, ja tyttö syntyi 36+4 klo 13.19...ponnitusvaihe kesti 1t15min, ponnistusvaiheessa loppui supistukset, ei edes oksitosiini auttanut...
  19. T

    Millainen huonekaveri sinulla oli lapsivuodeosastolla?

    Oliskohan tää sama ollut mulla naistentaudeilla? Kuulosti niin tutulta, puheripuli alkoi pahimmillaan klo 05...Onneks kolme yötä riitti mulle, ja pääsin synnyttää...Jos se kerto uusperhekuviot, niin sitten on varmaan sama :D Mut ukolle ei kehdannu sanoa, että *askattaa, mutta mulle kyllä...
  20. T

    Koira lapsiperheessä, miten pentuajasta selviää?

    Ei se koira opi hyppäämään sohvalle, jos sen siltä kiellät... Meillä pian kuusi vuotias koira, ikinä ei ole ollut sohvalla eikä sängyissä.

Yhteistyössä