Hakutulokset

  1. M

    simppeli lääkelasku palstalaisille:

    5- 7,5ml. Lasku menee 12*10/24
  2. M

    Sairaanhoitajille reseptikoulutusta - hyvä!

    Ei ihan salettiin tule. Ei nytkään siirretyistä tehtävistä ole tullut mitään lisää. Kai ne olettaa, että kaikki halua pikkulääkäreiksi pikkulääkäreiden tilalle.
  3. M

    Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

    Meikki,kampaus ja vaatteet tekee oikeesti aika paljon :p
  4. M

    Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

    Meikkivoiderajat :heart:
  5. M

    Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

    27? Näytänkö mä niin vanhalle :( Täytän 24 myöhemmin syksyllä.
  6. M

    Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

    No Arvatkee
  7. M

    Nuorten miesten kiinnostus keski-ikäisiin naisiin

    Juurikin näin. Ennen se oli säälittävää kun oli se,että pitää olla nuorempi nainen. Nyt ajat ovat muuttuneet ja se vanhempi nainen taitaa olla se next best thing.
  8. M

    Nuorten miesten kiinnostus keski-ikäisiin naisiin

    Mut siis kun nyt on tämä ilmiö. Puumat on pinnalla. Viimein on ok ja jopa trendikästä olla vanhemman naisen kanssa. Mun nuoret 20- v. ystävät ( miehiä) haaveilevat ihan avoimesti vanhemmista naisista..
  9. M

    Nuorten miesten kiinnostus keski-ikäisiin naisiin

    Puhutaanko siis nyt puumista?
  10. M

    Mitä te söitte silloin..(raskauspahoinvoinnista)

    Sama homma.. v*tti kun aina suositeltiin kokeilmaan "tuoreita hedelmiä" pelkkä aplarin näkeminenkin alkoi närästää.
  11. M

    Onko 24-vuotias kahden lapsen äiti typerä näky ammattikorkeakoulun opiskelijana?

    Mä olen 23- vuotias yhden lapsen äiti. Tosi jatkan opintojani nyt äitiysloman jälkeen. Meidän luokalla oli 56- vuotias mamma ja se tuntu aluksi oudolle,mutta hyvin sekin sitten joukkoon sopeutui. Kun ei ihan kallikseksi heittäydy ni hyvin se menee! B)
  12. M

    Meniskö huutonetissä kaupaksi jo

    Kyllä mulla ainakin myynnissä oleva ticketin toppauku on houkutellut huutajia..
  13. M

    Rumin nimitys naisen alapäälle?

    Römpsä
  14. M

    Vuodatus vs bloggeri...kumpaan blogi ja miksi se on toista parempi?

    Itse käytän bloggeria. On parempi kun voi yhdistää sen gmail-tiliin. Kaikki liitännäiset muista palveluista toimii bloggerin kanssa ja nykyään suurin osa ihmisistä lukee googlereaderin kautta joten bloggeri siinäkin parempi. Itse en edes jaksa lukea/ kommentoida vuodatuksessa olevia blogeja kun...
  15. M

    On tämä siivoaminen rankkaa..

    Minä istun koneella ja robotti imuroi mun puolesta. Ei tässä muuta. :D
  16. M

    kertokaapas mulle mikä hyöty on valmistua työttömäksi?

    Mä valmistuin media-assistentiksi aka. työttömäksi. Kannatti käydä loppuun, sillä niillä papereilla hain AMK:hon opiskelmaan ja pääsin. Olisin työtön ja vailla tutkintoa.
  17. M

    Piakkoin alkaa sarja Nurse Jackie nelosella

    Kivaa vaihtelua näihin oksettaviin "syntiset sisaret" sarjoihin. Odotan innolla! :p
  18. M

    Minkälaista noissa isoissa vuokrakerrostaloissa on asua?

    No me asutaan nyt kivassa kerrostalossa.Ongelmaksi tässä talossa muodostuvat lähinnä nuo "alkuperäisasukkaat" eli vanhukset jotka on asuneet tässä talossa ikuisuuden. Ottavat asiakseen tarkkailla muiden liikkeitä. Rauhallista on, huolto pelaa. Nyt muutto edessä ihan uuteen kerrostaloon ja odotan...
  19. M

    Mun kengät tuli!!

    Ostit sit noita-akan kengät :D :flower:
  20. M

    Kenestä yleisesti inhotusta julkusta pidät?

    Peesi ja lisään tähän Martina Aitolehden. En tosin ymmärrä miks Hoyer on niin "vihattu"

Yhteistyössä