Hakutulokset

  1. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nyt tulee varmaan pitkä teksti, mutta ajattelin hypätä mukaan vaikka ivf on vasta lokakuussa. Taustaillut olen toukokuusta asti, joten tässä alkaa tuntea itsensä aika stalkkeriksi Minulla pitkä tie lapsettomana ja oikeastaan olemme menossa hoitoihin vain toteamaan, että minä en raskaudu. Meistä...
  2. N

    Kukaan käyttänyt Progynovaa?

    Letrot menee tuon progynovan kanssa. Vähän ehkä turhaa kun ivfkään ei tulosta tuonut, mutta oman mielenrauhan vuoksi halusin jotain tälle uuden ofvn jonotusajalle.
  3. N

    Kukaan käyttänyt Progynovaa?

    Onko muilla ollut Progynova käytössä alkukierrosta? Minulla letrot ohensivat linakalvoa, joten tueksi määrättiin progynova. Googlettelun perusteella sitä käytetään vaan loppukierrosta, mutta minun paketissani lukee, että kp 3 alkaen. Ja kuinka kauan sitä syödään? Letrojen ajan vai seuraaviin...
  4. N

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Huomenta kaikille! Olen seurannut tätä keskustelua plussaamisesta asti, mutta pöötin liittyä joukkoon vasta varhaisultran jälkeen mikäli kaikki on ok. Nyt tuntuu vaan taas kolmen tunnin yöunien jälkeen siltä, että ei jaksa jos ei saa vertaistukea. Meillä tilanne kun on se, että takana on...
  5. N

    * Hoidot KYS 2011 *

    Nicci, lääkäreiden mielestä meillä on niin loistavat mahdollisuudet saada luomusti lapsi, että ei ole tarvetta toistaiseksi laittaa ifv-jonoon. Ketuttaa kyllä ja suuresti, en tajua kuinka kauan meidän täytyy olla ilman lasta ennen kuin lääkärit tajuaa, että sitä ei tule. HalleB, minäkin...
  6. N

    * Hoidot KYS 2011 *

    Täällä ''uusi'' ilmottautuisi mukaan. Meillä yritystä 3 vuotta takana. Tutkimuksiin hakeuduin jo 9 kk jälkeen, koska ehkäisyä minulla ei ollut aikaisemmissakaan suhteissa ollut ja silti raskaus ei ole alkanut. Silloin löytyi kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta lääkärin mukaan vajaalla niin vähän...
  7. N

    Kuntosalin vuoden jäsenyys

    Samoin on täällä, vaikka tekis sopimuksen vuodeksi niin se automaattisesti jatkuu, jollei sitä irtisano. Lukee sopimuksessa erittäin pienellä printillä jossakin. Jos tätä ei kuitenkaan todella ole niin varmasti saat rahat takaisin, koska muutoksista kuuluu ilmoittaa.
  8. N

    Kuntosalin vuoden jäsenyys

    os ne on oikeasti muuttuneet eikä ole sinulta sopimusta tehdessä vaan jäänyt huomaamatta niin ota yhteyttaa kululuttajasuojaa. Niin minä sain rahani takaisin, vaikka oli hieman erilainen tilanne.
  9. N

    Mistä ystäviä?

    Niin pieneltä paikkakunnalta, ettei sitä täällä viitsi kertoa.
  10. N

    Mistä ystäviä?

    Mistä te muut olette aikuisina saaneet ystäviä? Olo on niin yksinäinen ja kurja aina välillä kun miettii muiden ystävyyssuhteita. Tai kun keksisi vielä konstin miten mahdolliset ystävät saisi itsellään pidettyä, kaikki tuntuu vaan katoavan.
  11. N

    Kuinka monlla on tai on ollut ripsenpidennykset?

    Ylös en saunomisia laita tai kertoja laskeskele, mutta sanotaanko näin, että useammin tulee käytyä saunassa kuin pelkässä suihkussa. Silmien hankaamista vaan on vältettävä, mutta siihen tottuu nopeasti. Jotkut tekijät sanovat, että vatsallaan ei saisi nukkua, mutta en ole huomannut mitään eroa.
  12. N

    Kuinka monlla on tai on ollut ripsenpidennykset?

    Ne ripset liimataan omaan ripseen ja koska kuituripsi on kaareva niin myös oma ripsi kaareutuu liimattavan ripsen mukana. Ripsien mitta katsotaan oman ripsen mukaan, joten kaverusten ripsiä ei oikein voi verrata. Samoin huoltoväli on täysin yksilöllinen, minulle ihanteellinen on 2,5 viikkoa...
  13. N

    Mies paljasti

    Kuulostaa niin mun ex-mieheltä. Meni tosi huonosti ja siitä syystä tuli itkettyäkin aika usein. Kerran katseltiin elokuvaa, jossa nainen itki ja mies ilmoitti, että minun pitäisi alkaa itkeä samalla tavalla kuin näyttelijä, koska näytän itkiessäni niin rumalle.
  14. N

    Ihan v*tun kiva!! miehen veli lupasi korjata meidän auton ja nyt onkin ottamassa rahaa siitä eikä meillä ole varaa!

    Me ollaan lapsettomia ja siitä syystä ihmiset automaattisesti olettaa, että meillä ei koskaan ole mitään tekemistä ja voidaan hyppiä ja tehdä kaikki mitä muut tarvitsee. Apua kylläkin ollaan saatu myös itse kun sitä ollaan tarvittu. Ketään ei kuitenkaan olla mihinkään käsketty vaan kysyttä...
  15. N

    Lapsettomuushoidot yksityisellä

    Tiedän, että on täysin yksilöllistä, mutta kertoisitteko mitä summia teillä on mennyt yksityisellä ja mitä sillä rahalla on tehty? Meillä tutkimukset tehty julkisella, 6 clomi kiertoa takana ja vielä on 7 jäljellä. Julkiselle saatiin lähete viikko sitten. Silloin lähettävä gyne lupasi ajan...
  16. N

    Liian ohut limakalvo

    Pitkään lapsettomuutta takana ja vihdoin ja viimein se syykin sitten selvisi. Munasoluja oli kolme, jotka oli 18mm (clomit), mutta limkalvo liian ohut kiinnittymiseen. Häkellyttyäni unohdin tyystin kysyä paljonko limakalvo sitten oli. Eli tietääkö joku kuinka monta milliä on liian ohut...
  17. N

    Voiko clomit jättää kuukautiset pois?

    Tänään on jo dpo 17 kuukautisia ei kuulu. Aina ollut sen 14 ja raskaana en ole.
  18. N

    Munasolu ei irtoa

    Se, että se vaikuttaa irtoamiseenkin on hyvä uutinen. Minä olen koko ajan ollut siinä luulossa, että se vain kasvattaa. Viikon päästä soittoaika jolloin saan taas veritestiin lähetteen niin jospa yrittäisin vaatia tuota Pregnyliä vielä. Rahaa olisi kyllä säästössä, mutta ei tarpeeksi...
  19. N

    Munasolu ei irtoa

    Niin ja o-testin mukaan irtoaa, mutta veritestin mukaan ei.
  20. N

    Munasolu ei irtoa

    Missä vika kun munasolu ei irtoa vaikka kasvaa hyvin ja mitä sille voi tehdä? Kahdesti se todistetusti on irronnut, mutta aina kasvaa hyvin. Nyt lääkkeenä clomit, mutta irrotuspiikkiä lääkäri ei määrännyt. Jatkoa ei edes seurata koska clomeilla lääkärin mukaan irtoaa. Eikös clomit nyt...

Yhteistyössä